2019 m. gegužės 6 d., pirmadienis

Kvapų miškas

Galbūt esate tikras kvapomanas? Būtent ši Facebook grupė įkvėpė mane pasidalinti su jumis savo mažyte kvepalų kolekcija. Nesu išprotėjusi dėl kvepalų, žinau, kad jų yra begalybė šitame pasaulyje ir juk kurti kvepalus yra atskiras mokslas. Tačiau esu ta, kuri kvepalus dievina. Man patinka jų buteliukai, skirtingi aromatai, nematomas šleifas praeinant. Tad parodysiu savo 15 kvapų, kuriuos naudoju šiuo metu. Žinau, kad yra moterų, kolekcionierių, kurios galėtų apie kvepalus parašyti net vadovėlį, kurių namuose gyvena kalnai kvepalų šeimų. Slapta, tyliai žaviuosi tokiais žmonėmis, o juk visada ir mano galvoje kirbėdavo mintis atidaryti kvepalų muziejų. Ar ateitumėte į tokį? Aš turbūt bėgte bėgčiau ir norėčiau ten apsigyventi, bet kol kas pasidairykime, kas šiuo metu gyvena ant mano kvepalų padėkliuko.


Nenustebkite, pas mane gyvena įvairių ženklų kvepalai. Nesu vardinių aromatų vergė. Kvapus renkuosi pagal jų natas ir dar kartais, pagal buteliuką :) Bet tai jau išimtis. Seniau visada stengdavausi nusipirkti naują aromatą naujam sezonui, bet taip bedarant kvepalų prisikaupė per daug, o laikyti dešimtmetį jų tikrai nenoriu. Tad jau pusmetį neperku jokių naujų kvapų, bandysiu sumažinti esamuosius. Gal, kad labai nenusibostų, kuomet sunaudosiu 3 kvapus, vietoj jų įsigysiu vieną. Kol vietoj 15, liks penki. Manau, penki kvapai yra pats tas, tiek kasdienai, tiek vakarui, tiek žiemai, tiek vasarai. Tik įdomu ar man tai įmanoma? Ypač, kada naujų kvepalų atsiranda kiekvieną dieną. Taigi, rodau, ką turiu šiuo metu.


Pradėkime nuo miniatiūrų arba kitaip sakant ne pilno dydžio kvepalų. Balmain ,,Ivoire" 4,5 ml. Šie kvepalai vieni iš naujausių mano namuose, pirkau juos pigu.lt dar šią žiemą. Kvapas aštrus, sakyčiau vakarinis. Labiau linkęs ne į saldžius. Šalia jų, vieni įspūdingiausių kvapų, tai - Annayake ,,Kimitsu", 10 ml. Šie kvepalai yra rutuliniai ir man jie tiesiog nerealūs. Aš juos gavau Douglas advento kalendoriuje ir kvapas mane tiesiog pavergė. Jie sunkūs, ilgai išliekantys, kaip sakant, tikrai praėjus jaučiasi jų debesis. Jie kol kas man vieni geriausių kvepalų. Taip pat, šalia rikiuojasi Ariana Grande ,,Ari" 7,5 ml. kvepalai. Juos taip pat gavau tame pačiame kalendoriuje. Bet tas buteliukas, lyg mažas deimantas! O pats kvapas neįspūdingas -  saldžiai gaivus, bet man neįsimenantis. Dar viena miniatiūra, tai Jimmy Choo ,,Flash" 4,5 ml. Sakyčiau, kvepalai saldūs, bet jie palieka tokį šleifą ant žmogaus odos, kad tiesiog wow! Labai džiaugiuosi, juos įsigyjusi ir, atrodo, nusižiūrėjau juos nuo Justinos.


Sekantys mano du kvapai yra iš Avon. Nežinau ar pamenate, bet buvo užėjusi banga pirkti Avon ,,Luck", 75 ml. Tačiau kitokio pavidalo buteliuke negu maniškiai. Aš ir norėjau išbandyti šį kvapą ir neprašoviau. Kvepalai saldūs, sunkesni ir man tikrai patinka. Tik nelabai daug turiu progų kur išeiti vakarais ar į kokį renginį, tad vis laukia kažko šis aromatas. Ir kiti kvepalai, tai Avon ,,Cherish", 75 ml. Tiesiog negalėjau jų nenusipirkti, kai jie kainavo tik 2,99 eur. Kvapas ne ypatingas, bet į darbą ir kasdienai man tinka. Jau nunaudojau pusę buteliuko.


O čia taip nejučiomis suporavau dvi vyro dovanas. Tai Carolina Herrera ,,Good girl", 50 ml. Šiuos gavau dovanų per praeitas Kalėdas. Ir tikrai, purškiu juos tik ypatingesnėmis progomis, kvapas taip pat gana saldus. Bet tas buteliukas! Tikrai įspūdingas! Sunaudojau panašiai iki tų auksinių inicialų per vidurį. Kiti kvepalai - Guess ,,Dare" 100 ml. Ir tikrai va čia tai kiekis! Čia yra mano visiškai kasdieniniai kvepalai ir į darbą ir ne tik. Bet jie gana švelnūs ir lengvi, tad manęs tikrai neerzina. O dabar dar turiu tikslą juos ir pribaigti, nes nebe tiek daug ir liko.


O štai čia - super trio. Pirmieji - Giorgio Armani ,,Si passione", 30 ml. Ak... kiek daug galiu kalbėti apie ,,Si" kvepalus. Žinoma, mano patys nuostabiausi ir nepakeičiami kvepalai ir yra ,,Si". Aš be jų neįsivaizduoju savo gyvenimo, manau, tai mano kvapas. Ir štai, norėjau išbandyti ir šiuos, šiek tiek kitokią ,,Si" versiją. Neplanavau jų pirkti, nes jie neprilygsta pirmiesiems, bet perpirkau iš žmogaus, kuriam šie kvepalai nepatiko. Taigi jie patys šviežiausi mano namuose. Tobulas buteliukas. Beveik tobulas kvapas. Duokit man ,,Si" ir man nieko daugiau nereikės. Toliau Versace ,,Bright crystal absolu", 30 ml. Labai gaivus kvapas su trupučiu saldumo, tad man šie kvepalai labai vasariški. Be to, tai buvo mano vestuvių kvapas - didžiąją dieną kvepėjau būtent jais. Tai šiek tiek kitokia ,,Bright Crystal" versija, bet neveltui tai yra kultiniai kvepalai, populiarūs visame pasaulyje. Ir kas gi nėra matęs šio buteliuko? Ir paskutinieji iš trijulės - Chanel ,,No5", 100 ml. Prisimenu, juos nusipirkau, kada labai sunkiai dirbau. Tiek buvau pavargus nuo visko, kad nusprendžiau sau juos pasidovanoti, kaip mažą nuopelną už sunkų ir alinantį darbą. Nedaug nunaudojau, vėl gi, nes šie kvepalai vakariniai. O kur aš išeinu? Mano gyvenimas, sakyčiau, nykokas, nors pati jį susikuriu... Pas mane nedaug švenčių, gimtadienių, progų. O gal žmonės nebenori puoštis, nebenori švęsti? O taip norėtųsi atsipūsti kokioje nors šventėje ar pabendrauti su senais gerais bičiuliais. Kartais jaučiuosi, kad gyvenčiau vienkiemyje, o čia, tokie kvepalai netinka. Su jais reikia važiuoti į Paryžių ir aplankyti mano bendravardės įkvėpimo kupinas vietas...


Kartais pagalvoju, jog jeigu dažniau keliaučiau, norėčiau persivežti kokį kvapą iš kelionių... To, ko nerasiu čia. Taigi, kai buvau Vilniuje, nusipirkau šiuos Zara ,,Fruity", 100 ml. kvepalus. Ot kelionė, jūs juoksitės. Į Vilnių. Jei sakyčiau, jog kvepalai iš Amsterdamo, skambėtų geriau. Bet ką padarysi, gyvenimas toks, kad ne visada skamba taip, kaip norėtume. Bet ką padarysi, jei gyvenimas duoda citrinų, valgyk jas, kiek telpa! Taigi Zara man primena Vilnių. Vis šis tas. Gaivūs, pavasariški, kasdieniški kvepalai. Sekantys kvepalai - tai Chopard ,,Wish", 75 ml. Šiuos pirkau tikrai dėl buteliuko. Mane suviliojo tas deimantas. Bet ir patys kvepalai neprasti. Jie saldūs ir sunkūs. Dar kitaip pasakius - galingi. Suteikit man tik progą, jais pasipurkšti. 


Ir paskutinieji iš visų kvapų - Elizabeth Arden ,,Green tea" 100 ml. Šie yra mano patys seniausi iš visų kvepalų. Galiu pasakyti, kad jie yra nesibaigiantys, neišpurškiami ir net neįsivaizduoju, kada juos užbaigsiu. Kvapas tikrai - žaliosios arbatos arba žolės. Tinka tik vasarai, kai būna labai karšta ir norisi gaivumos. Bet nei buteliukas man patinka nei patys kvepalai. Ir užbaigsime mano kolekciją su Beyonce ,,Pulse" 30 ml. Labai įdomus buteliukas, o nusipirkau juos kai buvo akcija pigu.lt. Kvepalai tikrai saldūs ir vėl gi, daugiau tinkantys vakarui. Siūlyčiau jų nepadauginti, nes jie gana sunkūs. 
Taigi, susipažinote su mano kvepalais. Jie visokie ir kaip aš sakau - visas miškas. Dar įdomu paskaičiuoti, kiek išvis čia mililitrų. O gi 791,5 ml. Nemažai tiesa? Tad planuose turbūt kokius metus dar tikrai kvepalų nepirksiu, bandysiu naudoti likučius. Nors ir labai mėgstu kvepalus, vis karts nuo karto pakilnoju buteliukus, apvalau dulkes, pasižiūriu kiek dar jų liko. Kadangi aš visada labai prisirišu prie daiktų, vis noriu juos pačiupinėti, o kvepalus pauostyti...

O kiek buteliukų turite jūs? Ar prisirišate prie kvepalų, o gal turite vienus, bet nepakeičiamus? Pabendraukime! 

Gabrielė 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą