2018 m. spalio 30 d., antradienis

TOP 4 makiažo pagrindai

Sveikos merginos! Viena mano draugė minėjo, kad būtų įdomu paskaityti apie makiažo pagrindus, tad pamaniau, puiki mintis ir šiandien galiu pasidalinti savo patirtimi! Galiu iš karto pasakyti, kad aš visiškai nesu makiažo pagrindų žmogus. Gal dar neįpratau jų naudoti kasdien, tad savo veidą padengiu gan retokai - per įvairias šventes arba savaitgaliais, kai turiu daugiau laiko. Tad, žinoma, kalbėsime apie pačius paprasčiausius makiažo pagrindus - tuos, kurie man atrodo, mažai pastebimi bei sukuria natūralios odos efektą. Tai štai, kokie mano top 4.


Jūs, aišku, turbūt svarstote, kodėl top 4? O gi, todėl, kad aš turiu 4 makiažo pagrindus ir man jie atrodo visai verti dėmesio. Visi iš dalies skirtingi, tiek pačia tekstūra, tiek firma, tačiau kiekvienas iš jų atrado vietos mano namuose. Galiu pasakyti, kad nei vieno nebuvau naudojusi prieš tai. Dažnai stengiuosi įsigyti kažką naujo ir nebandyto, nes juk pasaulis tobulėja, o naudoti tą patį per tą patį - ne mano stilius (nebent tai būtų nepakeičiamas produktas). Taigi, iš šių keturių, mano šios vasaros atradimas ir pats mylimiausias makiažo pagrindas yra Bioderma photoderm Nude touch, 50+ SPF. 


Kadangi gavau jį išbandyti šią vasarą, tai kai pabandžiau, jau ir sunku buvo beišsiskirti su juo. Jei tik planuodavau kažkur išeiti, šis vis pakliūdavo po ranka. Tikrai labai geras dalykas, o ypač vasarą ir ypač šią karštą vasarą, kuomet pasitepi juo ir gauni ne tik apsaugą nuo saulės, bet ir tokį lengvumą ant veido. Šis pagrindas yra labai lengvos tekstūros, tad neapsunkina veido odos, pasidengia vos matomu sluoksniu, tačiau kartu ir išlygina veido odą ir pats veidas atrodo labai ,,gyvas", atsigavęs ir kas svarbiausia, jog neapkrautas nereikalingais sluoksniais. Taip, kad, jei mėgstate natūralios odos efektą - šis puikiai tiks jums (tik prieš naudojant, kaskart reikia suplakti). Taip pat, šis produktas skaitosi daugiau kaip kremas, bet man atstoja makiažo pagrindą :) Jo kaina apie 22 eur.
Dar vienas makiažo pagrindas, kuris paliko įspūdį, tai Max Factor healthy skin harmony, nude 47. 


Iš šio makiažo pagrindo nieko nesitikėjau, bet jis visiškai nustebino! Tiesiog wow! Galvojau, kad bus sunkios tekstūros, bet visai ne! Jis labai gerai įsigeria į odą, yra labai lengvos tekstūros ir lygiai taip pat, beveik nematomas. Oda tikrai atrodo labai gražiai, nes šis makiažo pagrindas jau padengia daugiau, negu Biodermos, bet vistiek veido oda lieka neapkrauta ir gyvybinga, net švytinti. Kaip ir sako Max Factor - sveikos odos harmonija... tai visiška tiesa, nes oda tikrai atrodo labai gražiai ir sveikai. Šis pagrindas taip pat turi apsaugą nuo saulės - 20 SPF. Tik minusas - pakuotė. Vos pirmąkart atidariau, dangtelis sulūžo, tai dabar neužsifiksuoja ir normaliai neužsidaro, bet pačio buteliuko forma man labai patinka. Taigi, jei norite puikiai sudrėkintos odos, neužsikimšusių porų, ko tada laukiate?  Kaina apie 15 eur.
Sekantis, mane taip pat nustebinęs produktas yra - Maybelline Fit me, 120. 


Iš pradžių, aš jį bijojau naudoti, nes tikrai maniau, jog atrodysiu, kaip tos blondinės pudrinukės. Bet vėlgi, kas per nusistatymas? Pabandžiau ir net nustebau, kaip puikiai jis susigeria į odą ir net padaro ją matinę! Galiu pasakyti, kad mano veido oda vietomis linkusi riebaluotis, tai šis makiažo pagrindas tikras išsigelbėjimas. Dar labai bijojau jo spalvos, jis man vis atrodė, kad yra per tamsus. (Kadangi jį buvau laimėjusi, tai išsirinkau bet kokią spalvą, jos nebandžiusi). Bet vėl klydau - nes jis visai nėra tamsus, kaip atrodo. Man jis tikrai patinka, tik išskyrus pakuotę, kadangi ji yra spaudžiama, tad aplink dangtelį labai išsiterlioja ir išbėga, man labiau patinka tie pagrindai, kurie turi mažą pompą, kaip pvz.: prieš tai aprašytas Max Factor pagrindas. Taip pat žinau, kad ir kosmetologės rekomenduoja šį produktą. Ar teko bandyti Jums? Kaina apie 9 eur.
Ir paskutinis mano makiažo pagrindas, tai Avon true colour, spalva Almond.


Daugelis žmonių linkę nuvertinti Avon gaminius, neva, jei gaminiai pigūs ir jų pilna ant kiekvieno kampo, tai jau tada nieko gero. Gal ir aš nieko per ne lyg nesitikėjau iš šio produkto, tačiau ir vėl apsigavau, nes man jis labai patiko! Šis pagrindas turi tokį žvilgesį, jog veido oda atrodo puikiai sudrėkinta, švytinti. Jis taip pat lengvai įsigeria į veido odą, puikiai užmaskuoja paburkimus, spuogelius ar tamsius paakius. Šis man pasirodė, kad maskuoja daugiausiai, negu prieš tai aprašyti trys produktai, bet tai visiškai nereiškia, kad oda yra apsunkusi. Tikrai ne. Taip pat, noriu pagirti pakuotę, man ji geriausia iš visų makiažo pagrindų, kuriuos turiu - ir tvirta ir patogi laikyti rankoje, daili. Kaina apie 6 eur. (rodos, pirkau su nuolaida už 5 eur., jei gerai prisimenu)

Be to, mielosios, norėčiau pabrėžti, kad visus makiažo pagrindus padengiu sudrėkinta kempinėle! Šitaip pasidengia gražiausiai. Jei jūs naudojate teptukus ar dengiate pirštais, gali būti, kad ir nuo to gali priklausyti ar makiažo pagrindas gražiai pasidengia ar ne. Iš visų dengimo būdų, man pasirodė, kad su kempinėle pasidengia geriau. Bet čia gali būti kiekvienos individualus atvejis.



Pabandžiau uždėti kiekvieno produkto po lašelį - iš kairės į dešinę:
1. Maybelline 
2. Bioderma
3. Max Factor
4. Avon

Dabar, kai žiūriu į nuotrauką, atrodo, jog Max Factor pagrindas labai šviesus, bet kai susigeria į odą, jis tampa toks mažai matomas, tad panaudojus brondzerį ir skaistalus, viskas atrodo super.

Tai ar išsirinkote, kurį norėsite pabandyti? O gal turite savo favoritą? 


Aš dar visai norėčiau išbandyti taip visų išgirtą Bourjois makiažo pagrindą. Gal kai atsisveikinsiu bent su pora šių? O gal Jūs žinote tikrą perliuką? Pasidalinkite! Jūsų komentarai mums labai svarbūs!


Gabrielė








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą