2019 m. rugpjūčio 28 d., trečiadienis

Apie Anastasia Beverly Hills ,,Soft Glam" akių šešėlių paletę

Man patinka daiktai. Ypač jei jie susiję su kosmetika. Esu viena iš tų merginų, kurios nuėjusios pas draugę, pirmiausia apžiūri kvepalus ar kosmetikos staliuką. Ir nors nesu super vartotoja, visažo meistrė ir pan., bet man patinka pats turėjimas. Galimybė kasdien prisiliesti, apžiūrėti kosmetikos produktus, juos aptarinėti su kitais asmenimis, gėrėtis etiketėmis, išvaizda, kvapu, įpakavimu. Tokios smulkmenos mane labai džiugina, gal, kad esu rami namisėda, kuriai labai rūpi namų jaukumas ir įvairūs gražūs daiktai, kurie kuria jaukią visumą. Ir, žinoma, pasipuošti norisi visada, kai atsiranda proga kažkur išeiti arba norisi pasikvėpinti savo ,,išeiginiais" kvepalais, bet ne visada tai pavyksta, kadangi gyvenu mažame mieste, mano visos draugės ar giminaičiai gyvena kituose miestuose. Bet kai su kokia drauge atsiduriu kosmetikos parduotuvėje, užsibūname ilgiau, nes... norisi viską paliesti! Nors ir nereikia, ir neperki, bet visada domina įvairios naujienos ar akį patraukia blizgučiai. Ir labai ilgai svajojau įsigyti profesionalią, užsienietišką akių šešėlių paletę! Kuri būtų stipriai pigmentuota, ilgai laikytų ir neatitrauktų žvilgsnio. Tad gimtadienio proga, būtent tokią sau ir pasidovanojau - tai Anastasia Beverly Hills ,,Soft Glam" akių šešėlių paletė. 


Prisipažinsiu, ilgai galvojau ar ją pirkti ar ne. O dar ilgiau rinkausi iš visų ABH palečių. Jos visos įdomios ir skirtingos. Tad labiausiai dvejojau dėl šios ir dėl ,,Sultry". Ieškojau spalvų, kurios labiausiai man tinka, peržiūrėjau kone visus Youtube filmukus ir apžvalgas apie šias paletes, kol galiausiai laimėjo ši. Nežinau, kaip jums, tačiau mane visada graužia sąžinė, kad perku brangų daiktą sau, kuris nėra labai jau ekstra būtinas. Visada ateina tokia mintis, kad nenusipelniau, neverta ar geriau kažkur kitur investuoti pinigus. Tačiau, šįkart, galvojau, kad ir taip save dažnokai stabdau, o ir gimtadienis... O dar ir neturiu jokios profesionalios paletės, juk galėsiu šią naudoti net kelerius metus! 


O dar labai norėjau užsisakyti iš užsienietiško puslapio, juk dabar pasaulis toks atviras! Viskas kone ranka pasiekiama. Tad mano užsakymas buvo padarytas iš cultbeauty.co.uk. Viskas gal būtų ir neblogai, juk ir Anastasijos kosmetikai yra nemokamas pristatymas, bet vistiek sugebėjau apsirikti, nes pirkau svarais ir, atrodo, persiverčiau į eurus, bet iš kažkur dar prisipliusavo papildomi eurai. Nežinau, kodėl taip yra ar bankas užsideda mokestį, jei perki iš užsienio? Gal kas esate su tuo susidūrę? Kitą vertus, kurjeris po pusantros savaitės pristatė mano siuntinį tiesiai į namus. Viskas puikiai išsilaikę, šešėliai neišbirėję. Pati paletė įdėta į kartoninę dėžutę, o paletės viršelis toks kaip veliūrinis, net nemoku apsakyti tos medžiagos, bet įpakavimas labai kokybiškas!


Visos spalvos man pasirodė labai gražios, tik sunkiausiai draugausiu su juoda spalva (noir). Man ją visada sunkiausia pritaikyti. Bet iš visų 14 spalvų, 9 yra matinės, o 5 spalvos - blizgios. Taip pat, paletėje galima rasti dviejų galų šepetėlį, kuris yra labai švelnutis ir kokybiškas. 

  
Kelias spalvas jau išbandžiau ir, o taip... Taip ir tikėjausi, pigmentacija nereali! Juk niekada neturėjau tokių akių šešėlių. Buvau įpratus ,,giliai įmerkti" šepetėlį į spalvą, o čia užteko vos vos padažyti ir nuspalvinau visą voką. Nerealu! Vadinasi, naudojasi taupiai - užteks tikrai ilgam! O kur dar ryškumas, o kiek įvaizdžių galima sukurti su šia palete! Jau laukiu kokio nors gimtadienio, kad galėčiau pasipuošti (nes namie itin retai pasidažau).  

O čia visos spalvytės (nuotrauka iš pinterest.com)


Jūs tik pažiūrėkite kokius gražius makiažus galima sukurti su šia palete, o, kad mano ranka būtų tokia įgudusi... Bet gal pavyks kq nors gražaus tik paprastesnio sukurti... Nerealu...


 Taigi, tokią dovaną pasidovanojau sau. Tikrai labai džiaugiuosi kokybe bei spalvomis. O juk ir ruduo nebe už kalnų. Manyčiau, tokios spalvos labai tiks rudeniui. Ar dar sakysiuos ką nors iš Cultbeauty? Sunku pasakyti... labai labai norėčiau ir toliau draugauti su užsienietiškais gaminiais, bet gal geriau prašyti, kad kas pervežtų? Arba pirkti per tarpininkus? Šitą mintį dar vyniosiu, bet kol kas džiaugiuosi ką turiu! Mane pradžiuginti labai lengva! 
O jūs gal irgi turite ABH paletę? O gal kitokią? Ar džiaugiatės, o gal nusivylėte? Paplepėkim!

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą