2017 m. rugpjūčio 9 d., trečiadienis

Kas mus daro laimingus? + KONKURSAS

Šiandien norėčiau su Jumis pasikalbėti kiek kitaip... Paprasčiausiai domiuosi ar jaučiatės laimingi?
Kas yra laimė? Turbūt vienas iš tų daugelio retoriškų klausimų, į kurį yra šimtai atsakymų ir turbūt jie visi teisingi. Tad, UŽSIPROGRAMUOKIM!!!





Manau, žmogus niekada nebus laimingas, jei išduos save ir savo įsitikinimus. Tiesiog negali būti laimingas, net jei visiems šypsaisi, tačiau, viduje viskas kaupiasi ir pūva. Ir tai yra ne dėl tavęs. Tu dėl to ne kaltas. Kalta aplinka ir kiti žmonės, kurie kaskart nematomai įššvirkščia nuodų į tavo gyvenimą. Kaip sakoma: ,,visi žmonės geri, tik ne visi užauga geram kieme". O žinote šių laikų baisiausias ligas? Manau, tai užnuodytas žmogiškumas. Man tik įdomu ar daug tokių injekcijų sulaukiate savo gyvenime? 
Pastebėjau, kad dar viena iš įdų, žeidžianti mus, yra ir dviveidiškumas. 
A - jei tu esi dviveidis, tikrai nesijauti laimingas, nebent laimė tau yra siurbti laimę iš kitų ir griauti kitų gyvenimus. Jei tau didžiausią pasitenkinimą teikia kitų nelaimės, vadinasi, tikrai užaugai blogam kieme.
B - jei tu esi tas, kuris mato visas maskarado kaukes, valio, tavęs dar niekas nesugebėjo sugadinti! Augink nagus ir drąskyk tuos veidus į skutelius, nes kas, jei ne mes, galim čia ir dabar, perauklėti tas nelaimingas furijas?

NES SVARBIAUSI GYVENIME TURI BŪTI - TU IR TAVO MYLIMI ŽMONĖS!

Mes turime neleisti kitiems išminti tavo užaugintą gėlių darželį.

Ir kaip apsaugoti save, nuo aplinkos? Kaip žinoti, ką įsileisti pro savo vartus, o prieš ką užtraukti skląstį? Jei viskas būtų taip paprasta, pasaulyje nebūtų sudaužytų širdžių. O aš norėčiau, kad jų nebūtų. Aš vis dar tikiu gerumu ir meile, draugyste ir nuoširdumu. Geriau būsiu viena paprasta ramunė rožių lysvėje, negu eilinė piktžolė svetimame darže. 

NIEKADA NEIŠDUOK SAVĘS - VISADA TIKĖK SAVIMI IR SAVO JĖGOMIS BEI TEIGIAMOMIS MINTIMIS!

NEPASIDUOK!
NES KAS, JEI NE TU?

Pasaulis jau toks - jis laužo tave, po to stipriai trenkia į sieną. Vieną dieną tu skęsti, kitą - degi. 
Tačiau praėjus tam tikram laikui, tu pakilsi iš pelenų it feniksas ir smogsi visiems savo nenugalima jėga!
Nes gyvenimas - išbandymas. Ir tik tavo pasirinkimas ar krisi žemyn prisirišusi akmenį ar skrisi į dangų su sparnais aštriais it durklai.

EIK PIRMA IR NELAUK SAVO ŠEŠĖLIO. 
Tegul jis tave vejasi.
Būk priekyje ir neatsigręžk!

Kodėl aš apie tai kalbu? Gal, kad gyvenime karts nuo karto geriu užnuodytą vandenį. Ir tiesiog jaučiu, kad pamažu prisitraukiu nelaimes ir nesekmes. Taip neturi būti. Mes neturime taip gyventi ir neturime būti kažkieno aukomis. Mes tiesiog turime jaustis laimingi. Mes to nusipelnėme!

LAISVĖ... JI TURI BŪTI TAVYJE.
TIK TUOMET BŪSI LAIMINGAS.

Kuomet niekam nepriklausysi, o būsi savimi.

O dabar sugalvok kelis dalykus, kurie daro tave laimingą!
ir daryk juos, dainuok, kalbėk it maldą.
Ir tai taps tavo gyvenimo varikliu. 
UŽSIPROGRAMUOKIM BŪTI LAIMINGAIS! 

Mano gyvenime yra daugybė dalykų teikiančių laimę - mano mylimas šuniukas, artimi žmonės, mylimieji ir visi nuostabūs draugai... Man laimė yra būti savimi ir būti nenugalėtai. Laimė - skaityti knygas, keliauti ar verkti per gerus filmus. Dar mane daro laimingą - garsiai grojanti muzika, kuri padeda pasimiršti. Ir svarbiausia, kad laiminga esu, kai elgiuosi kaip noriu - nesuvaržytai, kai galiu kalbėti ką noriu ir mano žodžiai nėra užrakinti paukštelio narve. Dar man laimė keliauti ar tiesiog vakare sėdėti prie laužo. Yra ir laimė galėti mylėti. Žinoti, kad tave palaiko ir kitos akys. O kur dar laimė, kai aplinkiniams ar tiesiog mylimiems žmonėms sekasi! Aš tada irgi laiminga!  Galėčiau vardinti ir vardinti, nes laimę man teikia daugybė detalių!!!
Tiesiog šiame pasaulyje yra milijardai kitų pasaulių... Jeigu viename jaučiamės blogai, nelaukime ir keliaukime į kitą. 
Knygos, meilė, muzika, kelionės, gyvūnai, gatvės, medžiai, žvaigždės... 
Aplinkui visko tiek daug gražaus. 
Norėčiau ir aš būti graži savo vidumi.
Tuo ir vadovaujuosi.
Net jeigu tavo gyvenime pasitaiko neigiamų dalykų - imk ir palaidok juos! 
O jeigu nukentėjote, atsiminkit - laikas mūsų ištikimiausias gydytojas.

Tiesiog, būkim savimi ir būkim laimingais:)

Neparduokim savęs!

PASIDUODI? TAI TIKRAI NE TAU!!!!

O KAS DARO JUS LAIMINGUS? KAS JUMS YRA LAIMĖ?
PARAŠYKITE KOMENTARE IR NURODYKITE SAVO EL.PAŠTĄ.
O VIENAS IŠ JŪSŲ LAIMĖS, LAIMĖS PILNĄ DĖŽUTĘ-
ARBA KITAIP - DĖŽUTĘ, PILNĄ NUOSTABIŲ DALYKŲ, KURIE SUKELIA LAIMĘ!
Laiko turite iki Rugpjūčio 22!
O su laimėtoju/a susisieksime asmeniškai! Sėkmės!
Bučkis!






3 komentarai:

  1. Daugelis žmonių yra įsitikinę, kad laimę nulemia materialūs dalykai: namas, pinigai, drabužiai. Kiti mano, kad ją gali rasti maloniomis akimirkomis: stebėti saulėlydį, pietaudami su draugais, vaikščiodami miške. Visi šie dalykai, tiesa, suteikia pasitenkinimą, tačiau laimę pajuntame tik tada, kai pasiekiame tikslą, dėl kurio ilgai ir sunkiai dirbome. Man LAIMĖ - asmeninė pergalė. Dėl kurios džiaugiesi ir pats ir šalia esantys žmonės!! ����
    El. Paštas: baikaite93@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už gražias mintis! Lauk laiško pašto dėžutėje, susitarsime kaip atsiimti prizą! :)

      Panaikinti
  2. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti