2018 m. kovo 9 d., penktadienis

Ką skaitysiu 2018 - ųjų pavasarį?

Myliu tokius penktadienius namie! Kai pasitaiko laisvadienis, galiu visą rytą, nieko netrukdoma tvarkyti namus, atlikti senai uždelstus darbus, pabūti su savo šuniuku, pagaminti vyrui pietus, pasidaryti kavos ir ją gerti lėtai lėtai. Pasiilgstu to lėtumo ir neskubėjimo! Iš po Kovo 8 - osios, šis ilgasis savaitgalis man išpuolė tobulai. Galiu vėl prisėsti prie kompiuterio ir rašyti Jums. Nesvarbu ar skaitote viską ar pažiūrite tik nuotraukas ar perskaitote tik antraštę, aš labai laiminga, jog Jūsų vis daugiau, karalaitės! Tad ir Jūs prisijunkite prie manęs, pasidarykite kavos puoduką ir paplepėkime apie mano mėgstamą knygų rubriką: ,,ką skaitysiu šį pavasarį?".


O skaityti aš, kaip žinote, labai labai mėgstu! Galėčiau viską viską perskaityti! Bet tiek, kiek yra pasaulyje knygų, man neužtektų net šimto gyvenimų. Aplamai, turiu silpnybę, tiek knygoms, tiek žurnalams. Mėgstu ir laikraščius, o ypač ,,Šiaurės rytus", į kurį karts nuo karto rašau :) Žinau, kad mano sužadėtinis, norėtų atsikratyti bent pusę mano knygų, bet aš labai nustebau, kad moters dienos proga negavau tulpių, o tiesiog man pasakė, jog galiu išsirinkti kokią tik noriu knygą, nes gėlės nuvysta per greit, nespėjame net pasidžiaugti, o knyga... visada liks :) Matot, kaip galima perkeist mąstymą. Net pastebėjau, kad mano aplinkoje vis daugiau žmonių pradeda skaityti ir vėl iš naujo atranda knygas. Žinoma, dažniausiai, esu jų biblioteka, bet man labai patinka skolinti knygas ir paskui diskutuoti su žmonėmis. Netgi, tie, kurie net žurnalų neskaitė, dabar laukia, kada atvažiuosiu su šūsnim žurnalų. Netgi, pasirodo, kad mano skaityti žurnalai keliauja iš rankų į rankas per visą kaimą. Čia tai fantastika! Ar aš šių laikų Jurgis Bielinis? :D Taip, spauda šiais laikais neuždrausta, jos net per daug, bet kai žmogui į rankas įkiši kokį nors skaitalą, žiūrėk ima ir perskaito. Valio! Tokie veiksmai ir atoveiksmiai daro mane laimingą!
Taigi, o šiam pavasariui jau susidėliojau savo skaitinius. Man patinka užsibrėžti tikslą, net jei jo ir nepasiekiu. Ups :) Tai trys knygos ir keli žurnalai. Dirbančiam ir mažai laisvalaikio turinčiam žmogui - pats tas :)


Žinoma, kai jau pasiruošiu fotografuoti ir pasiimu baltą kailiuką, Luna visada prisistato ir nori minkštai ant jo atsigulti. Taigi mano skaitiniai yra tokie:



1. Karen Swan. Paryžiaus paslaptis. 430 psl. Šią storą knygą laimėjau Instagram vykusiame konkurse. Ir jau pradėjau ją skaityti. Istorija apie Paryžių, paslaptis labai sudomino. Knygoje pasakojama apie Paryžių, miesto praeitį, kupiną paslapčių ir apie vieną apleistą butą, pilną neįkainojamų vertybių. Ar praeities dulkėse rasime atsakymus į visus klausimus? Istorijų ir įvykių verpetas netruks įsukti skaitytoją. 


2. Robertas Džobstonas. Viljamas ir Keitė. Jų meilės sakmė. 245 psl. Šią knygą nusipirkau Iki parduotuvėj, tiesiog negalėjau patikėti, kad kainuoja 3 eur. Buvo ir dar viena - apie Keitę ir jos stilių, bet mane sužavėjo ši, apie meilę. Kita vertus, dabar gailiuosi, kad ir tos nepasiemiau :) Princų, karalių, kunigaikščių gyvenimai mane tiesiog žavi! O šioje knygoje pasakojama Viljamo ir Keitės gyvenimo istorija, knyga iliustruota nuotraukomis. Tiesiog nekantrauju susipažinti iš arčiau su populiariausiomis pasaulio įžymybėmis. 


3. Tucker Max. Tikiuosi, pragare duoda alaus. 333 psl. Cha, Jūs sakysite, kas čia per knyga??? Aš tiesiog prisiminiau, kad taip jos ir neperskaičiau, o nusipirkau ją, kai dar studijavau. O kodėl ją tada pirkau irgi neprisimenu, man rodos, ji buvo labai nukainuota ir man pasirodė smalsu, kodėl iš pažiūros tokia tuščia knyga tapo NEW YORK TIMES bestseleriu? Tai reiks išsiaiškinti. Ir dar vienas klausimas ar ši knyga yra uždrausta Lietuvoje? :D Juk viršelis ir pavadinimas prieštarauja politikai :D Tai turbūt reikia man skaityti šią knygą greičiau, kol manęs nesupakavo :D


Skaitysiu ir skaitysiu Laimą - geresnio žurnalo man nėra, esu net užsiprenumeravus metams. Nusipirkau ir žurnalą Žmonės, pasirodo, Laimos redaktorė perėjo į Žmonių žurnalą. Smalsu, kas čia gi bus? Reikia palyginti, kaip Laimai seksis be pagrindinio varikliuko. Skaitysiu ir Happy365, nes ten dirba geriausių žurnalistų komanda ir net paprasčiausios istorijos šiame žurnale spindi visom vaivorykštės spalvom. Taigi, linkėjimai nuo Lunos ir manęs. Na štai, kiek literatūros. Pačios įvairiausios, bet man labai patinka! O ką skaitysite Jūs? Gero knygsezonio! 

Gabrielė

2 komentarai:

  1. šį pavasarį skaitysiu 'alchemiką' ir hemingvėjaus 'kam skambina varpai'. greičiau noriu atsiskaityt su visais mokyklos reikalais - kalbom, knygom - kad daugiau laiko galėčiau skirti savo literatūrai :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Alchemiką skaičiau du kartus. Pirmą - labai senai ir beveik nieko nesupratau, o antrą - jau kai buvau gal 11 - oje klasėje ir man labai labai patiko! Tikrai gera knyga! Tikiuosi patiks ir Tau! :) Ir tikiu, kad savas, norimas knygas, skaityti maloniausia! :)

      Panaikinti