2018 m. sausio 16 d., antradienis

Maybelline Super Stay Matte Ink skysti lūpų dažai

Sveikos merginos! Lūpų dažų juk nebūna per daug, tiesa? Kaip ir batelių, rankinių, kvepalų... Atsimenate, kalbėjau viename įraše (jį rasite ČIA) apie matinius lūpų dažus? Štai jų mano namuose apsigyveno dar daugiau, nežinau ar skirsiu atskirą įrašą jiems aptarti (jeigu įdomu, ir tokio įrašo norit, duokit žinoti), bet apie šiuos, Maybelline, tiesiog negaliu nepakalbėti.
Iš kitos pusės, galvojau ir nieko nerašyti, nes ko gero, jau prisiskaitėte šimtus puikių, ar nelabai, atsiliepimų apie šiuos dažus. Bet iš to, kad įrašas yra, jau galit suprasti, kad jie man labai labai patiko!

Kuo jie ypatingi? Jis nenusivalo. Nei dienos eigoje, nei valant valikliais. Pirmą kartą kai juos išbandžiau, nuėjau miegoti graži ir tokia pat atsikėliau. Kadangi neturėjau su savimi pasiėmusi aliejinio valiklio ir micelinis vanduo lūpų dažų neįveikė. Didžiausias pliusas, kad per įvairias šventes nereikia rūpintis, kad lūpdažis nenusivalgytų, neteptų dantų, nepaliktų ant taurių ir stiklinių "parašo". Dėvint juos gali be baimės bučiuotis, nes lūpdažis liks kur jo vieta, nei kiek neištepdamas kito žmogaus.
Spalva tiesiog įsigeria į lūpų odą ir galit pamiršti, kad esat pasidažiusios, nes tikrai nereikės papildomai lūpų pataisyti ir paryškinti. Nerealus tiesiog. Pasidažau lūpas su juo prieš darbą, visą dieną kalbu, geriu kavą - lūpdažis savo vietoje. Ir grįžtu namo tokiomis pačiomis ryškiomis ir gražiomis lūpomis. O nudžiūsta ant lūpų akimirksniu. Taip paprasta su juo!

Dabar turbūt kirba kitas klausimas galvoje, jei jau ilgai išsilaiko, tai turbūt labai sausina lūpas? Ir štai čia vėlgi pliusas, nes lūpų nesausina. Na bent man. Ar dėl to, kad šiuo metu neturiu su lūpų oda jokių problemų, ar tiesiog padeda tai, kad dažniausiai visada lūpos prieš dažantis būna pateptos balzamu. Bet jokio sausinimo pojūčio dar nesulaukiau ir manau nesulauksiu. Patys dažai turi silpną, saldų, malonų kvapą, kuris užtepus pradingsta. Na man tai pliusas, nes kvapai kartais pradeda erzinti. 
Patinka man ir pakuotė. Kitokia nei visos, nepersišviečia produktas, žaisminga. Patogi naudoti, neslidžios medžiagos. Pakuotės spalva nurodo pačio produkto spalvą, tad patogu renkantis. Pakuotė kitokia, ir pamačius iškart jau žinai, kad tai Maybelline.


Šioks toks minusas tik tas, kad mažokas spalvų pasirinkimas, bet aš jau ketinu įsigyti dar vieną - šviesesnę rauvą arba nude spalvą, kuri tiktų kasdien eiti į darbą. Ši tamsesnės, rožiniai - violetinio atspalvio ir labai panaši į mano daugelį kitų lūpų dažų. Tiesiog, toks atspalvis man labai patinka ir iš tiesų -  tinka (spalva - nr. 15 Lover).
Ir dar, visada šioks toks klaustukas, kas per sudėtis produkto, kad jo neišeina nuvalyti?Ar saugu, kad įsigeria į odą? Tikiuosi, kad taip. Bet kaip bebūtų, naudoju jau apie 3 savaites ir vis taip pat jis man patinka ir nieko blogo nepadarė. Tad jei reikia puikaus ir patikimo draugo lūpoms - net neabejokite ir įsigykite kurią nors spalvą ir Maybelline Super Stay Matte Ink. Nes man tai šiuo metu rankos prie jokio kito lūpų produkto ir nesitiesia. Rekomenduoju!

JUSTINA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą