2019 m. balandžio 23 d., antradienis

Veronica Roth. Insurgentė + knygų iššūkis

Bandymai sugrįžti prie knygų tampa pamažu sėkmingi. Galiu pasakyti, kad esu giliai paskendusi su viena knyga, tačiau kol kas ją padedu į šoną, pamažu įveiksiu vėliau. O dabar sugrįžtu ties paauglių literatūra ir fantastika. Nes... taip, aš gyvenu fantazijų ir iliuzijų pasaulyje, tiesiog toks pasaulis man padeda atsipalaiduoti ir atsitraukti nuo kartais karčios realybės. Bet, negalvokite, kad neskaitau rimtesnių skaitinių. Jų pasitaiko ir nemažai, nes aš skaitau kasdien - tai straipsnius, tai knygas, tai žurnalus... O dabar noriu pasidalinti perskaityta knyga iš ,,Divergentės" trilogijos.



Jūs sakysite, kad aš esu smarkiai pavėlavusi. Juk kada šios knygos buvo ant bangos! Tikrai jau keli metai praėjo... Tačiau filmus aš sužiūrėjau su nekantrumu, o knygas vis pataupydavau ir dar nemažai sugaišau laiko, su trečios dalies ieškojimu, kadangi norėjau knygą nusipirkti nebrangiai. O mano nuostabai, ši knyga nebebuvo nuostabi. Mano manymu, pirma dalis buvo daug geresnė. Šioje dalyje buvo daug veiksmo, lyg gerame veiksmo filme. Tačiau šaudymai, užgrobimai, pinklės, programos, skaitant šiek tiek vargino. Aš pasigedau pagrindinės veikėjos Tričės jausmų, išgyvenimų, viskas tapo labai jau dviprasmiška, tas amžinasis variklis merginos viduje manęs pradėjo neįtikinti. Tad... žiūrėsime, kaip seksis skaityti trečiąją dalį. O kol kas, filmas man pasirodė įtikinamesnis, negu ši dalis.

,, Vienas sprendimas gali pakeisti tavo gyvenimą arba tave sunaikinti. Tačiau kiekvienas sprendimas turi padarinių. Prasidėjus neramumams tarp luomų, Tričei Prior vėl tenka gelbėti mylimų žmonių ir savo pačios gyvybę. Be to, ją kamuoja sielvartas, slegia kaltė, ramybės neduoda atlaidumo, ištikimybės luomui, visuomenės sanklodos klausimai ir širdies reikalai.
Antrasis Veronicos Roth romanas „Insurgentė“ atskleidžia neišsemiamas žmogaus prigimties galias."

O be to, užsiregistravau knygų iššūkyje. Jį organizuoja Knygų klubas. Tai puiki proga pasitikrinti save, užsibrėžti knygų kiekį, kiek įveiksime per metus ir net yra galimybė laimėti knygą. Aš užsibrėžiau, kad perskaitysiu 30 knygų iki metų galo. Taigi ši, sakykim, kad pirmoji :) Labai įdomu, kaip man ten seksis. Knygų mylėtojai, pabandykit laimę ir jūs.

Balai: 7/10
Išleista: 2012 m. 
Puslapių skaičius - 432


 Gabrielė

2 komentarai:

  1. Priminei visus jausmus, kuriuos ši trilogija sukėlė ♥ man kaip tik, knygos daaaug labiau patiko, nei filmai. Berods antroji kaip tik buvo ta dalis, kur labiausiai keikiausi lygindama su filmu - toks vaizdas, kad buvo paimtas vienas skyrius, šlept drebt, ir viskas. Knygoj tiek veiksmo, emocijų, išgyvenimų, intymumo, o filme... :') insurgentės dalių net nežiūrėjau, bijau dar labiau nusivilti :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mano klaida turbūt, kad filmus teko anksčiau pamatyti negu perskaityti knygas, tad gavosi toks atvirkštinis efektas :) Dabar skaitau ,,Lojalioji" ir ačiū Dievui, visai neprisimenu filmo, užtat kaip gera ir ramu skaityti :D

      Panaikinti