2018 m. spalio 1 d., pirmadienis

Ką sunaudojau per Rugsėjo mėnesį?

Sveikos, divos! Vėl sugrįžtu pas jus su pabaigtų produktų įrašu. Atrodo, tokį įrašą darau, kas savaitę, kaip greitai lekia dienos! Tačiau šįkart produktų nei daug nei mažai. Aplamai, tokie įrašai visų skaitomiausi. Juk smalsu pažiūrėti ką sunaudojo kiti, sužinoti nuomonę. Tad pradėkim!


1. Nidra vonios putos, 750 ml. Šios vonios putos su argano aliejumi kvepia tikrai saldžiai ir rudeniškai. O užteko jų man labai labai ilgai. Dabar kai šalta, tik ir pasvajoju apie karštą, putų pilną vonią... Kaina apie 4 eur.
2. Gillette Satin care skutimosi putos, 200 ml. Tai viena iš tų priemonių, kurios baigiasi labai labai retai. Tai šios putos, man labai patiko. Kvapas - gaivus, neva su alijošiumi. O skutimąsi tikrai palengvina! Nesuprantu, kaip seniau jų nenaudodavau, juk kaip smagu, kad odos neišberia spuogeliais. Kaina ~ 5 eur.


3. Giorgio Armani ,,Si" passione mėginukas. Taip, tai mėginukas, kuris susilieja su kilimu ir jo nebesimato :) Šį mėginuką gavau prie žurnalo. Ir jau turbūt nebereikia kartoti, kad Si kvepalai - mano mylimiausi. Kad ir kokia nauja jų versija bepasirodytų. 
4. Carmex lūpų balzamas, 11,6 ml. Šis lūpų balzamas, vyšnių skonio. Jis man tikrai patiko, turėjo net tokį šaldantį efektą. Tačiau, gal man nepatinka pati tūbelė ir tai, jog balzamą reikia tepti ant lūpų su plastmase (kas naudoja, žino apie ką aš). Bet pats poveikis tai labai malonus ir geras. Kaina apie 3,50 eur.
5. Bioderma Sensibio paakių kremas, 15 ml. Dar vienas nustebinęs Bioderma produktas. Turbūt, ką naudosiu iš Biodermos, niekas nenuvils. Galiu pasakyti, kad puikiai sudrėkina paakius, labai gera konsistencija. Labai patiko, tik, kad kaina aukštoka ~ 11 eur. Dabar naudoju kitą paakių kremą, tačiau kai jį pabaigsiu, turbūt vėl grįšiu prie šio.
6. Clinique veido kremas, 15 ml. Galiu pasakyti, kad šis veido kremas labai riebus, sunkios tekstūros. Jo apsauga nuo saulės yra 20 SPF. Bet nežinau ar norėčiau išbandyti pilną produktą. Mano veido oda ir taip yra linkusi į riebumą, o su šiuo kremu veido oda dar labiau apsunksta, netgi padaugėjo spuogų. Šį kremą gavau perkant Douglas internetinėje parduotuvėje.
7. Avon true colour blakstienų tušas, 7 ml. Šis tušas nors ir nebrangus, tačiau buvo visai neblogas. Man patiko tušo šepetėlis, jis labai gerai padengdavo blakstienas. Negaliu nei nuteisti nei išgirti šio produkto, toks per viduriuką. Kaina apie 4 eur.


8. Green feel's šampūnas dažytiems plaukams su natūraliu goji uogų ekstraktu, 250 ml. Galiu pasakyti, kad šio šampūno kvapas yra tobulas! Jis tikrai kvepia taip skaniai, kaip labai labai skanus kremas, kurį norisi valgyti. Tačiau pats šampūnas man nelabai tiko, nes plaukai nuo jo greit susiriebaluodavo, netgi atsirasdavo pleiskanų. Tiesiog man jis netiko. Tačiau dedu didelį pliusą dėl kvapo! Jį gavau dovanų, dar per Kalėdas.
9. Keune plaukų lakas, 75 ml. Va čia tai kultinė mano priemonė, kadangi ją turiu gal visą amžinybę. Vis gulėdavo jis pas mane nenaudojamas ir buvo telikę gal tik vienam kartui (visai šukuosenai). Tad galų gale nusprendžiau jį pribaigti, nors garbanas darausi taip retai, net suskaičiuočiau ant rankos pirštų, kiek kartų į metus! Jį dar gavau kažkurioje iš grožio dėžučių. O apie Keune produktus galiu sakyti, tik gerus žodžius - šis plaukų lakas tikrai superinis. 
10. Deivė ricinų aliejus, 100 ml. O šį ricinos aliejų turiu tikrai ilgą laiką ir tiesiog sugalvojau su juo atsisveikinti, kadangi jo galiojimas jau pasibaigė. O naudodavau aš jį seniau blakstienoms, tačiau tai toks procesas, kada prisitingi tepliotis tą aliejų, tad jis pas mane ilgą laiką tiesiog ir prastovėjo pusiau nunaudotas. 


11. Bio-oil mėginukas. Vėl naudojau mėginuką nuo strijų. Bet esu naivi, jei manau, kad nuo mėginio jos išnyks, visgi pabandžiau.
12. Clinique veido prausimosi putų mėginukas. Šios prausimosi putos man visai patiko, naudoju jau kažkelintą mėginuką, veidas tikrai tampa labai švarus, tačiau taip pat ir labai sutraukia ir išdžioviną odą po naudojimo.
13. Montagne Jeunesse veido kaukė su agurkais ir obuoliais. Tai nuplaunama kaukė, labai panaši ir iš tekstūros ir iš spalvos į molio kaukę. Visai nieko tokia, o buvo net nematyta. Prieš tai naudodavau tokias tik apelsinines, o jos tai labai patikdavo. Kaina 0,99 eur.
14. Biocell paakių kaukė. Šią paakių kaukę gavau prie žurnalo. Ir galiu pasakyt, kad geresnės kaukės nesu naudojusi. Turbūt tą pasako ir kaina (apie 5 eur.) Bet tikrai visa akių zona taip atsigavo, o likusio skysčio užteko ir visam veidui įtrinti. Tikrai kaukė turinti efektą, gal tik šiek tiek nepatogi, nes užsideda ant akių ir po jomis, tad daug terliojimosi.
15. Crystal Collagen paakių kaukė. Dar viena paakių kaukė. Ši yra iš Aliexpress. Tiesiog man jų nemažai liko nuo vestuvių, kadangi svečiams buvau pridėjusi šių kaukių, kad neva atsigautų kitą dieną. Bet ši kaukė kažkokio wow efekto man nesuteikė. Paprasta kaukė ir tiek.


16. Fairy lemon indų ploviklis, 450 ml. Vienintelė cheminė priemonė, kurią baigiau. Ir pastebėjau, kad palyginus indų ploviklius, tai Fairy man užtenka ilgiau, negu kitų ploviklių. Tad, įsitikinau, jei norite sutaupyti ir nekeisti, kas dvi savaites, indų ploviklio, naudokite Fairy - jo užteks bent porai mėnesių :)

Tai štai tiek tų sunaudotų produktų, brangiosios divos. Gal Jums teko ką pabandyti? Pasikalbėkime, būkite drąsios! Bet koks atgalinis ryšys yra labai svarbus mums. O gal turite ką parekomenduoti šiam rudeniui?

Nesušalkit, Gabrielė


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą