2018 m. sausio 21 d., sekmadienis

Maybelline Instant Anti-age Eraser - maskuoklis. Pliusai ir minusai

Sveikos, gražuolės! Kaip laikotės? Kaip sekasi laikytis sau duotų, Naujųjų metų pažadų? Man tiesa ne kaip - žadėjau daugiau rašyti, tačiau vis diena dingsta taip ir neprisėdus prie naujų įrašų. Kas yra labai liūdna. Bet visgi žadu pasitaisyti :)  Dabar pati rašydama pastebėjau, kad tai kelintas įrašas iš eilės, kai kalbu apie kosmetiką. Pažadu, sekantis bus visai kitoks! 
Taigi, kodėl vėl kosmetika? Nes negaliu su Jumis nepasidalinti, tuo, kas man pačiai labai patinka. 


Šis maskuoklis buvo tikra legenda, visi apie jį kalbėdavo ir įvardindavo kaip patį geriausią. Tik šiokia tokia problema - Lietuvoje šio stebuklo nebuvo ir visos siųsdavosi iš užsienio. Ir tik visai nesenai, prieš keletą mėnesių, jis atkeliavo į Lietuvos parduotuves. Tada vien iš smalsumo - kad visi apie šį maskuoklį kalbėjo, kirbėjo noras įsigyti ir išbandyti. Ar tikrai toks geras? Kuom?
Na ir įsigijau. Juk kol pati neišbandysiu, taip ir nežinosiu kodėl visi taip ėjo iš proto, tiesa?

Kaip ir kiekvienas produktas, turi savus pliusus, turi ir minusus. Niekas nėra tobulas? Argi.

Pirmiausia, man patiko konsistencija, kuri labai tolygiai pasidengia ir lengvai pasiskirsto. Priemonė nėra lipni, riebi, nesijaučia toks bjaurus šlapumas, tad ant odos visai nejaučiamas. Maskavimas  toks pakankamai stiprus, kadangi naudoju jį paakiams, greitai paslepia tamsumą, papilkėjimą, ir jei būna nemiegota naktis - paakiai su šiuo maskuokliu atrodo žymiai šviesiau. Tad maskavimu esu patenkinta. 
Dėl savo lengvos tekstūros maskuoklis nesubėga į raukšleles net ir dienos eigoje, paakiai išlieka tvarkingi.
Iš dalies man patinka ir pats padengimo principas - kempinėlė. Kodėl? Pasiskirsto tolygiu sluoksniu ir labai lengva įtapšnoti į odą, kad atrodytų nepastebimai. Iš kitos pusės ta pati kempinėlė man ir nepatinka. Kodėl? Nes tai nehigieniška ir atsiranda puiki terpė įvairiems mikrobams veistis. Tad hmm...
Kitas dalykas kas man nepatinka, tai mažas atspalvių pasirinkimas. Mūsų parduotuvėse yra tik du - Light ir Nude. Aš įsigijau Light ir man vistiek norėtųsi šiek tiek šviesesnio. Bet pats tas būtų pavasarį, kai jau lenda pirmieji saulės spinduliai ir veidas šiek tiek įdega. 
Dar jo pakankamai aukšta kaina apie 10 eur., o naudojasi labai netaupiai. Tad jis greitai baigsis. Patį pirmą kartą naudojant priemonę, teko daug kartų pasukti, kol maskuoklis pasirodė kempinėlėje. Ir aišku daug kartų pasukus, tos priemonės ten išlindo per daug. Bet ir pati kempinėlė yra linkusi produktą šiek tiek sugerti, tad tokios pakuotės ilgam tikrai neužteks. 

Bet iš esmės pats maskuoklis labai geras, tikrai savo darbą atlieka 100 procentų, tad ar verta išbandyti? Aš sakau TAIP :) 

Na, o tos kurios bandėte ir naudojate, pasidalinkite savo įspūdžiais apie šį maskuoklį :)

JUSTINA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą