2019 m. liepos 26 d., penktadienis

Naujos, šeimyniškos knygos

Ne paslaptis, kad aš visuomet buvau knygų mylėtoja. Mano mama dirba bibliotekoje, tad nuo pat vaikystės, traukdavau į save visas knygų dulkes, padėdavau mamai tvarkyti knygas, įtraukdavau į juodąjį sąrašą tuos žmones, kurie per ne lyg ilgai negražindavo knygų, visaip jas perdėliodavau, išrūšiuodavau, o tada dėmesį nukreipdavau į žurnalų krūvas. Bet pats įdomiausias dalykas būdavo, naujų knygų pirkimas. Kuomet mamai paskirdavo tokią minimalią pinigų sumą knygoms, o iš tos sumos norėjosi nupirkti jų kuo daugiau ir kuo geresnių ir tai būdavo įdomiausias mano vaikystės galvosūkis... Todėl ir dabar, knygų pas mane vis atsiranda ir atsiranda. Kiti žmonės turi vos kelias knygas ir jiems jų nereikia, kiti, tokie kaip aš, turi jų gal net per daug... Kitą vertus, senokai kalbėjome apie knygas, tad noriu jums papasakoti, kokios naujos knygos apsigyveno pas mane. Kaip ir sako pavadinimas, knygos labai šeimyniškos, daugiausiai susijusios su motinyste, kadangi tai man šiuo metu aktualiausia.


1. ,,Nėštumo kalendorius" 100 psl. Tai pirmoji mano knygelė apie nėštumą, gauta iš poliklinikos. Ją dalina nėštukėms nemokamai. Sakyčiau, jog knygelė yra mažytė, plonutė, bet joje sudėta pati svarbiausia informacija. Kiekvienas puslapis labai naudingas, vis pamažu knygelę paskaitinėju. Be to, joje yra vietų, kuriose galima ką nors pasižymėti, pasirašyti. Tikrai labai patogi, labai naudinga knygutė. Ir tikrai turint ją, nėra būtina apsikrauti dar daugybe knygų.


2. Rita Venskūnienė. ,,Basas poetas", 189 psl. Jūs galite nustebti, kodėl šią knygą priskyriau prie šeimyniškų. Tačiau, ši knyga labai susijusi su šeima, kadangi tai yra mano mamos parašyta knyga!!! Joje yra ir mano nuotrauka, eilėraščiai apie mūsų su mama kaimą, apie vaikystę, kasdienybę, Biržų miestą. Taip pat, knygoje galima rasti ir kelias pjeses, pagal kurias buvo pastatyti spektakliai. Aš labai džiaugiuosi, kad mama išpildė šią savo svajonę. O knygoje, manau, daug artimų dalykų gali rasti kiekvienas, gal net ir ašarą nubraukti...


3. Marjorie Greenfield. ,,Nėščios moters vadovas", 230 psl. Šios knygos nepirkau ir man jos nepadovanojo, tiesiog paskolino viena giminaitė. Visa knyga suskirstyta nėštumo savaitėmis, tad bėgant laikui, vis paskaitinėju. Tik deja, nepasakyčiau, kad knyga labai naudinga, jei reiktų pirkti, aš šios knygos tikrai nepirkčiau. Ši knyga išleista 2004 metais, tad daug dalykų, medicininiu požiūriu, jau yra pasenę. Man nėštumo kalendorius yra daug naudingesnis, o ši knyga daugiau gal skirta papildyti žinioms arba prisiminti nusistovėjusias tiesas.  


4. Gina Ford. ,,Sveiko kūdikio dienotvarkė", 219 psl. Labai ieškojau šios knygos, kadangi sunkoka ją buvo rasti, o atsitiktinai pamačiau Maximoje ir iškart prigriebiau. Juolab, kad ir kaina Maximoje buvo mažiausia. O šios knygos labai norėjau, nes ji yra be galo išgirta. Labai daug mamyčių naudojosi šia knyga ir iš tiesų, ją pavarčius, tikrai, atrodo, viskas aišku. Joje begalė patarimų, net pagal laiką suskirstyta, kada reikia mažylį maitinti, kada migdyti, visas pasirengimas gimdymui, kūdikėlio priežiūra, maistelio normos ir pan. Atrodo, labai naudinga knyga! Ypač, tokiai žaliai kaip aš, kuri nelabai viską suprata. Kaina: 6,66 eur. 


5. Kelionių vadovas. ,,Po Lietuvą su šeima", 239 psl. Terra Publica. Šią knygą gavau dovanų, o ir labai svajojau ir laukiau, kada ji išeis. Tai visiškai naujas kelionių vadovas, puiki dovana kiekvienam! Šiame kelionių vadove yra net 25 maršrutai, 250 objektų ir įvairiausių patarimų. Be to, šiame kelionių vadove yra ir mano nuotrauka. Ir aplamai, knyga gausiai iliustruota, taip pat joje gausu rekomendacijų, kur pavalgyti, ką pamatyti, yra ir žemėlapių. Be to, knyga labai spalvota, tad ją net vartyti smagu. O svarbiausia, jog visos vietos pritaikytos lankymuisi su šeima. Tad aš jau laukiu, kada pasiimsime į kelionę savo mažiuką! Kaina apie 14 eur.


Tai štai tokios naujos knygos apsigyveno mano namuose. Gal jūs ką skaitėte, o gal turite ką parekomenduoti? 


Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą