2018 m. sausio 12 d., penktadienis

Karūnėlės - super lengvas ir greitas receptas!

Vienas iš naujametinių pažadų, kad ir kaip keista, bet buvo toks - ,,šiais metais daugiau gaminsiu"! Nes išties, laiko virtuvėje man visada trūksta, o dar kai kas nors nesiseka pagaminti, labai greitai prarandu motyvaciją. Ir vis dėl to, nors ir nelabai draugauju su virtuve (tūkstantį kartų geriau sekasi iškepti kotletukus, bet ne pyragą), pažadėjau, kad susidraugausiu su kepiniais ir mokysiuos, mokysiuos, mokysiuos, iškepti skanutėliausius pyragus/bandeles ar sausainius. Tad pradėkime nuo labai lengvų ir paprastų dalykų - būtent tai, kas man patinka: lengva, paprasta ir greita ir prireiks tik dviejų ingredientų!


Taigi, kad ir kaip keista, bet šį receptą nusižiūrėjau nuo laidos KK2. Ten viena žurnalistė kepė tokius pyragaičius. Aš net nežiūrėjau labai įdėmiai, bet kiek man įstrigo, tiek.

Reikės:
Sluoksniuotos tešlos pakelio ir koncervuotų persikų puselių! 
Ir viskas!
Buvau pamiršus koks geras dalykas yra sluoksniuota tešla! Kaip patogu ir greita, o taip pat kiek įvairiausių variacijų gali sugalvoti!


Taigi, perpjauname sluoksniuotos tešlos lakštus pusiau, kvadratais, į vidų dedame persiko puselę ir sulenkiame visus kampelius - padarome vokelį.



Kepiau 30 min, 180 C :)

Ir viskas! Toks ir receptas! Kaip matote, man nelabai sulipo kampeliai ir kepdami prasiskleidė, tad gavosi lyg karūnytės. Kad būtų skaniau apibarsčiau cukraus pudra. 
Nuo persikų liko pusė stiklainiuko skanaus sirupo, bet gaila išpilti, gal turite kokių įdėjų kur panaudoti?
Na ir skanaus! Mmmmmm.....


~ Gabrielė




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą