2018 m. gruodžio 1 d., šeštadienis

Ką pabaigiau lapkritį?

Kaip laikotės, mielosios? Jau prasidėjo žiema, tad metas pakalbėti apie sunaudotus produktus. O jų lapkričio mėnesį labai jau daug ir nebuvo, tik keletas. Bet, smalsutės, pažiūrėkite ką sunaudojau, ką dar kartosiu ir su kuo draugystę nutraukiau visam laikui.

Stenders stangrinamasis kūno kontūrų serumas, 200 ml. Esu iš tų žmonių, kuriems sunkiausiai sekasi su kūno kremais. Tačiau šis Stenders latvių prekės ženklo kūno kremas man labai patiko! Vien šio serumo kvapas - nerealus, gaivus, citrusinis, labai labai vasariškas. Pats kremas riebesnės konsistencijos, bet gražiai įsigeria , turi tokį mažą šaldomąjį efektą. 89,6 proc. šio produkto ingridientų yra natūralūs. Dėl stangrinimo nepasakyčiau, kad labai veiksmingas, bet kaip kremas patiko! Įsigyti galite Mokardos parduotuvėje (Biržuose), Douglas ir kitose platinimo vietose.

BVLGARI kūno losjonas, 40 ml. Pusę šio kremo nunaudojau, kol jis užkrito už skalbimo mašinos vonioje. Kol galop jį ištraukiau po daug daug laiko, naudoti jau nebesinorėjo. Kvapas labai parfumuotas, lyg kvepalų (kažkada turėjau tokius kvepaliukus). Pats kremas labai lengvai įsigeriantis. Bet kartoti aš jo nebenorėčiau.

Forever aloe vera dezodorantas, 92,1 g. Kaip gaila, kad jis baigėsi! O naudojau tol, kol visiškai nebeįmanoma buvo pasitepti. Kas draugauja su mūsų tinklaraščiu, žino, kad šis dezodorantas man nepakeičiamas, geresnio dar nesu atradusi ir jau nebežinau kiek pakuočių šio buvau sunaudojusi. Šio dezodoranto man užteko gal septyniem mėnesiam, labai labai ilgai. Dabar esu užsisakiusi naują, bet laukti dar teks, tad teko nusipirkti Nivea dezodorantą be aliuminio druskų (naudoju, tik be aliuminio). Tačiau jau su nekantrumu laukiu, kada vėl galėsiu sugrįžti prie jo. Kaina apie 7,20 eur.


Bioderma Sensibio H2O micelinis vanduo, 250 ml. Baigėsi ir pats tobuliausias mano micelinis vandenukas. Dabar turiu dar mažesnę šio micelinio vandens versiją, tačiau jau mano Bioderma miceliukų gretos mažėja... Teks padaryti mažą pertraukėlę, bet tikrai žinau, kad sugrįšiu prie jo. Nes esu šio micelinio vandens ambasadorė ir jau tūkstantį kartų sakiau, kad šis vanduo yra nepakeičiamas ir pats geriausias - puikiai nuvalo makiažą, nedirgina odos, jo net nereikia nuplauti su vandeniu, oda nuo jo nelimpa. Nepakartojamas produktas! Šį buteliuką dar gavau iš pernykščio Bioderma renginio.  

L'occitane tualetinis vanduo ,,Pivoine flora", 5 ml. Šis bijūnų aromatas, manyčiau, turintis savo charakterį. Kvepaliukų buteliukas man tiesiog nerealus, labai patogus, dailus, mielas rankai. Pats kvapas stiprus, jaučiasi bijūnai ir kitos gėlės. Ir nors tai tualetinis vanduo, bet išlieka labai ilgai, rūbai įsigeria šio aromato. Norėčiau išbandyti ir purškiamus kvepalus, nes šie buvo tiesiog pilami, kas buvo šiek tiek nepatogu, bet pagirsiu, jog kamštelis yra atsisukantis, o ne kaip kitų kvepalų, kuomet būna atsikemšantis ir baisu, kad kažkur nešantis rankinėje paims ir išsilies. Pirkau kartu su rinkiniu.

  
Gradiali viešbučio miniukas - kondicionierius, 20 ml. Galiu pagirti, kad nors tai ir viešbučio mini produktas, bet tikrai labai geras! Plaukai, išsiplovus, tapo švelniais. Produktas be parabenų ir net turi ženklą, jog nebandytas su gyvūnais. 

Forever rankų dezinfekatorius su alaviju ir medumi, 59 ml.  Sunaudojau ir rankų dezinfekatorių, bet manau, daugiau nenaudosiu, nes jis man nėra labai būtinas daiktas. Jei gyvenčiau didmiestyje, kur pilna viešojo transporto, tada taip. Dabar, esant mažame mieste, man jis nelabai reikalingas. Tačiau rankas dezinfekuodavo puikiai, tik turėjo labai stiprų alijošiaus kvapą. Kaina apie ~ 4 eur.


Ir dar keletas niekučių, ką sunaudojau ir noriu aptarti. Tai Ingesan pastilės su šaltalankiu nuo gerklės skausmo. Taip, taip, lapkritį teko pasirguliuoti, bet galiu pasakyti, kad šios pastilės visai nepadėjo, o buvo tik skanios. Sakyčiau, net nuo Halls būtų didesnis poveikis. Cotonet vatos diskeliai, kuriems neteikiu didelės reikšmės, bet buvo tikrai neblogi. Vagisan intymios higienos prausiklio mėginėlis, sakyčiau tikrai neblogas. Crystal Collagen Mask dvi kinietiškos paakių kaukės. Taip, aš jas dar turiu, gal dar liko vienas pakelis, kaip ir sakau, pokyčių didelių nejaučiu, grėsmės taip pat, bet pamaitinti paakius visada norisi. 

Tai tiek buvo produktų, sunaudotų per lapkričio mėnesį. O dabar, gražios žiemos, mielieji, nesušalkite!

- Gabrielė 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą