2023 m. spalio 27 d., penktadienis

Knygos apžvalga: Yangsze Choo ,,Dvasių nuotaka"

     Knygos, kurios paremtos tikra istorija, nešančios žinią, praturtinančios išprusimą yra mano mylimiausios. Man buvo labai smalsu perskaityti kinų rašytojos kūrinį. Pamažu keliauju į rytus ir tęsiu pažintį su įvairiais pasaulio rašytojais. Iš begalės knygų, šią skaityti ne šiaip sau išsirinkau - mane sudomino viršelis. Toks paslaptingas, toks tamsus, toks mistiškas. Sakyčiau, į rankas šią knygą pasiėmiau pačiu mistiškiausiu laiku ir labai pataikiau, juk artėja mirusiųjų šventė, o ir ši knyga apie juos. 


Pagrindinė knygos veikėja Li Lan gauna pasiūlymą ištekėti. Visos merginos apsidžiaugtų jei tai būtų mylimas vaikinas, tačiau Li Lan buvo pažadėta neseniai mirusiam jaunuoliui. Mergina nenori sutikti nieku gyvu, tačiau jos tėvas turi daug skolų, o jaunikio šeima labai turtinga. Apsilankiusi Limų šeimos dvare, mergina netyčia sutinka vaikiną Tian Bėjų - gražuolį mirusiojo pusbrolį. Mergina apsisprendžia - ji nenori tekėti už mirusiojo, ji nori ištekėti už Tian Bėjaus. Tačiau nutinka keistas dalykas - mirusysis Lim Tian Čingas pradeda rodytis merginos sapnuose. Jis visiškai užvaldo jos mintis prašydamas tekėti už jo, o Li Lan nebegali miegoti, visi sapnai tampa košmarais. Kartą išgėrusi per daug vaistų, Li Lan patenka į mirusiųjų pasaulį. Jos kūnas dar vos vos gyvas, o merginos dvasia iškeliauja pas mirusiuosius. Tame pasaulyje Li Lan žūtbūt nori sužinoti kaip mirė Lim Tian Čingas. Kuo toliau, tuo daugiau paslapčių. Ar Li Lan suspės sugrįžti į savo kūną?

Visiškai magiška ir mistinė istorija. Aš su džiugesiu prisimenu laikus, kai mane domino viskas apie vampyrus. Mano visa paauglystė prabėgo skaitant ,,Saulėlydžio" sagą, žiūrint serialą ,,Vampyro dienoraščiai". O dvasių pasaulis šioje knygoje, man taip nostalgiškai priminė tuos laikus. Ir aš leidau vaizduotei piešti tą nuostabų mistinį pasaulį. Žinau, kad po kiek laiko, vampyrų era vėl sugrįš, bet dvasių pasaulis man buvo kažkas naujo. Ir būtinai turiu pabrėžti, kad autorė nuostabiai aprašo visas situacijas. Ji labai vaizdingai viską papasakoja, palygina. Tai labai poetiškas romanas, visiškai pasakiškas. Ir pačioje pabaigoje, knygos autorė šiek tiek paaiškina kinų tradicijas, prietarus, burtus. Ir, kas įdomiausia, tokios vedybos Kinijoje, tarp gyvo ir mirusiojo dar egzistuoja. Kinai tiki, kad jei siela neranda ramybės, ji privalo ištekėti arba vesti. O dažniausiai vietoj mirusiojo parenkamas gaidys. 


Aš kažkaip negalėjau net įsivaizduoti, kad tokie dalykai vyksta realiame gyvenime ir yra tikri. Taip, egzistuoja įvairiausios gentys, jų keisti mums ir nesuprantami papročiai ir tradicijos, tačiau negalėjau patikėti, kad tai vyksta tarp kinų tautos. Visiškai nerealu! Tad todėl man ši knyga tapo dar brangesne. Ji mane labai praturtino. 

Pagal šią knygą yra sukurtas Netflix serialas! Ir aš turiu jį pamatyti, nes kai pasižiūrėjau filmo pristatymą, kuris kiek kitoks, nei knyga, tai ir viskas, jei istorija man patinka, turiu ją visiškai išgyventi. Tad tikiuosi man pavyks pamatyti serialą. 


Širdingai rekomenduoju perskaityti šią knygą visiems magijos, fantastikos, mistikos gerbėjams. O jei skaitysite vėlyvą rudenį, tai šiai istorijai suteiks dar daugiau spalvų.

Leidykla: Alma littera

Puslapiai: 343

Knyga išleista 2020 m.

Vertė: Irena Kupčinskienė


-Gabrielė


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą