2019 m. sausio 29 d., antradienis

Ką sunaudojau per sausio mėnesį?

Sveiki, brangūs tinklaraščio skaitytojai. Kadangi jau grįžau po trumpos išvykos, galiu vėl sugrįžti prie rašymo, kurio labai labai pasiilgau. Kaip ir savo namų, kuriuose jaučiuosi jaukiausiai. Ir, galime vėl stebėtis, bet jau sausio pabaiga, o sausis man buvo labai ilgas... Sakyčiau, gal dėl to, kad jis buvo man finansiškai sunkus, bet džiaugiuosi, kad pamažu judu į priekį ir manau, viskas bus gerai! Taigi, jūs mielosios tikrai žinote, kad sausio pabaiga reiškia, jog apkalbėsime pabaigtus mėnesio produktus. Laikui bėgant pastebėjau, kad sunaudoju visko daugiau nei anksčiau, gal dėl to, kad einu senyn, reikia daugiau visokių kremų :D Taigi, pažiūrėkim su kuo atsisveikinu šį mėnesį.


1. Artemis drėkinamasis valomasis gelis, 20 ml. Kaip man patiko ši priemonė! Ją gavau dar pernykščiame Douglas advento kalendoriuje, bet kadangi tai kelioninio dydžio produktas, tai naudodavau jį išvykose. Prisimenu, Justina sakė, kad jai buvo per stiprus kvapas. O man tas kvapas taip patiko! Labai skaniai kvepia ir neerzina, o kai uždarau produkto pakuotę, kvapą iškart pamirštu, tad kvapas neįkyrėja. Norėčiau dar pakartoti šį produktą.

2. Clinique makiažo valiklis, 50 ml. Šį valiklį man pervežė teta iš JAV. Aš jį gana greitai sunaudojau, nes pakuotė gan maža. Tačiau šio produkto nekartočiau. Vien todėl, kad jis aliejinio pagrindo, kas man nelabai patiko. Nes nusivalius makiažą su šiuo valikliu, veidas tampa gan riebus ir tada jį reikia dar kartą valyti. Ir dar vienas dalykas, šis valiklis visiškai nenuvalo blakstienų tušo. Tad blakstienas tekdavo plauti su vandeniu atskirai. Tikrai nekartosiu šio produkto. 

3. Clinique paakių kremas, 5 ml. Šį kremuką man įdėjo dovanų Douglas, kuomet pirkau jų internetinėje parduotuvėje. Kremo užteko gan ilgai, man patiko švelnus jo kvapas. Bet labiausiai - pakuotė. Ji tokia patogi, taip limpa prie rankos. Tiesiog nereali. Pats kremas irgi visai nieko, užtenka jo gan nedaug, įsigeria lengvai, ko daugiau ir reikia. 



4. SebaMed šampūno mėginėlis, 20 ml. Nors ir mažas mėginukas, bet jo man užteko gal 3 kartams. Šampūnas beveik bekvapis, labai putojantis. Bet mano plaukams visai patiko. Šį mėginuką gavau prie Happy365 žurnalo. 

5. Schwarzkopf schauma šampūnas dažytiems ar sruogelėmis šviesintiems plaukams, 400 ml. Kaip ilgai man užteko šio šampūno! Užtenka jo labai nedaug ir šampūnas labai suputoja. Tačiau jei nenaudodavau kaukės ar kondicionieriaus, plaukai nebuvo pačios geriausios būklės. Bet jeigu naudodavau su kauke, gaudavosi visai neblogas variantas. Plaukai tapdavo švelnūs, minkšti. Aš turbūt nenaudočiau jo vėl, nes norėčiau išbandyti ką nors naują. Šį šampūną buvau gavusi dovanų.


6. Batiste sausas plaukų šampūnas, 200 ml. (fruity & cheeky cherry) Turbūt mano namuose visada galima rasti Batiste sausą plaukų šampūną, tai tikras išsigelbėjimas. Vis dar gaila, kad Lietuvoje yra labai nedaug šio šampūno rūšių. O norėčiau išbandyti ir kitokių, nes dabar vėl kartoju jau kadaise bandytus. Batiste yra nepakeičiamas sausas plaukų šampūnas, kai netikėtai iš ryto pamatai riebaluotas plaukų sruogas arba išvyksti į kelionę. O ir pakuotės labai gražios. Kaina su akcija 3.99

7. Alama plaukų kaukė, 500 ml. Šią kaukę pamačiau prie profesionalų skyriaus, plaukams. Ir visai susigundžiau, nes kaip tik buvo nuolaida, o šios kaukės niekada nebuvau bandžiusi. Be to, ji be parabenų. Sukurta prižiūrėti dažytiems plaukams, o sudėtis papildyta keratinu, kolagenu ir elastinu. Kas dar svarbu, kad ši kaukė kvepia kaip jogurtas. Mmmm... O plaukai tampa labai slidūs, švelni, lengvai šukuojasi. Man patiko, reiks turbūt išbandyti ir kitas šios įmonės kaukes. Pirkau Eurokos, mokėjau apie 4 eur. su nuolaida.


8. Dermalogica veido aliejus, 30 ml. Šį veido aliejų buvau laimėjusi viename konkurse. Jei neklystu, jo vertė buvo apie 60 svarų. Naudojau jį gana ilgai, tačiau nepabaigusi nustojau naudoti ir jis visą laiką prastovėjo, tad dabar jau atsisveikinu, nes galiojimas tikrai jau bus pasibaigęs. Šio aliejuko kvapas kaip labai saldžių saldainių. Į rankas įsilašindavau 6 lašus ir padengdavau aliejumi veidą. Kas geriausia, jis labai lengvai įsigerdavo ir veidas nebūdavo lipnus ar riebaluotas. Man jis tikrai patiko ir net nežinau kodėl aš jo nebenaudojau.

9. Kiss hydro gel veido kaukė, 30 ml. Šią kaukę man padovanojo kolegė su Kalėdomis. Tad buvo smagu išbandyti dar nematytą produktą, o veido kaukes aš dievinu. Ši buvo super drėkinanti, jos sudėtis papildyta kokosų aliejumi, mano veidas tiesiog prisisėmė labai daug drėgmės iš šios kaukės. Veido oda iškart atsigavo. Super.


10. Giorgio Armani ,,Si" kvepalų mėginukas, 1,2 ml. Be šių kvepalų aš neįsivaizduoju savo gyvenimo. Kas mane pažįsta, tas žino. Esu laiminga, jog kai sunaudoju, vienaip ar kitaip į mano gyvenimą atsiranda ,,Si" kvepalai. Dabar bandau prisijaukinti raudonus. 

11-12. Coco Chanel mademoiselle kvepalų mėginiai, 0,30 ml. Labai įdomūs mėginukai, iki šiol tokių neturėjau. Reikia ištraukti juostelę į viršų ir tada reikia spausti patį mėginėlį ir jau gali purkšti kvepalus. Labai patogūs mėginukai kažkur išsivežti, juos naudojau būdama Vilniuje. Labai tinka vakarui, nes kvepalai sunkūs, stiprūs, saldūs... Tik vakariniai. Kvapas labai patiko. 


13. Eo labaratorie rankų kremas Africa, 30 ml. Kaip gi žiemą be rankų kremo? Šį nešiodavausi rankinėje, nes jis nedidelis, tad niekur nekliudo. Kremas su vitaminais E, F, A ir D. Be to, turi tokį afrikietišką kvapą - sunku net apibūdinti. Bet kremukas nebrangus ir visai neblogas. Mokėjau 0,99 ct.

14. Bartek candles žvakė ,,Kalėdinis keksas". Dar labai norėčiau pakalbėti apie šią žvakę. Ją gavau dovanų iš draugės, kuri gyvena Airijoje. Tai ši žvakutė nuostabi! Sunku net suvokti, kaip ji gali kvepėti kaip Kalėdinis keksas, bet visi namai pakvipo tuo keksu. Jei būsite ten būtinai įsigykite! Jaučiu, kad yra ir kitokių tobulų skonių.


15. Lūpdažis iš Aliexpress. Nežinau kada aš jį įsigyjau ir kodėl, nes spalva tai tragiška, nebent kažkokioms fotosesijoms ar personažams kurti. Bet kadangi nenaudoju, tai atsisveikinu.

16. Avon true colour akių pieštukas, smokey diamond. Tai išsukamas akių pravedimo juodas pieštukas su blizgučiu. Man jis labai patiko, vien todėl, kad nereikia drožti karts nuo karto, išsuki ir viskas, užteko irgi labai ilgai. Be to jis labai minkštas, labai gražiai atrodo, gal kada vėl reikės užsisakyti iš Avon. Mokėjau 1,99 eur.


17. HUHU aromatinė vonios kapsulė, 40 g. Šią kapsulę gavau dovanų per Kalėdas, jūs tik pažiūrėkite kokia miela pakuotė! Tačiau pati kapsulė įmesta į karštą vandenį davė tik spalvą vandeniui ir visai neputojo ir nekvepėjo. 

18. Bref power aktiv, 50 g. Šį kvapuką tualetui perku gana dažnai. Šįkart - pušų kvapo. Pagal kainą ir kokybę, tikrai neblogas variantas!

Taigi, šįkart tiek sunaudotų produktų per sausio mėnesį. Manau, visai nemažai. Man vis dar puikiai sekasi nieko nepirkti, ypač kai per Kalėdas pasipildė mano kosmetikos krepšelis. Merginos, pasikalbėkime, gal jums teko ką nors naudoti, o gal turite ką pasiūlyti? Visada laukiame jūsų komentaro. 

- Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą