2018 m. rugsėjo 24 d., pirmadienis

Ką naudosiu rudenį arba metas atsinaujinti kosmetinę

Taigi, ruduo jau bučiuoja mus lediniais bučiniais, o mintys lyg ir nurimsta. Vis ilgiau užlaikome žvilgsnį į vaizdą pro langą, iš spintos traukiame megztukus... Kitaip sakant ruošiame žiemai kailiuką visomis prasmėmis. Tad ruduo - tai laikas atsinaujinti. Būtent taip nutiko ir man, nes teko atsinaujinti savo kosmetinę visai netikėtai. Ar prisimenate, kad sakiau, jog nieko nepirksiu, nebent man mirtinai reikės? Tiesą pasakius, beveik nieko ir nepirkau, tačiau atsinaujinau. Norite sužinoti kas ir kaip?


Nuotraukoje galite matyti koks nuostabus Rituals rinkinukas atkeliavo pas mane. Iš tikrųjų tai buvo žurnalo ,,Laimė" prenumeratorių dovana. Žurnale buvo paskelbta akcija, jog prenumeratoriai turi galimybę - gauti žurnalą pigiau, o be to, kaip dovaną gauti šį Rituals rinkinį. Kuris, patikėkit manim, kvepia net neatidarius dėžutės. Kvapas prabangus, saldus, o šį metų laiką, aš noriu visko, kas saldu. Taigi, puiki žinia, man kaip žurnalų pelytei, jog vėl metus turėsiu savo mėgstamiausią žurnalą ir taip pat būsiu apsupta Rituals kvapų. 
Rinkinyje: dušo putos 50 ml., dušo aliejus 75 ml., plaukų šampūnas 70 ml., kūno kremas 70 ml. 
Rinkinio pavadinimas: Ritual of Ayurveda
Rituals dar niekada manęs nenuvylė, tad draugausiu su šiais produktais šį rudenį. Labai smagu, kad žurnalo komanda sugalvoja tokių akcijų!


Dar vienas rinkinukas tai Garnier veido priežiūros priemonės. Jas laimėjau dalyvaudama ,,Eurokos" konkurse, Instagram paskyroje. Tiesą pasakius, labai apsidžiaugiau laimėjusi šias priemones, kadangi mano veido kremai jau baigėsi. O čia jų net du - vienas dieninis, kitas skirtas nakčiai. O dar ir veido kaukė, kurias aš tiesiog dievinu! Labai ačiū Eurokos! Bus proga vėl naudoti ir įvertinti Garnier priemones, kadangi jas naudoju retai.


Dar viena naujovė pasiekė mane, tai Nivea Mix me kremai. Juos laimėjau Facebooke, pasižadėdama parašyti savo nuomonę apie juos. Iš pradžių galvojau, kad tai maži kremai, bet jie po 200 ml! O visų kvapai tokie nerealūs! Jau teko vieną išbandyti su egzotiniais vaisiais, kvepia visai kaip Pina Colada, o ir yra tokios lengvos tekstūros, kad lengva įtrinti ir kremas įsigeria į odą tiesiog žaibiškai. 


Dar viena trijulė iš Bioderma. Kadangi priklausau Bioderma lojalumo klubui, kuriame galima kaupti taškus ir iškeisti juos į prizus, tad nusprendžiau pasinaudoti proga ir pamėginti keletą produktų. Bioderma gel douche (dušo želė) 100 ml. Šios dar niekad neteko bandyti, tad kamuoja smalsumas. Bioderma mat control 5 ml. matiškumą suteikiantis veido kremas. Šį kremą jau teko anksčiau naudoti ir jis man labai patiko, tad prigriebiau mėginuką. Ir paskutinis produktas - Bioderma sensibio AR veido raudonį mažinantis kremas, 5 ml. Šio dar neteko naudoti ir aplamai tai tokia naujiena! Jau kirba mintyse klausimas: ar tikrai sumažins raudonį? Pažiūrėsim. 


Ir paskutinės smulkmenėlės, tai The body shop muilas - zuikutis prieš testavimą su gyvūnais. Jį man padovanojo Justina. Ačiū jai, vis mėgsta netikėtai nudžiuginti. MAC blizgūs kreminiai šešėliai, 15 ml. Susigundžiau nuolaida pigu.lt ir nusprendžiau pamėginti! Ir paskutinis produktas - Clinique makiažo valiklis, 50 ml. Jį man lauktuvių parvežė teta iš JAV. Iš tikro, taip smagu gauti kokią smulkmenėlę iš už Atlanto, nes tai leidžia suprasti, kad tas žmogus tavęs nepamiršta, net būdamas labai toli. Ačiū!

Tai štai kiek naujienų pas mane! Senai kada teko tiek atsinaujinti per vieną mėnesį. Labai ačiū visiems! O kas naujo pas Jus? Su kuo draugausite šį rudenį?

Gabrielė





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą