2019 m. balandžio 30 d., antradienis

Ką sunaudojau per balandį?


Aš vis pagalvoju ar įmanoma nors vieną mėnesį nepabaigti nei vieno kosmetikos produkto? Turbūt tik tada, kuomet esi vyras... Arba asmuo, kuriam nieko nereikia. Bet mane savotiškai traukia visi tie kremukai, pakuotės, kvapai, poveikis, švarumo jausmas. Juk nesinori gyventi su krokodilo oda. Norisi kvepėti, norisi, kad oda būtų švelni ir minkšta. Nors šį mėnesį turbūt visko sunaudojau mažiausiai. Tik vos keli produktai, bet pažiūrėkim kas tai?

 1. Margarita kreminis rankų muilas su migdolų ir ramunėlių ekstraktais, 400 ml. Kodėl pirkau šį produktą? Pirmiausia, nes tai lietuviškas prekės ženklas. Visų antra, tokio muilo dar nebandžiau. Ir galiu pasakyti, jog kvapas tikrai nerealus, kvepia saldžiai, skaniai. Pačio muilo visai ilgai užteko, tik po plovimų šiek tiek sausino rankas. Bet jeigu norite nebrangaus rankų muilo, šis variantas neblogas. Kaina apie 2 eur. 
2. Garnier aqua bomb naktinis veido kremas, 50 ml. Šis kremas į mano namus atkeliavo laimėjus Eurokos konkursą. Ir tikrai, labai džiaugiausi šiuo naktiniu veido kremu. Man patiko jo kvapas - labai raminantis. Pati konsistencija labai lengva, tikrai sudrėkina veido odą. Dabar netgi ilgiuosi šio kremo, jam pasibaigus. Bet nesitikėkite nieko stebuklingo, oda buvo sudrėkinama nakčiai ir tiek. Kaina apie 4 - 5 eur.  


3. Bref tualeto kvapukas su persikų ir obuolių aromatu, 1 vnt. Ir pagaliau, įsigyjau kvapuką, kuris tikrai kvepia, o ne tik ištirpsta. Visi tie kvapukai man baigdavosi labai greitai, o šio užtenka labai ilgai, be to, jis ir suteikia neblogą kvapą. Kaina ~ 1,99 eur.
4. Lenor skalbinių minkštiklis su auksinių orchidėjų aromatu, 780 ml. Šiaulių Maximoje prigriebiau ir šį minkštiklį, nes jau buvau bandžiusi tokį tik žalią. Ir kol kas, šis mano favoritas! Pagaliau atsirado tokie minkštikliai, nuo kurių nesirauko mano nosis. Dar mačiau yra ir violetinis. Norėčiau išbandyti. Kaina apie 4 eur. 


5. Selfie project nulupamoji veido kaukė, 12 ml. Niekada nebuvau mačiusi tokių veido kaukių, bet ši tikrai patraukė akį dėl savo blizgučių, o kai perskaičiau, kad dar ir nulupama tai nusprendžiau nusipirkti. Ir taip, mano visas veidas buvo padengtas blizgučiais, bet oda tikrai buvo švelni, o pati kaukė greitai sudžiuvo ir lengvai nusilupė. Kaina 1,19 eur. (Eurokos)
6. Jowae veido kremo mėginukas, 2 ml. Šį mėginį gavau prie žurnalo, bet man pats kremas nepatiko. Jis labai labai riebus. Gal žiemą būtų ir neblogai tokį kremą užsitepti, bet šįkart manęs tikrai nesužavėjo, net užteko keliems kartams, nes jo užtenka labai nedaug, kad veidas pasidengtų storu, riebiu sluoksniu. 
7. Vichy liftactiv veido kremo mėginukas, 1,5 ml. Šis kremas pasirodė paprastas, gana lengvas. Teigiama, kad jis mažina raukšles, išlygina veido odą, net veido spalvą. Įdomu būtų pabandyti didesnę pakuotę, nes iš tiek nuomonę susidaryti sunku.
8. Inglot skystos pudros mėginėlis, 1,5 ml. Štai ši pudra tikrai nepatiko. Pabandžiau užsidėti ir net nebegalėjau nei išlyginti, nei nieko. Į odą visiškai neįsigėrė, atrodė gana tragiškai, tik po pusvalandžio tepliojimo ir sausos pudros pagalba dar pavyko kažką išgauti, bet tikrai nesupratau šio produkto.


9. P2 antakių pieštukas brilliant brown. Labai minkštas pieštukas, antakius tikrai išryškino, užteko gan ilgai, tik pasidažius, kaskart reikėdavo vėl drožti pieštuką, tai kažkiek man nelabai tas patiko. Kitą kartą rinkčiausi išsukamą. Kaina apie 5 eur. 

Ir dar visoks šlamštelis, kadangi atostogavau, tai šiek tiek prasivaliau stalčius. Tai išmetu keletą sulūžusių makiažo šepetėlių, dar daugkartinį naudojimo indelį (kelioninis dydis), nes jis kažkoks susidėvėjęs ir aplipęs riebalais, o taip pat sudeginau ir Yankee Candle žvakutę ,,Orange splash". Tikrai, kai ją uždegdavau, pakvipdavo visi namai. Tai pirmoji mano sunaudota yankee žvakutė. Tai tiek tų produktų, nors, žiūrint, nieko jų čia ir nebuvo. O man atostogos jau baigiasi, nuo makiažo tikrai pailsėjau, nuo rytojaus jau kibsiu į darbus ir keliausime į kitą mėnesį.

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą