2018 m. gruodžio 4 d., antradienis

Pabaigti produktai. Lapkritis

Sveikos merginos!
Sveikinu sulaukus kalendorinės žiemos! Ar laukėte? Aš tikrai nesu žiemos žmogus, man visada šalta, tad mielai sutikčiau jeigu žiema truktų tik gruodžio mėnesį, kad ateitų kalėdinė nuotaika. O po naujų metų visas sniegas galėtų ištirpti ir ateiti pavasaris. Hah, bet teks įprasti prie šaltuko gnaibančio skruostus ir tamsių vakarų. Kad ir kaip to nesinori.

O atėjus  naujam mėnesiui, kaip visada, ateinu pas jus su pabaigtų produktų įrašu. Tad pasitaisom šiltos arbatas, susisupam į šiltą skarą ir skaitom! 

 DOUGLAS Mini Exception blakstienų tušas. Tai tikras šių metų atradimas! Kaip man patiko šitas tušas, blakstienos tooookios gražios, riestos, atrodo, kad jų tikrai yra daugiau. Taip gražiai dengia! Nebyra, netepa vokų. Tikrai nerealus. Ir aš, iš tos meilės jam, nusipirkau jau ir didelį šio tušo variantą ir esu be galo patenkinta. Mažylio kaina apie 7 eur. Douglas.

MAXFACTOR  laineris. Viskas kaip ir būtų gerai su šiuo apvadu, plunksnelė plona, patogi, spalva ypač juoda. Bet esu labiau mėgėja flomasterio tipo lainerių, tad manau šio antrą kartą nepirkčiau. Kaina apie 10 eur. Douglas, Eurokos.

GIORGIO ARMANI Si Passione kvepalų mėginukas. Iš pradžių labai patiko aromatas, norėjau netgi didelį nusipirkti, bet paskui pradėjo šiek tiek erzinti ir išsigandau, kad nebūtų taip, kad nusipirksiu ir nesikvėpinsiu. Ir labai gaila, kad erzina, nes kvapas nuostabus. Kažkuo primena avietes. Ir pauosčius man taaaaaip skaniai kvepia. Saldesnių aromatų mėgėjams pats tas.

THE BODY SHOP Nigritella kvepalų mėginukas. O šie ypač erzino, ir saldūs ir įkyrūs. Nepirkčiau.




MACADAMIA Deep Repair Masque, 100 ml. Mano visų laikų mėgstamiausia plaukų kaukė, po kurios, kad ir kiek naudotum, matomi rezultatai. Plaukai glotnesni, švelnesni, žvilga, netgi tiesesni. Na, ji tikrai puiki. Tik kaina jos aukšta, tad ne kaskart sau leidžiu ją nusipirkti. Tuo labiau, aš ją sunaudoju greičiausiai, lyginant su kitomis kaukėmis, šią sunaudoju gal perpus greičiau. Tad kažkaip ją perku kai jau norisi pasilepinti ir kai užmatau gerą akciją. Įprasta jos kaina apie 15 eur. su akcija apie 10 eur. (Cascada, KlipShop, Grožiodraugas ir kt.).

BIODERMA rankų kremas, 50 ml. Apie šį jau keletą kartų pasakojau, neblogas, bet šaltuoju metu man per silpnas, tad žiemai man netinka ir tenka ieškotis kito varianto. Bet jeigu rankų oda nėra labai sausa, tada jums puikiai tiks. Kaina apie 6 eur. vaistinėse.


THERME Marrakesh kūno sviestas, 200 ml. Šį man atsiuntė išbandyti Medexy.lt ir iš tiesų man labai patiko. Oda švelnutė ir sudrėkinta po jo, jokio pleiskanojimo! Įsigeria greitai, poveikis ilgas. Labai taupiai naudojosi. Vienintelis dalykas kas per ilgą naudojimą pradėjo erzinti - tai kvapas. Pradžioje labai patiko, paskui turbūt tiesiog atsibodo, nes tikrai ilgai naudojau. Tad jeigu pirkčiau šios firmos sviestą, dabar rinkčiausi kitą aromatą. Bet pats produktas puikus, tik gal kiek brangokas - kaina apie 15 eur. Medexy.lt

Antonio Banderas kūno losjonas. Štai šį gavau rinkinyje su kvepalais. Kad ir kaip dievinčiau šį aromatą, kūno losjonas tikrai yra niekinis, nieko jis nedrėkina. Tiesiog labai skaniai kvepia, tai realiai tik dėl to kvapo jį ir sunaudojau. 



BIODERMA Sebium Mat Control, 30 ml. Vėl sunaudojau savo mėgstamiausią, matizuojantį veido kremuką. Jis puikus ir man nepakeičiamas. Atlieka darbą puikiai ir jokių trūkumų! Kaina vaistinėse apie 13 eur.
URIAGE prausiklis. Vėlgi, tik mėginėlis, tad nelabai aiški nuomonė, bet svarbiausia nesausino veido odos, ji  jautėsi švari ir gaivi. Iš tiek, kiek naudojau, nuomonė tikrai nebloga.
DAYTOX molio kaukė. Visiškai nepatiko. Labai sausino veido odą, nors stengiausi naudoti tik riebioms zonoms, bet ir joms nelabai tiko. Tad tikrai nekartočiau. Anksčiau būdavo pirkti Douglas, dabar nebematau. O šį mažylį gavau iš pernykščio Douglas advento kalendoriaus.

DAYTOX Rich Cream veido kremas. O štai šis patiko. Gan riebokas, bet lengvai įsigeria. Odai tikrai patiko, naudojau tik sausoms zonoms, tad vėsiasniems orams tikrai neblogas.

Štai tiek tų sunaudotų produktų, jie jau turi sau pamainas ir su nekantrumu laukiu, kol išbandysiu naujus produktus! :)

Ir klausimas jums: Ar norite KONKURSO? :)

JUSTINA









Komentarų nėra:

Rašyti komentarą