2018 m. kovo 4 d., sekmadienis

Pabaigti produktai. Vasaris

Sveikos, gražuolės! Kaip laikotės? Tikiuosi nesergate, nes šiuo metu vis dar kur bepasisuksi, vis kažkas serga. Ir labai tikiuosi, kad nesušalote. Ir taip, pagaliau PAVASARIS. Kad ir kaip žvarbiai jis prasidėjo ir primena žiemos vidurį. Brrr. Na bet gal jau greitai. Nusimesime žieminius paltus, nusipirsime šiltus batus ir galėsime daugiau pasidžiaugti nedrąsiai pasirodančiais saulės spinduliais. Nes jau taip pabodo tas šaltis, nuolat raudona nosis, nušalę pirštai ir skubėjimas į namus, kur šilta. Kai dabar taip šalta ir visi skuba, lekia, kad kažin ar gatvėj žmonės pastebi, kad prasilenkia su kaimynu ar draugu.  
O aš taip jau pasiilgau ilgų pasivaikščiojimų lauke, gerti kavą balkone, klausytis paukščių (kurie jau pradeda čiulbėti po langais, bent jie praneša apie pavasarį :) ), vaikščioti po namus su marškinėliais o ne su 3  megztiniais. Ir saulės. Saulės. Saulės. Kai yra saulė, visi laimingesni.  
Taigi, o dabar apie tai, ko iš tiesų čia ir susirinkome: pakalbėti apie pabaigtas grožio priemones. Aptarsime, kurios vertos dėmesio, kurios nelabai. Ir pakuočių tooooks pilnas maišas, kad net pačiai šiek tiek baisu pradėti rašyti. Nusiteikit - bus ilgokas įrašas.  Bet pasistengsiu viską aprašyti trumpai, neišsiplečiant :) Pradedam?

Tai sunaudojau savo visų laikų mėgstamiausią veido kremą BIODERMA Sebium Mat Control, 30 ml. Tai stipriai drėkinantis veido kremas riebiai, linkusiai blizgėti odai, kuris suteikia matinį efektą. Myliu šį kremą ir nežadu keisti. Daugybę liaupsių jam jau yra skirta kituose mano įrašuose, tad daugiau net ir nepasakoju. Tiesiog, kas turit riebią, linkusią blizgėti veido odą - rekomenduoju, nes matinė oda išsilaiko visą dieną, neturiu jam jokių priekaištų (įsigyti galite vaistinėse, kaina apie 10 eur.).

Kitas pasibaigęs veido priežiūros produktas yra BIODERMA Sensibio Eye  paakių gelis 15 ml. Taip pat, labai man patikęs produktas, paakius puikiai drėkina, juos šiek tiek šviesina, labai greitai susigeria, mažina ,,krepšelius" po akimis. Suteikia tikrai didelį komfortą paakių zonai. Esu tikrai labai patenkinta (įsigyti vaistinėse, kaina apie 11 eur.).
Kalbant apie veido kaukes, sunaudojau net tris: pirmoji yra iš DOUGLAS Essential drėkinamoji veido kaukė su alavijais, 12 ml.  Poveikis - nerealus. Labai lengva, gelinė tekstūra. Kadangi man žiemą ypač sausėja veido oda, kaukė tą drėgmę sugrąžina jau po pirmo karto. Drėkinimas 10 balų. Taip pat, po kaukės  oda jaučiasi tokia gaivi, na labai labai man ji patinka. BET. Na negaliu pakęsti jos kvapo, man jis lyg kokių skalbimo miltelių, ir dar toks intensyvus, kad net nuvalius kaukę ilgą laiką jį jaučiu. Dar šioks toks minusas - pakuotė, ji yra nesandari. Kaukės užtenka kokiems 3 kartams, tačiau ji jau nebeužsidaro, tik prisidengia ta juostele. Tūbelė būtų žymiai patogiau. Bet pats produktas puikus (įsigyti Douglas, kaina apie 3 eur.).

Kita sunaudota kaukė yra iš FACE LOVE X-mas Spices. Tai lakštinė kaukė, kurią tiesiog užtenka užsidėti. Bet man ji nepatiko. Kaukė slydo nuo veido, lūpoms maža skylutė, ir jokio efekto nepastebėjau. Na tik tiek, kad šiek tiek minkštesnė oda, bet lygiai toks pat efektas yra ir nuo paprasto veido kremo. Tiesa, panaudojus kaukę visa nosis sekančią dieną buvo nusėta mažais spuogiukais, tad, nemanau, kad sutapimas. Tad tikrai nepirkčiau antrą kartą (Douglas, apie 5 eur.).

Na ir paskutinė kaukė ANNA LOTAN Black Silt negyvosios jūros purvo kaukė, 4 ml. Man patiko, oda po jos atrodo švaresnė, šviesesnė, gaivesnė. Nors čia tik mėginukas, man užteko gana ilgai, kadangi naudojau tik toms zonoms, kuriose yra inkštirų. 
Sunaudojau THE BODY SHOP Pinita Colada kūno šerbetą, 200 ml. Pirmiausia kvapas - ahhh dieviškas. Pradėjau naudoti jį vasarą - puikiai atgaivino, drėkino, netgi vėsino odą. Tačiau vėliau kažkaip padėjau į šalį, nes vasara buvo šalta ir sunaudojau tik dabar, nes visgi galiojimo laikas ne amžinas. Iš tikrųjų jis man labai patiko, nes drėkina tikrai stipriai, vasarai žymiai malonesnė priemonė sausaodėms, negu kūno sviestai, kurie yra riebūs. Bet jeigu neklystu tai buvo Limited Edition serija, tad ko gero daugiau ir nebeįsigysiu nieko, šio nerealaus kvapo (The Body Shop, apie 10 eur.).

Rankų oda žiemą man taip stipriai sausėja, kad net įplyšta iki žaizdelių, tad nuolatos tenka drėkinti kremais. Todėl jie man ir baigiasi pakankamai greitai. 
Sunaudojau THE BODY SHOP Froasted Plum rankų kremą, 30 ml. Kremas iš kalėdinės kolekcijos, ir OMG norėčiau jos visos. Ko gero pats skaniausias kvapas iš viso Body Shopo, o patikėkit, išbandžiau beveik visas linijas. Kvapas patiko taip, kad net norėčiau tokių kvepalų :D  Taigi apie kremą. Nors ir žiemos kolekcija, tačiau jis labai lengvas. Puikiai tiktų naudoti vasarai. Man šiuo metu jis per silpnas (jeigu esat tokios didelės sausaodės, rekomenduoju Body Shopo kremą rankoms su kanapėmis, padeda. Ir labai. Nėra nieko geresnio). Kai rankos taip sausėja, man reikalingas žymiai riebesnis kremas. Bet šiltesniu metų laiku - puikus pasirinkimas (įsigyti The Body Shop, kaina apie 7 eur.).

Kitas sunaudotas rankų kremas iš Green Feel, 75 ml. Vėl gi, man patiko kvapas. Bet patiko ir pats kremas. Riebesnis, ir drėkina tikrai labai gerai, nereikia už dešimties minučių vėl teptis rankų, nes efektas ilgesnis. Žiemai šiek tiek man per silpnas, bet kas neturi didelių problemų su rankų oda - puikiai tiks. Patinka ir tai, kad tai Lietuviška produkcija, o ir kaina labai nedidelė (apie 2 eur, Drogas, Kosmada, Maxima). Puikus.
Dar vienas Lietuviškas produktas - NIDA šampūnas su hidrolizuotais kviečių baltymais, 250 ml. Plaukus išplauna švariai, ilgai nesusiriebaluoja, neapsunkina plaukų,  net ir be kaukės ar balzamo plaukai iššukuojami, švelnūs. Patiko, mielai įsigyčiau dar kartą (kaina apie 2-3 eur. tiksliai nepamenu, bet tikrai pigus).

Sunaudojau ir MACADAMIA Nourishing Moisture kondicionierių plaukams, 100 ml. Kaip ir šios linijos šampūnas, taip ir kondicionierius labai nesužavėjo. Šiek tiek apsunkina plaukus, greičiau suriebaluoja. Plaukai švelnūs, žvilga, bet ne daugiau nei su pigesnėmis priemonėmis, šios linijos produktų daugiau nepirkčiau (Cascada, apie 9 eur.).

Pabaigiau ir BIOSILK  Silk Therapy Lite plaukų šilką, 15 ml. Man jis labai patinka, šis lengvesnės tekstūros, plaukus suminkština, jie žvilga, sveikai krenta, atrodo gyvybingesni. Kad ir mažas buteliukas, užtenka ilgam ir kvepia skaniai (Douglas, apie 5 eur.).

Pasibaigė ir mano mylimi vokų šešėliai. Nuotraukose na jau nėra ką čia parodyti, nes tiesiog produktų nebeliko. Pirmieji šešėliai  SLA PARIS buvo kreminiai, tokie kaip pieštukas, tačiau dabar ko gero nebėra pardavime, nes ieškojau ir nieko panašaus neberadau. O buvo nerealūs! Ir spalva labai graži, švelniai kreminė, tiek jų išsilaikymas. Tiesa, daugiau aš juos naudojau kaip šešėlių pagrindą, ir jis buvo geriausias, ką esu naudojus.  Tikrai gaila, kad nebėra.
Ir kiti šešėliai tai tiesiog patys paprasčiausi iš ESSENCE My Must Haves. Kaip tokie pigūs, tai labai geros pigmentacijos, spalva Chili vanilli 09, tai labai šviesi kreminė spalva. Ir ją aš naudojau padengti prieš dažantis visam vokui, nes paslepia bet kokį blizgesį, vokai šiek tiek šviesesni, ir joks akių pieštukas ar tušas netepa vokų, nes šešėliai kažkaip sulaiko visą riebalą. Tai man patiko, vėl įsigyčiau tokią pat spalvą (Drogas, Eurokos, kaina apie 2 eur.).

Tai tiek, jeigu perskaitėte iki galo, tai ačiū už kantrybę, kitą kartą ko gero tiek daug skaityti nebeteks. Tikiuosi tokie įrašai Jums naudingi, randate kažką išbandyti naujo. O aš atsisveikinu su žiema, su tuštučiais ir pasitinku pavasarį :) 

Iki kitų susitikimų, mielosios!

JUSTINA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą