2017 m. liepos 19 d., trečiadienis

Mylėkime savo odą. BIODERMA Sensibio H2O

Mano kosmetinėje gyvena daugiausia produktų skirtų veido odos priežiūrai, kadangi man svarbiausia sveika ir graži oda. Na, o  kai oda graži, tada nelabai reikia ir dekoratyvinės kosmetikos. Tiesa? :) 



Jau senai mylimiausios veido priežiūros priemonės yra iš Biodermos. Pabandęs tiesiog negali neįsimylėti. Tiesa ta, kad esu naudojus tikrai daug jų produktų, ir per tiek laiko, nei vienas nėra nuvylęs. Todėl šiandieną noriu su Jumis pakalbėti apie Bioderma Sensibio H2O valomąjį micelinį vandenį (tos kurios seka mane Instagram'e jau turbūt matė trumpą šio produkto apžvalgėlę).

Teko naudoti įvairių firmų micelinius vandenis. Taip pat, ir Biodermos kitų linijų, bet nei vienas neprilygo šiam. 
Sensibio H2O yra pirmasis micelinis vanduo pasaulyje, na o kas gali aplenkti originalą?
Gėda pripažinti, tačiau tai yra tik antrasis mano buteliukas. Bet įsimylėjau jį nuo pat pirmųjų bandymų. Šis micelinis vanduo yra skirtas jautriai odai, todėl toks ypatingai švelnus.
Kartais kiti miceliniai vandenys man sausina odą, atsiranda tempimo pojūtis, raudonos dėmelės, graužia akis. O vienas netgi degindavo odą, jei ji gaudavo daugiau saulės!  BET naudojant  Sensibio H2O šių problemų neatsiranda!  Aišku, jo kaina šiek tiek aukštesnė, bet tikrai verta! 

Pagrindiniai pastebėti Bioderma Sensibio H2O micelinio vandens pliusai:
1. Odą nuvalo labai švariai, puikiai pašalina makiažą;
2. Nuvalyta oda atrodo gaivesnė net ir po sunkios dienos;
3. Netempia ir nesausina odos;
4. Jis yra toks švelnus, kad visiškai nedirgina nei odos, nei akių!

Merginos, tikrai rekomenduoju išbandyti šį micelinį vandenuką. Nenusivilsite, o oda Jums tikrai padėkos :)

Iki kitų susitikimų! 
Justina 
#DaugiauNeiGaliMatyti #SensibioH2O

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą