2018 m. rugsėjo 18 d., antradienis

Paplepėjimai Šiaulių restorane ,,Leja"


Sveiki tinklaraščio skaitytojai! Šiandien Jums noriu pristatyti labai labai retai aptariamą tinklaraščio temą - restoranai. Taigi, kuomet mano mylimame Šiaulių mieste atsidarė nuostabus, tiesiog super stilingas, jaukus restoranas ,,Leja", iškart įsinorėjau ten apsilankyti. Tik tas iškart labai ilgai nusitęsė. Visgi, restorano gyvenimą vis stebėdavau Facebook puslapyje. O kokius gražius renginius jie sukuria, su degustacijomis, uždarais vakarais ir panašiai. Vis pasvajodavau, kaip norėčiau patekti į vieną iš tų prabangių renginių! Bet juk gal kada nors, tiesa?





Šis restoranas yra įsikūręs pačioje miesto širdyje, bulvare. Nuo Tilžės gatvės jis puikiai matyti. 


Restorano interjeras - kaip iš pasakos. Primena man tokias prancūziškas kavines, kuriose prarandi laiko nuovoką, norisi arba plepėti su drauge arba skaityti kokią knygą ir gurkšnoti kavą... Patikėkite, Lejoje, kiekviena detalė išbaigta ir suderinta. Vienintelis mažas minusiukas, kuris man nepatiko, tai paglamžyta staltiesė, jei jos nebūtų, matytųsi nuostabūs marmuriniai staliukai. O kiek teko girdėti visi Lejos baldai buvo daryti speciailiai pagal užsakymą.


Dar viena dekoro detalė - veidrodžiai imituojantys langus. Man tai atrodo fantastiškai, nes labai pagyvina sieną ir padidina erdvę.


Pagaliau susitiko šios dvi divutės ir susėdo atsigerti kavos. Kas gali būt nuostabiau nei šilti draugių pasiplepėjimai?



O kas gi ten slepiasi už stiklo? O gi nuostabaus grožio pyragaičiai!


Aš nusprendžiau paragauti pyragėlį su mėlynėmis. Jo kaina yra 5 eur. Kaip Justina sakė, tai yra pyragaičiai su veidrodine glazūra. 


Justina pasirinko pyragaitį su pistacijomis. Gavau ir aš paragauti jo, labai skanu! Kaina 5 eur. 




Mano mėlynių skanėstas. Buvo labai labai skanu ir kaip sunku dabar rašyti šį įrašą ir žiūrėti į šį pyragaitį :)



Taigi, man labai patiko šis restoranas. Norėčiau dar čia apsilankyti ir manau, tikrai čia būsiu dar ne kartą. O jei ir Jūs norite sekti Lejos gyvenimą, paspauskite čia. Tikrai nenusivilsite čia apsilankę, o be to, man labai patiko restorano personalas. Padavėjai labai mandagūs, rūpestingi, paslaugūs. Kiekvieną aptarnaują kaip aukščiausio lygio klientą. 

Tad iki pasimatymo!
-Gabrielė















Komentarų nėra:

Rašyti komentarą