2018 m. gruodžio 19 d., trečiadienis

Bioderma atoderm huile de douche - dušo aliejus

Sveikos mielosios,
Kalėdos vos už keleto dienų ir jau tikrai būtų laikas visas dovanėlės būti nupirkus. Vis gi jeigu dovanų idėjos draugei išseko, aš turiu puikų variantą, kas nudžiugins ir didžiausią išrankuolę, o dovaną rasite bet kuriame mieste!

Pristatau savo itin mėgstamą BIODERMA produktą, kuris vertas atsidurti po jūsų kalėdine eglute. Tai dušo aliejus, mano mėgstamiausia priemonė duše.
Žinau, kad yra žmonių, kurie nejaučia skirtumo ar tai dušo želė ar putos, ar aliejus. Na, bet mano oda tikrai skirtumą jaučia, daug prausiklių odą sausina, kas man tikrai nepatinka.
Ir ne taip senai, gal prieš porą metų atradau dušo aliejus. Pirmasis bandytas buvo iš L'occitane, tačiau kad ir kaip aš jį dievinau, jo kaina yra labai didelė, tad labai retai nusipirkdavau pasilepinti.
Ir tada užmačiau, kad Bioderma siūlo panašų produktą už ženkliai mažesnę kainą. O kadangi ir taip labai mėgstu šio gamintojo produkciją net nedvejojus nusipirkau.
Ir žinot ką? Dušo aliejus patenka į mano mėgstamiausių Bioderma produktų penketuką! Todėl net neabejoju, kad kiekvienas radęs jį po eglute liktų maloniai nustebintas. 

Kuo jis ypatingas?
Jis labai švelniai prausia odą jos nesausindamas ir nedirgindamas. Susiliejęs su vandeniu beveik neputoja, tačiau nusimaudžius švaros pojūtis yra. Svarbiausia, kad nusimaudžius neatsiranda odos tempimo jausmas, kas man yra WOW, nes įprastos dušo želės dažniausiai mano sausą odą dar labiau sausina. Oda po maudynių švelni, nepleiskanoja.
Kvepia pats aliejus labai švelniai, maloniai, tad tikrai neerzins, nei nosies, nei odos, bet ir per nelyg nenustebins tų, kurie mėgsta stiprius, saldžius ir ryškius kvapus. Mane visiškai kvapas tenkina, malonus.
Patogus ir naudojimas, nes yra pompa. Gal produktas nesinaudoja labai taupiai, ganėtinai greitai baigiasi, bet yra ir didesnės pakuotės nei mano turima, kurią labiau apsimoka įsigyti ir kainos ir naudojimo atžvilgiu.

O, kad aš jį pamilau rodo ir tai, kad jau ne kartą dovanojau aliejų sesei ir tetai, kurios yra tokios išrankios, bet ir joms aliejus patiko, tad randa jis kažkaip kelia ir į išrankiausių vonias. Patiko joms, manau patiks ir tavo draugėms, patiks ir tau.
Tikrai rekomenduoju pabandyti, ypač jautrios ir sausos odos savininkėms. 
Kaina be nuolaidos apie 8 eur. vaistinėse.
Gražių švenčių! O komentaruose pasidalinkite, kokiomis dovanomis šiais metais nustebinote savo drauges! :)

JUSTINA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą