2017 m. rugpjūčio 1 d., antradienis

Liepos pabaigtukai

Kaip begyvuojat, divos? Ar pasiilgote mūsų? Ši vasara matyt įjungus turbo rėžimą, kad nė nepastebėjau, jog jau Rugpjūčio 1 - oji. O Rugpjūtis vienas smagiausių mėnesių mano gyvenime, todėl, kad šį mėnesį visada būna daug švenčių ir gimtadienių! Taigi, pirma mėnesio diena reiškia, kad turiu Jums papasakoti apie praeito mėnesio savo sunaudotų produktų krepšiuką. Nors ne kartą minėjau, kad vasarą kosmetiką naudoju ypatingai mažai... Stengiuosi savęs neapkrauti ir naudoju tik būtiniausias higienos priemones. Tad, kas man pasibaigė liepą ir apie ką galiu pasakyti tvirtą nuomonę?

Kaip sako, taupyk netaupęs... Tačiau tenka atsisveikinti su savo pačiais mylimiausiais kvepalais. Iš visų savo gyvenime turėtų, jie man yra Top 1! Ir Jūs turbūt sakysite, kad Giorgio Armani ,,Si" kvepalai jau tiek nusibodę, kad turi juos kas antra mergina ir panašiai, bet... Galiu džiaugtis, jog buvau viena pirmųjų juos gavusi, kadangi net turiu šiokią tokią istoriją su šiais kvepalais...
Juos pirmą kartą pamačiau, net ne Lietuvoje, nes Lietuvoj jų dar nebuvo, tačiau, tuomet, kai plaukiau keltu į Suomiją. Kartu su draugu vaikštinėjome po parduotuves ir tuo metu šie kvepalai buvo naujiena, tik šviežiai pasirodę. Na ir aš juos pauosčiau ir viskas - gavau tokį smūgį, kad pasakiau - viskas tai mano kvapas, noriu tik tokių kvepalų ir viskas! Ir buteliukas ir patys kvepalai man atrodė tobuli, o kvapas taip giliai įstrigo ir įsiminė... Ir jau net kitą dieną, kai vykome namo, mūsų gidė išsitraukė tokią kreminę juostelę ir siuntė per rankas, kad kiekvienas pauostytų. Vos paėmus tą juostelę, iškart atpažinau būtent šį kvapą ir pasakiau pavadinimą, o gidė stebėjosi iš kur aš žinau, pasirodo, jai parfumerijos parduotuvėje pristatė šią naujieną... Tai taip ir prasidėjo mano pažintis su šiais kvepalais, aišku, grįžus į Lietuvą, jų dar ilgokai nebuvo. Tačiau aš jų nepamiršau ir, pagalvojus, kai labai labai nori, tai ir išsipildo ar ne? Tai turbūt aš labai išūžiau galvą savo draugui dėl tų kvepalų, nes kai buvo mano gimtadienis, juos gavau dovanų nuo savo mylimo žmogaus. Ak, buvau tokia laiminga, lyg vaikas gavęs saldainį. Ir man jie visada priminė Suomiją, mūsų kelionę ir visas gražias akimirkas, nes kvepalus labai taupydavau ir kvepindavausi tik ypatingomis progomis. Aišku, jie tokie geri, kad pradėjo patikti vos ne visoms ir kvapas jau prarado savo unikalumą. Bet ką padarysi, gal kažkam tai būtų tik kvepalai, bet man tai visa istorija... Ir jaučiu, net neišmesiu buteliuko ir pasitaikius progai, įsigysiu juos vėl. 

Sì – mano duoklė moderniam moteriškumui – nenugalimam dvasios stiprybės, laisvės ir maloningumo deriniui." Giorgio Armani



Aqua Amber vonios druska ,,Eukaliptas", 500 g. Mėgstu pilną derinį - vonios druską ir putas, tad druską dedu negailėdama. Man patinka, kad druska suteikia tokios gaivos, nuramina odą. Šioje Juodosios jūros vandens druskoje gausu mineralų ir mikroelementų bei eterinių aliejų. Druska atpalaiduoja raumenis, slopina uždegimus. Ir kvapas neerzina! Kaina apie 1 eur.
Palmolive muilas su citrusais, 100 g. Visi Palmolive muilai nuostabiai kvepia, o ko daugiau ir tereikia, tiesa? Tačiau muilo sudėtimi abejočiau, galima rinktis ir natūralesnius produktus. Kaina apie 1 eur.
Vonios putos su vitaminu C, 1000 ml. Šias putas naudoju jau antrą kartą -  kvepia nuostabiai, labai gaiviai, o ir užtenka nedaug. Keista, bet tik paėmus pakuotę į rankas pamačiau, kad putos pagamintos Italijoje ir visi užrašai itališki. Tad jeigu norite būti arčiau pietų - rinkitės šias putas, kvapas jus tikrai nuneš toli toli, kur šilta... Kaina apie 3 eur.


Rasa rankų kremas su kava, migdolų aliejumi ir keratinu, 75 ml. Šį rankų kremą man padovanojo draugė Kalėdų proga (kiek visko daug gaunu dovanų)! Kremo tikrai daug, kadangi naudojau net pusę metų, tačiau man labai labai patiko kvapas! Jautėsi toks lengvas kavos aromatas! Pats kremas turi daugybę gerų medžiagų - mano rankų odai labai patiko. Gal jis skirtas naudoti labiau šaltesniu laikotarpiu, nes yra gan riebus, tačiau vis vien džiaugiuosi, kad ir lietuviškas produktas gali būti toks geras!
Avon akių šešėliai. O šiems sakau viso gero, nes turiu juos jau nebepamenu kiek metų ir niekad taip ir nenaudoju. Jų galiojimas jau seniai pasibaigęs, bet vis būdavo gaila išmesti. O dabar pagaliau prisiruošiau. Spalvos: mėlyna ir sidabrinė. Tačiau, prisimenu, kai pasidažydavau, šiek tiek atrodydavau lyg nemiegojus kelias paras. 
Vichy Idealia veido kremo mėginukas. Mėginuko man užteko keliems kartams, tačiau įsitikinau, kad kremas man labai patinka. Vien kvapas koks! Žinau tiek, kad Vichy priemonės yra labai geros ir kokybiškos, o šis kremas netgi neturi parabenų! Norėčiau turėti ir pilną pakuotę!
Avon ,,Attraction for her" kvepalų mėginukas. Kvapas tikrai stiprus, primena, lyg uostyčiau labai aštraus kvapo gėles. Manau, prie tokio kvapo reiktų priprasti. 
Tai štai tiek, labai labai nedaug mano išnaudotų produktų liepą. Juk, suprantama, vasarą pilna tiek veiklos, kad dažniausiai pamiršti laiko skirti sau :) Nepamirškite savęs! Gražios dienos!

- Gabrielė -


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą