2020 m. birželio 17 d., trečiadienis

Eurovaistinės grožio dėžutė ,,Graži ir taškas"

Kai tik pamačiau, kad Eurovaistinė vėl turi grožio dėžutę, iškart pradėjau galvoti, ko gi čia reikėtų? Nes pirmoji grožio dėžutė buvo tiesiog puiki, o šįkart kaina šiek tiek išgąsdino, kadangi norint nemokamai ją gauti, reikia pirkti už 79 eurus. Taigi, sugalvojau paklausinėti aplinkinių, gal jiems kažko reikėtų iš eurovaistinės, ir mano laimei, vienam reikėjo vieno, kitam reikėjo kito ir štai, krepšelyje jau reikiama suma. Na, o šiandien grožio dėžutė jau pas mane! Yra dalykėlių, kuriuos atiduosiu tiems, kas užsisakė, nes, manau, taip sąžiningiausia. o dabar pažiūrėkime į dėžutės vidų.


Štai, kokie produktai slepiasi dėžutėje:
You&Oil eterinių aliejų mišinys - įdomus dalykas, neva reikia šiuo aliejumi patepti skaudančias vietas. Bus įdomu išbandyti.
Dermedic paakių kremas - labai susidraugavau su šio ženklo produktais. Paakių kremo man visada be proto reikia, vis nenusipirkdavau, tai dabar bus proga išbandyti ir šį.
Vichy veido serumas - oi kiek jis buvo reklamuotas. Įdomu ar išties toks geras, kaip buvo kalbėta.
Naturtint cc kremas plaukams - jau apsidžiaugiau, kad bus cc kremas veidui, nes visai reikėjo, bet ištiko šokas perskaičius, kad šis kremas plaukams. Hmm... kas liečia plaukus, man patinka bandyti.
Royal denta dantų pasta - dar vienas produktas, kurį seniai norėjau išbandyti.
Jane Iredale drėkinamoji makiažo bazė - įdomu, kodėl šio ženklo produktai tokie brangūs, bandysiu įsitikinti.
Dr Irena Eris veido kremas 30+ - štai šį jau tikrai atiduosiu, nes nėra prasmės naudoti produktus, kurie skirti vyresnėms, kai man dar nėra 30.


Aconitum total power woman, vitaminai moterims - vitaminus naudoju visuomet ir kadangi dabar jų nelabai turiu, apart magnio, tai vartosiu šiuos.
BioGaia protectis maisto papildas - o štai šiuos padovanosiu, nes juk negaila.


Kilig veido kaukės - šių dar nebandžiau, tad bus įdomu pabandyti.
Vitaliberata savaiminio įdegio servetėlės - labai nemėgstu ir nenaudoju įdegio servetėlių, o šis prekinis ženklas turi savo vertę ir jų produktai brangūs, tad servetėles atiduosiu draugei.
Bella sensitive drėgnos servetėlės - šias irgi planuoju atiduoti, nes servetėlės visada naudingos, puikiai susinaudoja.
Biocell paakių kaukė - O čia pati geriausia paakių kaukė, kiek esu bandžiusi. Būtinai naudosiu!



Tai štai tokia ta grožio dėžutė. Tik neapsigaukite, dėžutėje bus tik 13 produktų. Aš atidariusi dėžutę, galvojau, kad visko bus daugiau, nes taip buvo pavaizduota internetiniame puslapyje, bet pasirodo, kad dėžučių turinys kinta ir gaunama yra 13 produktų iš 21 pavaizduoto. Kai sakiausi, kažkaip to nepastebėjau. Labai norėjau Filorga priemonių pabandyti arba Elgon plaukų aliejaus, bet šįkart nepakliuvo jie man. Taigi, tokia dėžutė. Primenu, kad Eurovaistine.lt reikia pirkti už 79 eur. vesti kodą GRAZI  ir nemokamai gausite 90 eurų vertės grožio dėžutę. Ką manote apie manąją? Aš tai labai džiaugiuosi! Man lengva įtikti, patinka visokios smulkmenytės.


Gabrielė



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą