2018 m. gruodžio 3 d., pirmadienis

Black Friday pirkiniai

Sveikos merginos!
Dar visai nesenai praūžė juodasis penktadienis ir nors buvau nusiteikusi visiškai nieko nepirkti (nes atrodė, kad tikrai NIEKO nereikia), vis gi keletu pirkinių susigundžiau. Turbūt daugelio merginų tokia silpnybė? :)
Gaila, pas mus Lietuvoje tas juodasis išpardavimų penktadienis nėra toks įspūdingas kaip užsienyje ir tos nuolaidos tikrai nedidelės. Bet jeigu kažko tikrai reikia, net ir tas 20 proc. padeda keletą eurų sutaupyti. 
Kadangi nemėgstu grūsčių parduotuvėse, viską pirkau internetu. Taip žymiai patogiau, sutaupo laiko ir padeda išvengti dar labiau neplanuotų pirkinių. O ypač ilgų eilių ir besistumdančių žmonių.



Pirmiausia, tai noriu atsiprašyti už nuotraukų kokybę... Apšvietimas paskutiniu metu namuose yra tragiškas, tad teks žiemą prasikankinti. 

Tad, o ką įsigijau aš?
Tai pirmieji pirkiniai iš Mohito puslapio. Tai viena mėgstamiausių mano parduotuvių, kurioje galima atrasti įvairiausių suknelių. Keletą buvau nusižiūrėjusi jau prieš keletą savaičių, bet vis pagailėdavau pinigų. Na. o juodojo penktadienio dieną, parduotuvė pasiūlė 30 proc. nuolaidą. Štai čia ir nebe atsilaikiau.

Parduotuvėje užsisakiau porą suknelių. Išties, negalėjau išsirinkti kuri patinka labiau ir užsisakiau abi, bet buvau įsitikinusi, kad vieną gražinsiu, nes tikrai kažkuri netiks. Bet vis gi abi tiko, tad pasilieku abi. O kam man dabar tų suknelių? Tiesiog mėgstu sukneles ir sijonus, tad šios bus eiti į darbą.  
 

Pirmoji suknelė tai šį su asimetrine apačia. Nuostabi! Man apačia labai patiko ir pats surišimas. Medžiaga labai kokybiška, nesiglamžanti. Šitoje vietoje galiu pagirti Mohito, nes visada rūbų medžiagos labai kokybiškos. Už suknelę sumokėjau beveik 25 eur. (kaina be nuolaidos 35 eur. Įsigyti Čia)


Antroji suknelė tamsesnė, mėlyna, turi išsiuvinėjimus viršuje. Labiausiai man patinka, kad ji gražiai krenta, palaidesniu sijonu, tokio modelio suknelės man tinka labiau. Dar vienas privalumas -  ilgos rankovės, tad puikiai tiks žiemą. Tik šį jau šiek tiek mėgsta pasiglamžyti. Mokėjau apie 20 eur. (dabar parduotuvė ją parduoda su nuolaida - kainuoja 30 eur. Nuoroda į ją  Čia




Palaidinė jau iš išpardavimų skilties. Patiko tai, kad parduotuvė pritaikė ir papildomą nuolaidą jau akcijinėms prekėms. Palaidinė labai geros kokybės, dailiai krentanti, rankovėles suteikia elegantiškesnį įvaizdį. Tik man gal kiek per ilga. Tačiau ją pirkau dėvėti prie sijonų, tad tai nebus didelė bėda. Kainavo šiek tiek virš 4 eur. Deja nebėra jos prekyboje :)

Kita dėžutė, tai laimikis iš BIODERMA. Už visą šį gėrį tiesa ta, kad nemokėjau nieko. O kaip taip yra? Tiesiog Bioderma Lojalumo klube už pirkinius kaupi taškus, o juos paskui išleidi ir pasiimi produktus dovanų. Juodojo penktadienio dieną visi produktai buvo už pusę taškų, tad štai kiek gėrybių prisisakiau. Čia tikri mano favoritai, trūksta tik Sensibio micelinio vandenuko ir būtų tikras Top 5!
Tai nuotraukoje matote Bioderma dušo aliejų (mano favoritas duše, labai greitai apie jį papasakosiu atskirai), paakių kremas, veido prausiklis ir matizuojantis veido kremas.
O jūs, Biodermos mylėtojai, raginu irgi užsiregistruoti Lojalumo klube, kaupti taškus ir keisti juos į produktus. Tikrai verta!

Na dar keletas daiktelių iš internetinės parduotuvės Membershop.lt. 


Tai ši, man nereali, kabykla.  Tiesa ta, kad ji man dabar visiškai niekur netinka, bet išsaugosiu ją ateities namams. Su nuolaida kainavo apie 7 eur.

Ir štai šie JOICO buteliukai. Tai plaukų balzamas ir šampūnas. Nieko neteko bandyti šios firmos, bet visada buvo labai smalsu. Tad šiuos mažylius išbandysiu. Kainavo 2.5-2,7 eur.

Na, o ką jūs nusipirkote per juodąjį penktadienį? Pasigirkite laimikiais! :)

JUSTINA

2 komentarai:

  1. Joico plauku priemones man labai patiko ���� tik vis nerasdavau kur nusipirkti

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš taip pat nemažai gerų atsiliepimų girdėjusi apie šį gamintoją, todėl labai smalsu išbandyti :) Didelis JOICO pasirinkimas yra KlipShop.lt ir Topbeauty.lt :)

      Panaikinti