2019 m. sausio 4 d., penktadienis

Pabaigti produktai. Gruodis


Labas labas!

Ir vėl naujo mėnesio pradžia. Vėl laikas pakalbėti apie pabaigtas kosmetikos priemones. Su atėjusiais naujais metais, atslinko ir kažkoks jausmas, poreikis apsivalyti. Šį kartą įraše vis gi tik pabaigtukai, bet kitą mėnesį, ko gero pamatysite laaabai daug kosmetikos, kurią išmetu apsivalymo metu. Nes kam laikyti tai, ko nenaudoji? O ir tas kaupimas nenaudojamų dalykų mane kažkokiu būdu vargina. Tai šiam darbui teks prisiruošti laisvesnę dieną, nes nujaučiu, kad toks kosmetikos apsivalymas gali ir užtrukti.
Na, o dabar - tuštučiai. Žiūrim? :)



ARTEMIS drėkinamasis veido prausiklis, 20 ml. Šis patiko, nesausino veido odos nusiprausus, neatsirasdavo tempimo jausmas. Nepatiko tik stiprus kvapas bei nepatogi pakuotė, nes kaskart reikia atsukti kamštelį. Mieliau naudoju priemones su dozatoriais (pirkti Douglas, 150 ml./17 eur.).

BIODERMA Sensibio H2O micelinis vanduo, 250 ml. Mano mėgstamiausias micelinis vanduo, jį naudoju nuolatos ir jau tieeeek daug kartų jums pasakojau apie jį, kad jau turbūt ir mintinai visus pliusus išmokote. O jeigu trumpai - puikiai nuvalo makiažą, nedirgina nei odos nei akių, nesausina, yra bekvapis. Aš tik beveik visada sugebu nulaužti dangtelį buteliukui, tad  šis yra būtent be jo. Nežinau, kaip tai sugebu. O visumoje - jis puikus. Įsigyti vaistinėse, kaina apie 10 eur.

BIODERMA Sebium H20 micelinis vanduo. Kažkada gautas dovanų iš Biodermos. Būtent šis skirtas riebiai/mišriai odai ir man patinka mažiau, nes jeigu yra spuogelių juos šiek tiek pagraužia, o naudojant ilgai, bent man sausas odos vietas šiek tiek sausina. Tad šio įprastai neperku. Dar norėčiau pridurti, kad šitie mažuliukai man tokie mieli, kai kažkur važiuoju būtent į tokį įsipilu micelinio, o vieną laikau prie makiažo priemonių, kad visada būtų micelinio po ranka, jei prireiktų ką pavalyti.

CLINIQUE Superdefense SPF 20 dieninis veido kremas, 15 ml. Labai patiko patogi pakuotė, bet nelabai patiko pats kremas. Jis sunkokai susigeria ir oda jaučiasi rieboka kurį laiką. Šiaip, kai jau susigeria, oda tikrai maloni, švelni, nepradeda sausėti. Bet manau šio nepirkčiau antrą kartą, nes nepaliko wow įspūdžio, o už tokią kainą, jo jau norėtųsi (Douglas, 50 ml/47 eur.).



Kaip bebūtų keista, sunaudojau du lūpų balzamus, nors tai priemonės, kurios beveik niekada nepasibaigia.
Pirmasis tai EOS lūpų balzamas. jis bekvapis, labai riebus, lūpas patepa kaip kokie riebalai. Bet man iš dalies tai patiko. O kas nepatiko, tai jis saldus. Ir net labai. Tad nemalonu. Antrą kartą nepirkčiau (kaina apie 8 eur.).

Antrasis balzamas tai BLISTEX vyšninis lūpų balzamas. Iš tikro man jis nepatiko. Pats balzamas yra kaip kremas ir baltos spalvos. Susigeria negreitai ir lūpos tol būna balkšvos. Todėl jį naudojau prieš dažantis rytais, o nesinešiojau rankinėje. Patiko tik kvapas, malonus ir primena saldainius. Antrą kartą nepirkčiau (vaistinėse, kaina apie 3 eur.).

LANCOME juodas akių pieštukas. Na, tiksliau juo buvo. Pieštukas labai patiko, ypač juodas, minkštas, gražiai brėždavo liniją, netepa ir ilgai išsilaiko. Tačiau, jeigu kas būtų sukeitęs su mano įprastai naudojamu NYX pieštuku, nebūčiau net atskyrusi. Tad tikrai neverta pirkti tokį brangų pieštuką, kai tokį pat galima nusipirkti už žymiai mažesnę kainą (Douglas, apie 22 eur.).




BIOTHERM kūno kremas, 30 ml. Šis pienelis man labai patiko, kvepia švelniai citrusiniais vaisiais ir pienu. Labai greitai susigeria į odą ir ją drėkina stebėtinai ilgai. Puikus.

THE BODY SHOP Shea dušo kremas, 60 ml. Mano mėgstamiausio kvapo produktas, šiaip prausiklis geras, viskas puiku, bet kaip negaliu pakęsti šitų mažų pakuočių. Kokios jos nepatogios! Produktą įpusėjus labai sunku išspausti, nes plastikas labai tvirtas. Patogios tik didelės talpos pakuotės. Bet jeigu norite labai skaniai kvepiančios dušo želė, išbandykite Body shop'ą - patiks ( įsigyti TBS salonuose, kaina apie 3.50 eur.).

DOUGLAS Les Delices dušo želė, 100 ml. Ši yra medaus ir migdolų kvapo. Labai malonus aromatas. Pats produktas irgi man patiko, viskas su ta želė gerai. Bet vėl gi, pakuotė pati nepatogiausia, kokią tik esu turėjusi. Jau tokios jos kietos,  produktą vos išspaudžiu. O  pati želė irgi išsispausdavo tik po labai daug. Tad tokios mažos nepirkčiau, bet mačiau šios yra ir su dozatoriais (įsigyti Douglas, kaina apie 3 eur.).

DOUGLAS Home Spa rankų kremas, 75 ml.  Nors jis yra su goji uogomis ir bambukais, bet kvepia man jis kaip citrina ar verbena. Bet ganėtinai maloniai. Kremas greit susigeria į odą, ją drėkina. Šis produktas man visai patiko, tik nepatogi neštis rankinėje, didelė pakuotė (įsigyti Douglas, 5 eur.).



ST DUPONT So Dupont kvepalai, 30 ml. Labai švelnaus, malonaus aromato kvepalai, kvepiantys gėlėmis. Neišsilaikė jie labai ilgai, bet tam kartui man patiko. Nebuvo tokie wow, kad pirkčiau antrą kartą, bet ir nesigailiu nusipirkusi (pirkau Pigu.lt už gal 15 eur. ).

COCO CHANEL Mademoiselle kvepalų mėginukas. Įprastai niekada nerodau mėginukų, nes nelabai pavyksta susidaryti apie juos nuomonę, bet šie kvepalai man labai patiko. Aštrokas, saldokas kvapas, bet neerzina. Netgi visai tokių norėčiau.




SELECTIVE plaukų lakas. Kažkada pirktas kirpykloje ir labai man patikęs lakas. Užfiksuodavo garbanas, bet jų nesulipindavo. Plaukai būdavo purūs. Tikrai puikus produktas. Iš tiesų nesibaigė man lakas, tiesiog nulūžo purkštukas ir nebeišėjo pataisyti, kad purkštų. Tad labai gaila, bet tenka atsisveikinti.

Na ir išmetu du šiuos lūpų dažus. Vienas iš ESSENCE matinis kremas. Kvepia kaip šokoladas, bet dėl gumuliukų, kuriuos padaro, nebenaudojau. Tad atsisveikinu, kad nestovėtų nenaudojamas, nes turiu žymiai geresnių priemonių lūpoms. Bet spalva graži (Eurokos, apie 2 eur.).

XTREME matiniai lūpų dažai. Kažkada pirkti Cascadoje, bet tokie prasti. Išryškina visus nelygumus ir įplyšimus. Ne ne ne. Ir su spalva prašoviau, nes ji raudonai oranžinė ir man nepatiko.


Štai ir viskas. Šį kartą vos vienas kitas produktas, kurio gaila, kad pasibaigė. Taip pat, nuo sausio sau pasižadėjau, kad nieko naujo nepirksiu, naudosiu ką turiu. Kaip manot, pavyks? Aš labai tikiuosi, kad taip. Nors man ir labai patinka išbandyti kažką naujo, bet tikrai kosmetikos ir kūno priežiūros priemonių turiu keletui mėnesių į priekį, tad bandysiu nuo parduotuvių laikytis atokiau :)


JUSTINA


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą