2017 m. rugpjūčio 28 d., pirmadienis

Jimmy Choo Flash mini kvepalai

Kvepalų pas mane daugiau nei reikia, tačiau niekada neatsispiriu išmėginti ką nors naujo. Kvepalai lyg antra oda - gali ją nuolat keisti pagal nuotaiką, pagal orą ar tiesiog norint sužadinti tam tikroms emocijoms: tapti drąsiai, įžūliai, valdingai arba paprastai gėlių mergaitei. Todėl man patinka turėti visus šiuos variantus, nes per kvapą aš susikuriu nuotaiką ir emociją. O šiandien norėčiau pakalbėti apie Jimmy Choo mini variantą - kvepalus ,,Flash".


Nemeluosiu - mano dėmesį iškart patraukė kvepalų pakuotė. Pats buteliukas lyg mažas brangakmenis atspindintis šviesą, o kvepalų dėžutė - ypatingai stilinga su daugybe mažyčių žėručių.


Taip pat buvo smalsu kokį gi kvapą gali sukurti batų ir rankinių kūrėjai? Pats Jimmy gimė Malaizijoje, o jo tėvas išmokė Jimmį kaip gaminti batus. Sakoma, kad Jimmy Choo savo pirmąją batų porą pasiuvo vos 11 metų. Darbai neliko neįvertinti, po ilgo ir sunkaus darbo šį jauną dizainerį pastebėjo VOGUE. Dabar, Jimmy yra vienas garsiausių pasaulio dizainerių. Jo vardą galite išvysti ne tik ant rankų darbo batų, bet ir rankinių, kvepalų.


Jimmy Choo vardą galite surasti daugiau nei ant 20 skirtingų kvepalų rūšių.

Flash buvo sukurti 2013 metais. Juos sukūrė parfumerė Natasha Poly. Kurdami šiuos kvepalus, kvepalų kūrėjai norėjo sukurti kvepalus lyg aksesuarą, kurio visi trokštų kaip Jimmy Choo batelių ar rankinių. 

Man asmeniškai šie kvepaliukai labai patiko, jie išties stilingi! Kvapas toks aštrokas, tačiau gaivus. Bet nei kiek neerzina. Ar norėčiau didesnės taros - nežinau. Kvapas man nepaliko tokio didelio įspūdžio, tačiau pakuotė tikrai šauni.
Kiek girdėjau, be šių miniukų, šių kvepalų būna tik 60 ml ir 100 ml.
Įsigyti galite čia :)

Talpa: 4,5 ml. 

Kvepalų natos:

Viršutinės natos: Braškės, Rausvieji pipirai, Mandarinai
Vidurinės natos: Tuberoza, Jazminai, Lelijos
Pagrindinės natos: Mediena, Heliotropas


~Gabrielė~


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą