2019 m. liepos 1 d., pirmadienis

Ką sunaudojau per Birželio mėnesį?

Ir štai, vienas vasaros mėnuo jau išbyrėjo smėlio laikrodyje. Toks beprotiškai degantis mėnuo, privertęs visus nemenkai paprakaituoti. Ir nieko nelaukdama, noriu jums pačiauškėti apie sunaudotus kosmetikos, ir ne tik, produktus. 


Kosmetikos pasaulis yra dabar toks begalinis! Tiek produktų, kiek yra prikurta, nebūtų įmanoma išbandyti net ketvirtadalio per visą savo gyvenimą. Nauji kosmetikos ženklai kuriasi kasdien ir yra be proto sunku išsilaikyti, kai atsiranda geresni. Tad vis stengiuosi ilgai neapsistoti ties tais pačiais produktus, o smalsumas veda kaskart išbandyti kažką naujo. Tad visai patogu kas mėnesį parengti jums tokius įrašus - visada produktai skirtingi, o tų pačių pasitaiko gana retai. 

1. Keune care šampūnas sidabriniams atspalviams puoselėti, 80 ml. 
2. Keune care kondicionierius sidabriniams atspalviams puoselėti, 80 ml. Šiuos du produktus nusipirkau iš savo kirpėjos. Jei neklystu, kaina buvo po 3,50 eur. kiekvieno. Kadangi seniai buvau bandžiusi Keune produktus, pagalvojau, kad gal jie padės išlaikyti mano šviesių sruogelių atspalvį. Bet aš šiuos produktus naudodavau gana retai. Visų pirma, jų pakuotės labai nepatogios ir produktą sunku iškrapštyti. Taip pat, vis prisibijodavau jų mėlynos rašalo spalvos. Jei išsiplaudavau galvą, tai kitą dieną pastebėdavau, kad ir ausis šiek tiek mėlyna... Visokių juokų, aišku, dar ir su baltais rankšluosčiais geriau jų nenaudoti, tad man šiek tiek per daug vargo su šiais produktais ir kažin ar prie jų grįšiu.  


3. Guess dare EDT kvepalai, 100 ml. Kad ir kaip sunku patikėti, bet pabaigiau savo Guess kvepalus, kurių buvo tikrai labai daug. 100 ml... kas mane pažįsta, žino, kad aš labai sunkiai kažką sunaudoju. Esu gan taupi, daiktų man užtenka labai ilgai, kaip ir kosmetikos ar kvepalų. O šiais kvepalais kvepėdavau dažniausiai. Tai buvo mano kasdieniai kvepalai, nes jie labai lengvi, pasipurškus aš jų tiesiog nejausdavau ir jie manęs neerzino. Įdomu ar kiti juos bent jau užuosdavo? Ir nors, galima sakyti, naudojau juos kasdien, visvien prireikė kelių metų, kad juos pabaigčiau. O gavau juos kadaise iš vyro Valentino dienos proga. Dabar jų nekartočiau, nes noriu pailsėti nuo jų kvapo. Kvapas tikrai lengvas ir gaivus. Vyrauja: citrinmedis, kriaušės, laukinės rožės, jazminai ir t.t.
4. YSL Black opium edp intense, 1,2 ml. Aš labai daug sunaudoju kvepalų mėginukų, gal todėl man savų kvepalų taip ilgai ir užtenka? Šį mėginuką gavau vėl prie žurnalo, tai naujoji YSL Black opium versija (mėlynoji). Kvapas man tikrai patiko - labai sunkus, vakarinis, saldus ir aštrus, ypač charakteringas. Norėčiau pilno buteliuko, žinoma. Bet apie naujus kvepalus pažadėjau sau pasvajoti, kai pabaigsiu savo krūvą esamų. 


5. Avon naturals rožių vanduo, 150 ml. Kai birželis buvo toks karštas, sunku apsieiti be hidrolatų ar kitokių gaivinančių purškalų. Ir nors šis vanduo ne purškiamas, aš jį persipildavau į purškiamą buteliuką ir atsigaivindavau karštą dieną. Išties geras dalykas, kai būna karšta. Tiesa, rožių kvapas labai intensyvus, gal net šiek tiek per daug. Kaina apie 2 eur. 
6. Vichy micelinis vanduo 3 in 1, 200 ml. Labai norėjau išbandyti dar kitokį micelinį vandenį, kad įsitikinčiau, kad Bioderma tikrai nepralenkiamas. Ir tas tiesa... Šis vanduo labai geras, tikrai. Bet Bioderma miceliniai vistiek geresni. Man patiko, kad Vichy vanduo yra gaivus ir turi tokį silpną malonų kvapą, bet jei šiek tiek man jo patekdavo į akis, tai imdavo graužti. Gaila... Bet makiažą tikrai nuvalydavo puikiai. Kaina 10,99 eur.  


7. Bioderma sensibio eye paakių kremo mėginys, 2 ml. Vieną dieną pastebėjau, kad mano paakiai labai papilkėję ir pavargę, tad pamaniau, kad reikia kremo paakiams... Bet ir vėl išlaidos? Ir tada atsiminiau, kad Bioderma lojalumo klube esu sukaupus nemažai taškų, tad užsisakiau nemokamai veido kremą, nes irgi reikėjo ir taip pat paakių kremo mėginuką. Šis tikrai neblogas, puikiai įsigeria - man patinka.
8. Sebamed veido prausiklio mėginukas, 20 ml. O šį man davė poliklinikoje. Prausiklis labai skaniai kvepia, be to yra su vitaminais. Mano veido odą tikrai švariai nuplaudavo, o kas keisčiausia, visai ilgai man jo užteko. 
9. Bioderma sebium mat control veido kremas, 30 ml. Šį taip pat nemokamai užsisakiau iš lojalumo klubo. Naudoju jau tikrai nebe pirmą sykį. Jis padaro mano odą matinę, oda išlieka tokia gyva ir sudrėkinta, o kas svarbiausia, nesimato blizgesio. Bėda ta, kad jis man labai greitai baigėsi, užteko mėnesiui (o tai, kaip man neilgai). Kaina vaistinėse apie 12 eur.


10. Silan skalbinių minkštiklis kokosų vandens kvapo, 900 ml. Labai mėgstu kvepiančius skalbinių minkštiklius, bet dabar jau reikės pereiti prie natūralesnių, be jokių aštrių kvapų, nes juk į pasaulį atkeliaus mažiukas. Tačiau šis minkštiklis labai patiko, nes rūbai tikrai labai skaniai kvepėdavo ir dar tas kokosų aromatas! Kaina apie 4 eur.
11. Nivea rutulinis dezodorantas, 50 ml. Kad ir kaip būtų keista, bet šis man labai patiko. Pirkau tik todėl, kad jis neturi sudėtyje aliuminio ir todėl, kad neturėjau savo etatinio Forever dezodoranto. Bet šis irgi puikus! Gal jis ir nesulaikydavo prakaito 48 val., bet kvepėdavo gėlėmis. Tad jei vėl neturėsiu savo Forever dezodoranto, naudosiu šį. Kaina 3,25 eur.

  
12. Makiažo kempinėlė. Kaip visada, atėjo laikas tiesiog atnaujinti makiažo kempinėlę, nes ši jau tikrai nebe atrodo, kaip nauja. Mokėjau apie 2 eur. iš Aliexpress. Ši buvo tikrai patogi.
13. Magnesium (magnio) granulės geriamajam tirpalui. Susidūriau su dar viena problema, tai mėšlungiu, tai užtat pradedu gerti magnį.
14. Vitabiotics Pregnacare plus vitaminai nėštukėms. Ir vėl išgėriau visą paką šių vitaminų. Jie dabar yra pagrindiniai mano racione, dabar geriu vėl tuos pačius, nes šie pripažinti geriausiais būsimoms mamytėms. Nesiskundžiu, tikrai atrodo geri. Kaina apie 23 eur.  

Taigi, štai tiek buvo sunaudotų produktų per birželį. Pamažu mažinu savo kosmetikos atsargų bazę, perku tik tai, ko nebent labai labai reikia. Vis man keista, kaip sugebėjau tiek visko prikaupti... Ir sunku vis praeiti pro kokią kosmetikos parduotuvę...labai sunku. Bet, galiu pasakyti, kad kuo toliau, tuo geriau man sekasi ir sukauptų produktų turiu visai nebe tiek ir daug.

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą