2018 m. spalio 9 d., antradienis

M.A.C kosmetika. Išteisinti ar nuteisti?





Kaip gera susisupti į švelnią skarą, kojas įsispirti į šiltas kojines ir jaukiai susirangius lovoje rašyti jums. Toks tikras ruduo. Nors ir nemėgstu šalčio, bet namuose jaukiausia kai už lango ruduo ir ramiai barbenantys į langą lietaus lašai.
Mažos žvakių liepsnelės, tyliai skambanti muzika ir šalia garuojanti arbata. O dar ir keptų bandelių aromatas namuose. Ah. kartais pati sau pavydžiu. Pats laikas ir mergaitiškiems pokalbiams, apie kosmetiką. Apie ją jau senokai nekalbėjome.
Taip jau nutiko, kad prieš kurį laiką susiviliojau išbandyti taip visų išgirtą MAC kosmetiką. Ilgai norėjau, galvojau kas per stebuklėlis, kad visoms patinka. Ir štai mano rankose atsidūrė trys šio gamintojo produktai.
Gal vis dar ir nebūčiau pirkusi šios firmos produktų, nes kainos yra nemažos, bet Douglas į prekybą paleido mažas, kelioninio dydžio lūpų dažų tubeles. Ir štai, turiu du labai gražių spalvų lūpų dažus. O lūpų dažams man sunku atsispirti.
Trečiasis produktas, tai kreminiai akių šešėliai. Jų kaina pasitaikė tokia gera, kad irgi iš karto sugalvojau griebti, kadangi kaip tik tokio tipo produkto ieškojau. Ir pagalvojau, kodėl gi neišbandžius Mac'o?
Bet ar įsimylėjau šiuos produktus? Ar visgi nuvylė? 



Matiniai MAC lūpų dažai Mehr spalvytė. Tikra mano spalva, labai graži, nei violetinė, nei rožinė, o ant lūpų atrodo gan natūraliai, švelniai. Tubelė nedidelė, tačiau toks dydis man yra pats tas, kadangi mažytės man ne tik, kad patinka labiau, bet ir lūpų dažų kiekį yra realu sunaudoti, kol galiojimas nepasibaigia.
Pati pakuotė labai patogi, maloniai nugula delne, bet tubelės dizainas man niekada nepatiko, jos nėra nei gražios nei elegantiškos. Kas man dar užkliuvo - kad tubelę puošianti sidabrinė juostelė virš užrašo apsitrynė. Ir labai greitai, jau po pirmos savaitės. Tad atrodo nebeišvaizdžiai.
Patys dažai labai malonios tekstūros, dengia labai lygiai ir gražiai, neišryškina jokiu sausų vietų, kas dažnai pasitaiko su matiniais dažais. Ir pačių lūpų nesausina, spalva nereali, padažytų lūpų vaizdas tikrai puikus. BET. Dažai neišsilaiko ilgai, apie dvi-tris valandas nieko nevalgant ir negeriant, pigmentas į lūpų odą stipriai neįsigeria, tad dažnai tenka iš naujo lūpas perbraukti dažais. Geriant - puodelis lieka dažytas, kas man yra labai negražu, o jeigu visgi valgote, dažai neišsilaikys net ir tų poros valandų.


MEHR spalva ant lūpų. Atrodo švelniai, puikiai tinka kasdienai.

Gal aš jiems tokia kritiška, nes pagal kainą tikėjausi kažko wow. Ar bent jau labai gero išsilaikymo. Jeigu dažai kainuotų penkis eurus, tada taip - sakyčiau tikrai neblogi, verti dėmesio ir pirkimo. Bet kai tenka pakloti dvidešimtinę - ne. Kaina man neatitinka kokybės ir lūkesčių. O gal mano lūkesčiai per dideli? Tiesiog kiek turiu įvairiausių matinių lūpų dažų, net ir žymiai pigesnių  - visi man laiko geriau.  Kitus vos galima nuvalyti, o šiuos dažnai reikia iš naujo užtepti ant lūpų. Labiausiai vertinu tokius lūpų dažus kurie išlieka kone visą dieną ant lūpų ir nenusivalgo,  galiu būti rami, kad darbe, šventėje ar būnant su draugais lūpos neliks pusiau dažytos. Visumoje, man jie lyg ir patinka, bet iš kitos pusės jaučiu nusivylimą dėl kainos ir kokybės.



Antrieji MAC dažai (spalva - Candy cane), tai klasikiniai raudoni, matiniai. Spalva labai sodri ir ryški raudona. Toookia graži. Tik kalbant apie pačius dažus, tai man šie nepatinka, nes jie tepa viską. Atrodo net neliečiant lūpų rankomis, pirštai palieka dažuoti, rūbai kažkodėl irgi. Na tepa viską, ko tiesą sakant, man nėra pasitaikę su jokiais kitais lūpų dažais. Jau nekalbu apie tai, kokie nubučiuoti puodeliai ar stiklinė lieka. Kalbant apie išsilaikymą, tai jis panašus kaip ir pirmosios spalvos, nieko įspūdingo. Bet labiausiai nepatiko, kad dažai neįprastai tepūs, nors pasidažius ir priglausdavau servetėlę prie lūpų pertekliui nusiimti.
Pati spalva ant lūpų atrodo labai gražiai. Apie tekstūrą galiu tik gerai kalbėti, nes vėlgi labai maloni, švelni, ant lūpų jaučiasi maloniai, jų nesausina. Netepa dantų, tad galima drąsiai šypsotis (kas man yra keista, nes šie dažai tepa viską aplinkui). Bet ant lūpų dažai išsilaikys ilgai, tik jei visą vakarą nevalgysit, negersit ir nekalbėsit.

CANDY CANE spalva. Tikrai graži, ryški raudona.
 Su lūpų dažais baigta. Pakalbėkim apie paskutinijį produktą.




Didžiausias nusivylimas šie kreminiai šešėliai. Kurie tikrai neprimena kreminių. Jie lyg pigus, vaikiškas lūpų blizgis. Žinot, tas, kur būna toks pirštu dažomas. Nežinau ką su juo veikti, nes jie tokie lipnūs, kad vokai nemaloniai limpa, šešėlių uždėjus ant viršaus viskas sušoka į gumulus. 
Kažkoks nesusipratimas. Nežinau kaip juos įmanoma panaudot. O gal nemoku?
Ir tuos kreminius šešėlius pirkau, nes mėgtu naudoti tokius vietoj šešėlių bazės. Bet šie nei kaip bazė, nei kaip šešėliai netinka.
Kodėl sakau, kad jie neprimena kreminių šešėlių? Nes jie yra kaip gelis, skaidrus ir su blizgučiais Nuotraukose atrodo kiek kitaip, net panašu į kreminius, bet realiai tikrai tokie nėra. Kaip dažai, atrodytų visai neblogai, kokiam vakarėliui, bet visą vakarą jausti lipnius vokus didelis diskomfotas. Ir tas lipnumas tiesiog varo iš proto. Net nemanau ar daugiau juos naudosiu.



Iš esmės, kiek nusivyliau MAC kosmetikos produktais. Nežinau ar dar kada bandysiu įsigyti kažką. Kaina aukšta, o kokybė manęs netenkina. Puikus pavizdys, kad aukšta kaina tikrai ne visada parodo, kad produktas yra geras ar geresnis už pigius. Nes mano kolekcijoj šie ko gero būtų prie paskutiniųjų (jei įdomu matinių lūpų dažų TOP sakykit - bus).  O gal čia mane sugadino ir išlepino visi geri skysti matiniai dažai, kurių neįmanoma nuvalyti ir išlieka visą dieną? Kad šie atrodo prastoki ar esu tikrai išranki? 
Papasakokit kaip jums sekasi su Mac lūpų dažais. O gal visgi turit ir labai mylimą produktą, kurį vertėtų išbandyti? Nes kol kas esu šiek tiek nusivylusi ir nežinau ar net norėčiau be rekomendacijų pirktis dar ką nors šio gamintojo :)


JUSTINA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą