2018 m. rugsėjo 4 d., antradienis

Ką sunaudojau per Rugpjūtį?

Gerbiamos divos, kaip Jums sekasi? Ar Jus irgi jau apkabino ruduo ir nebepaleidžia? Man tai labai jaučiasi šis metų laikas, nes norisi nurimti, pabūti su savo mintimis, jau dairausi į šiltus megztinius, o ir valgyti norisi daugiau. Toks savotiškas tinguliukas įsisuko į mano gyvenimą. Bet labai smagu matyti, kaip vaikai jau eina į mokyklą, klykauja stadione, kaip studentai atsiverčia naują gyvenimo lapą ir stengiasi jo neprikeverzoti. Kol kas :) Taigi ar esate pasiruošę rudeniui? Aš vis kažkaip mąstau nusipirkti kokių labai skaniai kvepiančių žvakių, o kadangi jau bus galutinai pabaigtas remontas svetainėje ir pagaliau tai bus tvarkingas kambarys, jau pradedu norėti kažkokio tai jaukumo. Tad jeigu žinote kokias labai skaniai kvepiančias, gražias žvakes, lauksiu Jūsų komentarų. O dabar metas apžvelgti mano paskutinio vasaros mėnesio kosmetikos krepšelį. 


L'oreal Elvital sausas plaukų šampūnas, 150 ml. Kadangi nebuvo Batiste mano mylimų sausų šampūnų, nusprendžiau pabandyti šį, kadangi šio sauso šampūno kaina irgi buvo aukštesnė, sakau, gal bus neblogas variantas. Tačiau nieko įspūdingo man nepaliko. Reikėjo naudoti nemažai, kad paslėptų riebaluotas šaknis, o tada šaknys palikdavo labai baltos, reikdavo gerai ištrinti. Kvapas irgi labai sintetinis. Nors išties, šis šampūnas geresnis nei kiti sausi šampūnai, o Batistes šampūnai geresni nei šis. Taigi per viduriuką. Kadangi esu turėjusi tokių, kur išvis nebuvo jokio efekto. Kaina apie 4-5 eur.

Garnier micelinis vanduo, 400 ml. O štai šį micelinį vandenį pirkau Vokietijoje. Labai norėjau palyginti kokybę, su ta, kurią turime čia Lietuvoje. Dar prisimenu, už šį buteliuką sumokėjau gal 3 eur. Tuo tarpu Lietuvoje, šis micelinis be akcijos kainuoja virš 7 eur. Su akcija galima įsigyti už 5 eur. su centais. Tačiau poveikis man pasirodė toks pat, o sunku ir spręsti, nes konsistencija vandens, o valė makiažą tikrai gerai. Bet kainos Vokietijoje taip nustebino, kad net nuėjus į prekybos centrą, norėjosi viską tiesiog šluoti nuo lentynų.


Eos lūpų balzamas, 7 g. Šį balzamą gavau dovanų su gimtadieniu pernai metais. Tačiau buvau jo nepraėmusi, sakiau naudosiu, kai pasibaigs maniškiai lūpų balzamai. Ir jau dabar kai pradėjau naudoti, gal viskas būtų ir gerai, tačiau jis taip smirda, lyg būtų sugedęs. Kažkaip iš pradžių galvojau, gal tai tik koks sintetinis kvapas, bet kai pas mane apsilankė Justina, ji irgi sakė, kad gali būt sugedęs, tad tikrai bijau naudoti ir sakau bye bye!


Essence lūpų dažai, Pink Treasure 66. Šiuos lūpų dažus, kadaise gavau prie Happy365 žurnalo ir kaip jie man patiko! Tokie lengvi mergaitiški lūpų dažai, nėra pernelyg ryškūs, tačiau tokie lengvi. Ir tai gal mano vieninteliai lūpų dažai sunaudoti iki pat pabaigos. 

Day Tox ląsteles atkuriantis veido kremas, 10 ml. Šis kremukas iš Douglas advento kalendoriaus (aš tokia laiminga jų produktais, kad jei šiemet bus toks kalendorius, net neabejodama, jį įsigysiu). O šis kremas su haliuronu, praturtintas aliejais, skaniai kvepia, neerzinantis kvapas. Man patiko šie gamintojai, nes niekada nebuvau bandžiusi jų gaminių. 



Toliau - kvepalai. Arba visai jų nesunaudoju arba sunaudoju po kelis iškart. Bet man vis dar puikiai sekasi nepirkti naujų kvepalų, o kam, juk dar turiu 14 buteliukų, o kai jų tiek daug, kvapai taip greitai neatsibosta. Tai dabar turiu tokią viziją, likti prie gal kokių trijų kvapų, nes kuo jų daugiau, tuo rečiau baigiasi, tuo greičiau atsibosta ar sugęsta. 

Kvepalai Toni Gard my honey EDP, 15 ml. Mačiau ir Justina užbaigė juos, taip sutapo, kad vienu metu pabaigėm šiuos kvepalus, kuriuos radome Douglas advento kalendoriuje. Man patiko kvepalų dydis, nes gali įsimesti į rankinę ir kvepintis, esant ne namie, tad dažnai nešdavausi juos į darbą ir dar einant namo pasikvepindavau. Kadangi kvapas tikrai ilgai neišlikdavo ir tai būdavo tik valandos efektas. Tačiau patys kvepalai lyg saldžių gėlių aromatas, labai vasariški, malonūs. Tačiau nežinau ar norėčiau juos turėti vėl. Man jie nepaliko nei prisiminimo, o kvepalai mano manymu turi atspindėti asmenybę, palikti nematomą kvapo šleifą, praeinant pro šalį.

Bruno banani woman's best EDT, 30 ml. Banani kvepalai man primena mokyklą ir pirmuosius mano brangesnius kvepalus. Prisimenu, man tuo metu Banani kvepalai buvo tobuli. Šiuos gavau dovanų per Kalėdas. Jie tikrai labai saldžiai gaivūs. Tačiau jie ir labai greitai išsigaruoja, nesilaiko, tad naudojau juos kasdienai. Ir visai greitai baigėsi, tad metas kitiems. Nemanau, kad juos norėčiau pakartoti.

YSL Mon Paris, EDT, 1,2 ml. Šį mėginuką radau žurnale. Man labai patinka, kai prie žurnalo būna pridėta naujų kvepalų mėginukų, tuomet gali išmėginti, sužinai ar geras kvapas. Ir šitie kvepalai tikrai labai skanūs! Kvapas prabangus, stiprus, vakarinis. Kvepalai aštrūs ir saldūs. Labai patiko! Pilno buteliuko labai labai norėčiau :)


Atsisveikinu ir su namų kvepalais. Tik niekur neberandu jų pavadinimo. Žinau tik tiek, kad pirkau juos Švaros prekėse. Ir man labai patiko kvapas - prieskonių. Tai maniškiai buvo padėti tualete, kad būtų geras kvapas. Su akcija mokėjau 2 eur.


Dar šiek tiek šiukšlynėlio... 

Nulupama veido kaukė su vitaminu C. Šitą kaukę naudoju jau ne pirmą kartą. Ji man patinka, nes labai lengvai nusilupa, ne taip kaip kitos veido kaukės. O ir labai stipriai kvepia apelsinais. Kaina ~ 0,99 ct.
Alma K. prausimosi želė mėginukas. Niekad nieko nebandžiau iš Almos K. produktų. Bet šita prausimosi želė paliko įspūdį vien dėl kvapo. Kvapas toks prabangus. O be to šis prausiklis su natūraliais aliejais bei Negyvosios jūros mineralais. 
Makiažo kempinėlė. Ši taip pat iš Douglas kalendoriaus. Iš pradžių ji buvo labai labai kieta, sunku buvo paskirstyti makiažo pagrindą, bet vėliau ji suminkštėjo tapo tikrai patogi. Tačiau jau gan nusidėvėjo ir paliko labai purvina, tad atsisveikinu.
Cleanic drėgnos servetėlės ir vatos diskeliai. Pastebėjau, kad ši įmonė siūlo kokybiškus ir nebrangius produktus. Ko daugiau ir tereikia, tiesa?

Tai štai tiek buvo sunaudotų produktų. Tikiuosi, kam nors padėjau apsispręsti, o gal susidomėjote ir norite kažką išbandyti? Gražios rudens pradžios!

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą