2018 m. rugsėjo 6 d., ketvirtadienis

M.A.C lūpų dažai - COSMO


Sveikos, merginos! Visai neseniai į mano namus atkeliavo šis M.A.C kreminis lūpdažis ,,Cosmo". Aš, visgi esu smalsi būtybė. Man patinka išbandyti vis ką nors naujo, o ne naudoti vis tą patį (nebent tai nepakeičiamas daiktas). Taigi, nesu nei visažistė, kosmetologė ar pan. Tačiau labai norėjau išbandyti taip išgirtus Mac lūpų dažus. Juk apie juos tiek meilės tekstų prirašyta.




Taigi, iš visų spalvų, pasirinkau man labiausiai, kaip atrodė, patinkančią ,,Cosmo" spalvą. Aš aplamai mėgstu tokią rausvai rudą spalvą ant lūpų, nes rožinės man netinka, o ryškiai raudonos, manau, tik pasitikinčioms ir ryškioms asmenybėms.



Pati pakuotė maloniai nustebino. Lūpų dažų tūbelė labai smagiai prilimpa prie rankos. Manau, tai stilinga, patogi pakuotė. Atsidaro ir užsidaro lengvai, bet ir tvirtai užsifiksuoja. 


Lūpdažio kvapas malonus, neerzina. 


Taigi, lūpdažį jau teko naudoti keletą kartų. Pliusas tas, kad jo užtenka visai nedaug, vos patepus vieną kartą, iškart spalva nusėda ant lūpų ir yra visiškai tokia pati. Keista tik tai, kad šis kreminis lūpdažis padaro lūpas tokias lyg ir šlapias, kas man nelabai patiko. Manyčiau pats geriausias vaizdas ir rezultatas būna tada, kuomet lūpos jau būna ką nors pabučiavusios pvz.: kavos puodelį. Tada tas ,,šlapumas" pranyksta ir lūpos lieka labiau matiškesnės. Bet gal taip ir turi būti? Kadangi per visą dieną ir geri ir valgai, tai spalva po truputį/pamažu blanksta. Tačiau lūpos vis dar išlieka padažytos ilgą laiką ir sakyčiau netgi geruoju taip greit nenusivalo. 



Spalvą matote ant mano rankos, kadangi lūpos pas mane yra labai nefotogeniškos :)


Sakyčiau, lūpdažis man visai patiko, spalva nenusivyliau, nors norėčiau pabandyti gal net dar tamsesnį atspalvį, gal net labiau rudą (įsigyti galite Douglas parduotuvėse).
Lūpdažio kokybė tikrai gera, ilgai išlieka. Tačiau Mac produktai turi visai aukštą kainą. Nors visai vilioja ir matinių lūpdažių linija. Gal kada nors, tiesa? Nesu dar visiškai kosmetikos maniakė. Kai pažiūriu Youtubėj vlogeres, kurios turi po keturis šimtus lūpdažių, 200 makiažo palečių ir pan. tai vis savęs paklausiu, kam jų tiek daug reikia? Juk priemonės turi galiojimo laiką ir galima jas kam nors padovanoti, o ne laikyti kol suges. Žinau tą mergaitišką jausmą, kad turėti yra smagu, bet juk laikui bėgant ta masė nebedžiugina... :)

Taigi, tikiuosi šis tekstas buvo Jums bent kiek naudingas. O ką apie Mac lūpdažius galvojate jūs? Gal turite savo favoritą, o gal galite rekomenduoti ką išbandyti? 

Kosminis bučkis!
Gabrielė







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą