2019 m. rugsėjo 3 d., antradienis

Ką sunaudojau per Rugpjūtį?

Galite vadinti mane keistuole, bet pagaliau atkeliavo ruduo! Tai mano mėgstamiausias metų laikas, net nenumanau kodėl, gal, kad gimiau visai vasaros pabaigoje, gal, kad mano charakteris gana melancholiškai ramus. Bet šiek tiek atvėsęs oras, menkas vis dar šiltas lietutis, auksaplaukiai medžiai, šilti pasteliniai paltai ir kvapnios žvakės - taip atrodytų mano tobulas rudens paveikslas. Ir štai, atėjo dėdė laikas, kuris man primena, jog reikia apžvelgti sunaudotus rugpjūčio mėnesio produktus ir prasivalyti namus. 




1. Bioderma Sensibio H2O micelinis vanduo, 250 ml. Jau nebesuskaičiuoju, kiek šio micelinio vandens buteliukų sunaudojau. Turbūt jau skaičiuoti reikėtų litrais. Labai prie jo prisirišau, jis labai tinka mano odai, puikiai nuvalo makiažą, nedirgina akių. Ir kaip bebūtų keista, naudojant Bioderma micelinį vandenį, išnyksta visos odos problemos. Įsigyti galite vaistinėse - kaina apie 11 eur.
2. Avon Anew veido eliksyras, mėginys. Rodos, šį mėginį turiu taip senai, kad nusprendžiau pagaliau pamėginti. Ir jei labai didelio stebuklo nesitikėjau, tai tikrai nustebau, nes šis eliksyras vos jo užsitepus labai pagyvino odą, suteikė jai švytėjimo, o pats eliksyro kvapas buvo labai labai skanus. Ir kas įdomiausia, nesu turėjusi tokio dvigubo mėginuko - tarp balto lapelio supiltas vienas skystis, o tarp juodo lapelio kitas. Ir praplėšti reikia abu vienu metu, išspausti ir susimaišyti tarp delno. Įdomus dalykas, norėčiau pilną pakuotę panaudoti.
3. Vichy veido kremas, mėginys. Šį mėginuką naudoju taip pat nebe pirmą kartą - vis gaunu prie prenumeruojamo žurnalo ,,Laimė". Pats kremas kvepia skaniai, tačiau didelio poveikio ar įspūdžio nepalieka, nors naudojamas jau nebe pirmas mėginys. Nežinau ar norėčiau pilnos pakuotės.


4. The body shop almond milk and honey dušo želė, 250 ml. Visų pirma ar matote, kokia nuo kalkių apsinešusi pakuotė? Kadangi pas mus yra vonia, o naudojamas dušo želė aš susistatau ant vonios krašto, tai, savaime suprantama, kad buteliukas dažnai apsitaško vandeniu ir ... laikui bėgant taip apkalkėjo, kad net nebenusiplauna. Siaubas... Matote, koks tas pas mus vanduo iš krano. Ne be reikalo geriame vandenį tik virintą arba perkame. Įsivaizduokite, kaip turėtų organizmas ,,apsinešti" per gyvenimą... O kalbant apie dušo želę, tai ji tokia kreminė, saldi. Turėjau pastaruoju metu keletą šio kvapo priemonių, tai šiek tiek man jis ima atsibosti. Bet pati želė puikiai suputoja, yra gana lengvos tekstūros, gal labiau patiktų man su ja praustis žiemą, kai norisi tokių saldžių kvapų. Bet pati priemonė gera, kaip ir dauguma TBS produktų. Šią gavau dovanų rinkinyje per Kalėdas.
5. Delia apsauginis kremas nuo saulės, SPF 30, 250 ml. Visai nepatikęs produktas. Išmetu, nes baigėsi vasara, o ir nunaudojau tik pusę (ir kaip tik galiojimas jau baiginėjasi), bet ir nebesiruošiu naudoti. Visų pirma - purkštukas purškia į visas puses, tad apsiterliojimas garantuotas. Antra - priemonė taip sunkiai geriasi į odą - labiau primena didelį vaško sluoksnį ant odos, kai išsitepus prilimpa viskas. Trečia - priemonė net neįsitrina iki galo, lieka ruožai arba dėmės... Tiesiog, labai riebi, beveik neįsigerianti priemonė. Man labai nepatiko, tad tikrai šios nebepirksiu.

 
 6. Selfie Project nulupama veido kaukė, 12 ml. Aną kartą bandžiau šios firmos žalią nulupamą veido kaukę su blizgučiais ir man labai patiko, tad nusprendžiau ir mėlyną pabandyti. Tiesą pasakius, nepasakysiu kuo jos jau tiek skyrėsi, bet pats efektas man patiko, jog oda tapdavo atsigavusi, o ir nulupti kaukę visada smagu ir dar jei ji su blizgučiais. Kaina 1,15 eur. Pirkau ,,Eurokos".
7. Max Factor ,,MasterpieceMax" blakstienų tušas, 7,2 ml. Noriu padėkoti Max Factor, jog paskyrė mane išbandyti šį tušą ir pasakyti savo nuomonę. Išties, žaviuosi Max Factor tušais, man atrodo, čia jų arkliukas. Šis tušas pasirodė labai kokybiškas, jis tikrai prailgindavo blakstienas bei jas patankindavo, tačiau tikrai neužriesdavo. Bet gal jau čia mano blakstienų problema. Šepetėlis gan patogus, kaip ir visa pakuotė. O ir juoda su auksu, labai stilingai atrodo. Tikrai džiaugiuosi išbandžiusi šį tušą, ateityje dar ne kartą rinksiuosi Max Factor tušus.


8. Vitabiotics Pregnacare  plus vitaminai. Kaip ir priklauso nėštukei, išgėriau dar vieną pakelį vitaminų, o dabar jau baiginėju, manau, paskutinį šių vitaminų pakelį (jau ketvirtąjį). Tikrai vitaminai geri, sveikata nesiskundžiau, tik, kad žuvų taukų tabletę sekasi kiek sunkokai nuryti.
9. Calcigran forte kalcis ir vitaminas D, 60 tablečių. Taip pat, gydytoja buvo išrašiusi gerti kalcį, kad formuotųsi mažylio kaulai. Šios tabletės - kramtomosios, tik labai jau veliasi burnoje ir nėra labai jau skanios.
10. Diasporal geriamasis magnis, 4 vnt. Ir dar vieni vitaminai - magnis, kurio man kartais pritrūksta, o kai pritrūksta sutraukia koją mėšlungis, tad išgeriu vieną kitą pakelį.

Ir viskas! Tai tiek tų sunaudotų produktų... Esu maža vartotoja, pas mane viskas kažkaip taupiai naudojasi. Apie dekoratyvinę kosmetiką net nekalbu - man jos užtenka labai labai ilgai. Bet pamažu senstam, gal ateity reikės visko daugiau naudoti, juk einam ne jaunyn... Cha! O dabar susitiksime su pabaigtukais jau kitą mėnesį ir jų turėtų būti daugiau, nes šaltuoju metų sezonu man viskas naudojasi dažniau. Iki pasimatymo!

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą