2018 m. kovo 1 d., ketvirtadienis

Vasario produktai + kosmetikos naujienos

Na ir šalta pirmoji pavasario diena! Tačiau per šaltąjį sezoną, man labiausiai sekasi naudoti rankų kremus! Net ir beveik nieko neperkant ar perkant labai minimaliai, sumažinti savo kosmetikos kolekciją sunkiai pavyksta :D Tačiau man tai visai savotiškai patinka, nes jei pas mane apsilanko draugės, tai man labai gražu, kai jos šniukštinėja ir tikrina, apžiūrinėja, apuosto, ką aš turiu. O dabar, kviečiu pasižiūrėti, ką sunaudojau per Vasario mėnesį ir ką turiu naujo ant savo kosmetikos staliuko! 


1. Loreal Voluminous blakstienų tušas. Šį gavau dovanų iš už Atlanto. Tačiau man jis nelabai patiko, kadangi buvo labai teplus. Jokios tvarkos su juo! Todėl naudodavau labai retai. Kitą vertus, pakuotė tai labai graži! Na, o Lietuvoje šio tušo neteko matyti, nors, manau, kad ir neteks :)
2. Himalaya herbals sparkly white dantų pasta. Itin sveika, be parabenų, 100 proc. vegetariška ir pan. Tačiau, manau, kad nuo jos susigadinau dantis! Aš niekada nesiskųsdavau, kad mano dantys pageltę ar panašiai, tačiau naudojant šią pastą labai suprastėjo mano dantukai! Jie tapo labai apsinešę, pageltę. Sakau, gal nuo kavos, bet nėra taip buvę! O dabar vėl naudoju savo mylimą Ecodentą su anglimi ir jau akivaizdžiai matau rezultatą, dantys daug gražesni, nors dar liko geltonų plėmelių... Visiškai nusivyliau šia dantų pasta... 



3. The body shop žvakė ,,Frosted plum". Šią žvakę man atidavė ir aš labai džiaugiuosi ja, nes šios žvakės kvapas yra labai labai stiprus! Kai ją užsidegu, nors ir trumpam, visi namai nerealiai skaniai pakvimpa! Vienintelis minusas - jos knatas. Jis labai prastas, būna net atitrunka nuo kaitros ir šauna į šonus... Tad reikia akylai stebėti, negali palikti be priežiūros šios žvakės, nes gali paskui ir supleškėti... :) 
4. The body shop aviečių, kūno sviestinis kremas, 192 g. Šį kremą jau turiu ilgai ir vis nepabaigdavau, nors buvo likę gal tik vienam kartui. Jį taip pat gavau dovanų. Kvapas antiek stiprus, lyg būtum įdribęs į aviečių krūmus. Tad prie kvapo reikia priprasti, kartais jis gali net šiek tiek erzinti, bet šiaip sviestas visas savo funkcijas atlieka, yra gan riebus, puikiai pamaitiną odą.


5. Organic shop vonios putos, 500 ml. Šias putas jau antrąkart naudoju, pirkau nes buvo akcija, o jos man visai patiko! Jas galima rasti Eurokos parduotuvėse (~2,30 eur.)
6. Douglas dušo želė, 30 ml. Kelioninio dydžio dušo želė iš Douglas advento kalendoriaus. Kvepia labai skaniai, o užtenka labai ilgai, nors ir kelioninis dydis! Kvapas panašus į vonios putas!
7. Vonios bomba. Buvo diena, kai norėjau pasilepinti ir nusipirkau šią bombą, nes ji galima sakyti, pati pigiausia. Ir kam mokėti brangiai, jei tai vienkartinis dalykėlis. O kvepia ir putoja taip pat kaip brangūs burbulai. (0,99 ct. Eurokos)


8. Ikona rankų kremas, 75 ml. Šis rankų kremas su pasiflorų aromatu kvepia išties skaniai. Kaip ir minėjau seniau, šio kremo pakuotė tikrai labai stilinga, o pats rankų kremas tikrai patiko! Nors, kai dabar žiema, tai rankų kremus naudoju vieną po kito :) Kaina apie 3,49 eur.
9. Damana šampūnas ir kondicionierius, 40 ml. Vis dar nesibaigia mano produktai iš viešbučio :D O šis šampūnas labai skaniai kvepėjo ir putojo. Užteko net keliems kartams ir be to, man labai patinka pakuotė. Labai patogi ir įdomi.
10. Biotherm gelio mėginukas. Sunku spręsti iš mėginuko, tačiau man patiko kvapas, veido oda buvo tikrai švelni po šio gelio panaudojimo. Norėčiau pilno šio produkto, bet žinau, kad šios priemonės nerealiai brangios :)

Tai štai koks mano vasaris ir nors jau atsisveikinu su šiais produktais, jie turi jau pamainą - naujas priemones. 


Viename Nivea konkurse laimėjau naujos kolekcijos priemones - rankų kremą, kūno kremą su vyšniomis, bei lūpų balzamą taip pat su vyšniomis. Darbe gavau Himalaya veido kremo mėginį (šį kremą turėjau, man patiko) ir dantų pastos mėginėlį, tikiuosi ši nenuvils! Taip pat nusipirkau Schwarzkopf Gliss Kur plaukų aliejuką, kuris nerealiai skaniai kvepia ir padaro plaukus švelnius švelnius! Na, o prie savo Laimos žurnalo, priedo gavau naujus Armani Si Passione kvepaliukus (mėginys). Bet jie tiesiog nerealūs!!! Visi, kas mane pažįsta, žino, kad ,,Si" yra mano kvepalai numeris vienas... :) Tai štai ką įsigyjau per vasarį! Bandysiu, o Jūs laukite apžvalgų čia! :)




~Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą