2019 m. sausio 2 d., trečiadienis

Douglas grožio dėžutė. Gruodis.



Prieš Kalėdas Douglas į prekybą išleido kalėdines grožio dėžutes jam ir jai. Dėžutės nepigios, tad tikrai ne kasdienis pirkinys. Bet kaip tik vieną dieną pavarvinau seilę žiūrėdama į dėžutę, o kitą dieną pamačiau, kad viskam parduotuvėje yra papildoma 20 proc. nuolaida. Negalėjau patikėti, kad net ir šiems rinkiniams nuolaida taikoma, nes įprastai tokiems mėnesio produktams, niekas nuolaidų netaiko. Bet ilgai galvojus nusprendžiau pasidovanoti dėžutę sau Kalėdų proga, nes joje slėpėsi mano trokštamas produktas. Šiaip kiekvienais metais esu linkusi pasidovanoti sau kažką ko labai noriu, bet yra per brangu, kad nusipirkčiau tiesiog šiaip. Tai lyg visų metų apdovanojimas sau, už pasiektus tikslus, padarytus darbus. Kartais reikia tiesiog palepinti save. O ši dėžutė ir tapo pačiu geriausiu apdovanojimu.
Gaila, dėžučių nebėra prekyboje, tad jūs nebeįsigysite, tačiau parduotuvė tokius rinkinukus pasiūlo kone kas mėnesį ir kuo toliau, tuo sudėtis geresnė. Tad karts nuo karto užmeskit akį į jų internetinę parduotuvę ir nepraleisite.
O ar verta pirkti? Tikrai TAIP.
Šių dėžučių principas tas, kad moki tiek, kiek mokėtum už tą vieną pagrindinį produktą. Tik papildomai gauni daug dovanėlių, kurių kaina kartais būna gal net didesnė nei paties pagrindinio produkto.
Tad ką aš nusipirkau šį kartą dėžutėje?

Tai pagrindinis produktas, GIORGIO ARMANI SI Passione parfumuotas vanduo, 30 ml. Kokie jie man skanūs. Kvepia man jie avietėmis, nors sudėtyje jų net nėra. Gal taip atsiskleidžia juodieji serbentai? Pastebėjau, kad daugelyje mano kvepalų sudėtyje yra juodųjų serbentų natos. Ko gero, jie mane ir paperka. Šiaip aromatas labai moteriškas, saldokas, bet neerzinančiai. Mažiau saldūs už pirmuosius SI kvepalus. Švelnesni. Gal tik kiek trumpiau išsilaiko. Arba nebeužuodžiu pati. Bet šiaip jie nuostabūs, ypač šaltąjam sezonui ir vakarui. Buteliukas jų, ryškiai raudonas, man gražesni būna skaidrūs buteliukai, na bet tai nėra esminis dalykas.

O dovanėlės?




Gavau dar du kvepalus. 
Tai LANCOME La Vie Est Belle L'eclat, 10 ml. Turiu kitus ,,La vie est belle" kvepalus, šie kuriuos gavau ne tokie skanūs. Bet patogūs nešiotis, nes maži ir turi purkštuką.

Kiti kepalai tai YVES SAINT LAURENT Mon Paris, 7 ml. Šios miniatiūros -  labai gražus buteliukas. Ir kvepia nuostabiai. Jau žinau apie kokius kvepalus svajosiu, kai kurie nors iš maniškių pasibaigs. Kvapas ne per saldus ir labai ilgai išsilaiko. 


Taip pat, dovanų gavau BIOTHERM Blue Therapy Eye paakių kremą. Kaip tik bus pakeisti, kai maniškis pasibaigs. Nekantrauju išbandyti, nes pagal kainą atrodo, kad daro stebuklus. Pažiūrėsim ar jis vertas savo kainos.

Dar vienas BIOTHERM produktas Blue Therapy Red Algade Uplift 10 ml.  Šis man kaip ir nėra labai reikalingas, nes jis turėtų drėkinti odą ir šalinti senėjimo požymius. Dėl senėjimo nereikalingas, bet galbūt bus geras kaip drėkiklis? O jeigu oda bus stangresnė, tai irgi tik pliusai. Atsiliepimai produkto puikūs. Gal pabandyti?




Ir paskutinis tai LANCOME Hypnose blakstienų tušas (2 ml). Nesu bandžiusi šio, tad irgi nekantraujų, nes esu tik gerus atsiliepimus ir rekomendacijas girdėjusi.




Tad argi ne puiki dėžutė?
Ji kainavo 65 eur. bet su pritaikyta 20 proc. nuolaida ją įsigijau už 52 eur.  Kokia visos dėžutės vertė? Kadangi nepasižymėjau kokią nurodė Douglas, pati suskaičiavau dovanėlių kainas pagal nurodytas  Douglas 1 ml. kainą (aiškų gali būti nevisiškai tikslu). Mano skaičiavimu, tikroji dėžutės vertė yra 136 eur.

 Tad tokia ta mano dovana sau.  Nes reikia nepamiršti, kad mylėti reikia ir save.



JUSTINA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą