2019 m. birželio 2 d., sekmadienis

Ką sunaudojau per Gegužės mėnesį + naujienos

Po ilgos pertraukos ir vėl sugrįžta vasara. O mėnesio pradžia skelbia, jog atėjo metas pabaigtų produktų įrašui. Šį kartą jų visai nemažai, nes gyvenu su tokia idėja, jog norisi dabar kuo daugiau priemonių sunaudoti ir pasilikti po vieną kitą. Nes šiuo metu, dar turiu nemažai pridovanotų produktų dar nuo Kalėdų. Taigi, pažiūrėkime ką sunaudojau per gegužę, o taip pat įkėliau ir keletą kosmetikos pirkinių.


1. Natura Siberica balinančioji dantų pasta ,,polar night", 100 g. Juodųjų dantų pastų teko matyti ne tiek ir daug. Todėl, kai pamačiau, jog ir Natura Siberica turi juodą dantų pastą, pasidarė smalsu. Visada buvau ištikima Ecodentai, bet ši dantų pasta taip pat pasiteisino ir net labai patiko! Be to, ši dantų pasta yra be fluorido, parabenų ir SLS. Išties, žaviuosi Natura Siberica ženklu, kadangi ši įmonė gamina natūralią kosmetiką iš Sibiro laukinių žolelių. (Pirkau Eurokos, kaina su akcija 2.99 eur.)



 2. Green feel's dušo želė su įvairių vaisių ekstraktų kompleksu, 250 ml. Įdomu buvo išbandyti lietuviško ženklo gaminį. Džiaugiuosi, kad dušo želė yra 100 proc. veganiškas produktas, o visos sudedamosios dalys yra natūralios. Taip pat, priemonė netestuota su gyvūnais. Bet koks nerealus kvapas! Lyg vaisių kokteilio ar vaisių asorti. Tik ir įsivaizduoju vasarą ir atostogas. Šią dušo želę gavau dovanų, bet kaina tikrai nesikandžioja. 
3. Rituals... the ritual of sakura kūno šveitiklis su ryžių pienu ir vyšnių žiedais, 70 ml. Šis šveitiklis man labai patiko. Kvapas šios Rituals priemonės tiesiog nuostabus, o grūdelių gana daug, tad tikrai galima tobulai nušveisti visą kūną. Šią priemonę taip pat gavau dovanų, bet tikrai turėsiu omenyje ateičiai.



4. Margarita švelnus veido šveitiklis su agurkų ekstraktu, 75 ml. O štai šis veido šveitiklis man labai nepatiko. Panaudojus šį šveitiklį ir gerai nusiprausus, vis vien grūdeliai prilimpa prie odos ir vėliau juos reikia krapštyti. Tad tai labai nepatogu. Daugiau šios priemonės tikrai nepirksiu. Kaina ~ 1.99 eur.
5. Garnier aqua bomb dieninis veido kremas, 50 ml. Jei prisimenate, praeitą mėnesį sunaudojau tokį naktinį veido kremą, o dieninis man patiko mažiau. Pats kremas visai skaniai kvepia, gerai įsigeria ir drėkina, bet tai labai trumpalaikis efektas. Tad manęs labai nenustebino. Šį kremą laimėjau Eurokos konkurse.
6. Bella vatos diskeliai, 80 vnt. Šie diskeliai yra naudojami jau nebe pirmą kartą ir ne veltui. Jie labai kokybiški, dvigubi, 100 proc. medvilniniai, valantis makiažą neplyšta. Tikrai labai geri.



7. Areon namų kvepalai Tortuga, 85 ml. Jei Areon namų kvapai man labai patiko, tai šis kvapas tiesiog siaubingai erzino. Kvapas aštrus, riečiantis nosį. Toks labai nenatūralus ir aštrus. Manyčiau, mano namams tikrai netiko, o gal mano neštukės nosiai... Džiaugiuosi, kad pasibaigė, tad kol kas, manyčiau apsieisiu be namų kvepalų. O šiuos taip pat buvau gavusi dovanų. Matote? Kiek nedaug man reikia visko pirkti, vis kas nors padovanoja ko reikia.
8. Bref perfume switch kvapukas tualetui, obuolių ir vandens lelijų kvapo, 1 vnt. Dar vienas mano pirkinys - klaida. Tiesiog labai nepatiko kvapas, nes obuoliai šiuo atveju, visiškai nedera su vandens lelijomis. Jei praeitą kartą pirkau obuolių ir persikų kvapo - derėjo tobulai. Bet šie du komponentai tiesiog nesusipratimas. Dabar mano tualetas tikrai turi keistą kvapą, bet kaip nors susinaudos ir prie šio kvapo niekada negrįšiu. Kaina apie 1,50 eur. 



O čia matote keturis kvepalų mėginukus. Jie man buvo atvežti lauktuvių iš Airijos, tad smagu buvo išbandyti visus kvapus. Kadangi mėginiai prilipinti ant A4 formato lapų, šiek tiek tapo nebepatogu juos turėti, tad nusprendžiau sunaudoti. Tad keturias dienas kvepėjau labai labai skirtingai.
9. Paco Rabanne ,,Olympea". Šiuos kvepalus turi Justina, tad juos esu uosčiusi ne kartą. Kvapas man labai patinka, o buteliukas toks nuostabus, stilingas, prabangus. Labai patinka man šie kvepalai.
10. BVLGARI ,,Goldea THE ROMAN NIGHT". Kvapas pasirodė aštrus ir prabangus. Šie kvepalai tikrai tiktų tik vakarui, bet todėl man jie ir patiko. Visiškai neerzino, ant odos jautėsi malonus aromatas.
11. PRADA ,,La femme". Į šiuos Prada kvepalus niekad nesu atkreipusi dėmesio. Bet ir pats kvapas toks specifinis, tikrai patiks ne visiems. Manyčiau prie jo reiktų priprasti, bet man pasirodė, kad kvapas daugiau tiktų vyresnei damai.
12. Sisley ,,Izia". Šis kvepalų mėginys man labiausiai nepatiko. Tai tiesiog labai stiprus gėlių aromatas. Bet labai labai stiprus, o kariaujančios gėlės tarpusavyje man sukūrė tokį dviprasmišką aromatą. Kvapų natos tiesiog pešasi tarpusavyje. Tad man šis kvapas nepatiko.



13. Vichy paakių kremo mėginys nuo raukšlių, 1,5 ml. Naudoju nebe pirmą kartą ir visai patinka man šis kremas. Didelio poveikio nepastebiu panaudojus mėginį, tačiaupamaitinti paakius visada naudinga. 
14. Bioinnovation patempiamasis serumas (mėginys), 2 ml. Šį serumą patartina naudoti prieš vakarėlį arba norint greitai pagerinti odos būklę. Iš pradžių netikėjau, kad jis gali būti veiksmingas. Bet buvo! Oda ėmė švytėti, serumas puikiai įsigėrė ir suteikė sveikos odos spindesį. Tikrai labai teigiamai nustebau pabandžiusi šį serumą.
15. Lancome 02 lys rose makiažo pagrindo mėginys, 1 ml. Dar vienas labai nustebinęs mėginėlis. Makiažo pagrindas man labai patiko! Ir puikiai susigėrė ir tolygiai padengė veido odą. Jei kada pirksiu makiažo pagrindą, pirksiu šį. Be to, man labai patiko kvapas. Toks švelnus, bet kartu ir prabangus.
16. Vagisan intymios higienos prausiklis, 3 ml. Tikrai puiki prausimosi priemonė, puikiai putoja, skaniai kvepia, ko daugiau ir tereikia. 



17. Montagne Jeunesse veido kaukė ,,Creamy coconut" 15 ml. Atsimenu, taip norėjau veido kaukių, tad prisipirkau keletą jų, bet pagalvojus, geriau vieną gerą nusipirkti, o ne penkias bet kokias. Tad ši - visiškai nepatiko. Užsidėjus šią kaukę net pradėjo graužti veidą, tad išsigandau. Ir daugiau sakiau šios kaukės nenaudosiu.
18. Bling pop pumpkin soothing - brightening lakštinė veido kaukė. Lakštinių veido kaukių minusas, kad kai jas visas šlapias užsidedi, nušala visas veidas. Tad kai buvo šalti orai, vengiau dėtis šią kaukę. Tačiau veido odą kaukė sudrėkino ir kaip visada gavosi vienkartinis efektas. (Pirkau Eurokos, 0,99 eur.)
19. Green feel's intensyviai drėkinanti veido kaukė su agurkų ir alavijų ekstraktais, 10 ml. Šią kaukę gavau iš Justinos, nes ji laimėjo jas vienam konkurse. Labai džiaugiuosi, kad green feel's kuria labai kokybiškus produktus. Šios kaukės man užteko net keturiems kartams, o po jos oda tapdavo švelnutė ir sudrėkinta.



20. Manhattan akių šešėlių paletė. Atėjo laikas atsisveikinti su šia palete, kadangi ji jau tikrai labai sena, o sunaudojau jos visai nemažai. Spalvos labai žemiškos, labai gražios, anksčiau labai dažnai su ja dažydavausi, tačiau dabar turiu nemažai ir kitų palečių. 
21. L'oreal žalias akių pravedimas. Loreal akių pravedimai labai geri ir kokybiški. Šis man labai patiko, plunksnelė buvo patogi naudoti. Žalios spalvos visai nebijojau, dažnai ši spalva paryškindavo mano makiažą ar tiesiog nevengdavau žalio akių pravedimo ir kasdienai. Šį man buvo atidavusi Justina.
22. Bioaqua lūpų dažai. Ta auksinė tūbelė labai labai graži, bet lūpdažio spalva, deja ne man. Ji tokia barbiškai rožinė, o man tokios labai netinka. Tad tiesiog nelaikau šio lūpdažio namuose ir atsisveikinu.
23. Maybelline lash sensational blakstienų tušas, 9,5 ml.  Daug kam šis blakstienų tušas yra pats geriausias iš visų. Jis tikrai paryškina blakstienas, jos atrodo storesnės, Tačiau šis tušas šiek tiek tepliojasi ir sunkokai nusivalo. Iš esmės, man šis tušas patiko, bet aš vis dar esu tobulo tušo paieškose. Mokėjau apie 7 eur. su akcija. 



24 - 25 Vitabiotics ,,Pregnacare" Original ir Plus vitaminai būsimoms mamytėms. Taip, labai džiugi naujiena mums, tad stiprinuosi su Vitabiotics vitaminais. Man juos rekomendavo gydytoja ir jie tikrai labai kokybiški ir geri, puikiai veikia savijautą. 

Tai tiek tų sunaudotų produktų per gegužės mėnesį, o dabar pažiūrėkime ką įsigyjau.



Mane pasiekė siuntinukas iš Biodermos. Kadangi priklausau Biodermos lojalumo klubui ir kai perku produktus, renku taškus. Vėliau štai galiu išmainyti taškus į vieną pilną produktą ir du mėginius. Kadangi mano micelinis vanduo į pabaigą, užsisakiau iš Biodermos Sensibio H2O vandenuką, taip pat mėginuką paakiams ir micelinį sebium linijos mėginuką. Visos priemonės jau ne kartą bandytos, tad labai mylimos. 



Lumene naktinis veido kremas su vitaminu C. Už šį kremą nepagailėjau beveik 20 eur. Kadangi nėštumo laikotarpiu mano veido oda pradėjo labai šerpetoti, jai reikia ypatingo dėmesio. Tad bandysiu Lumene firmos kremą, kuris yra tik iš natūralių medžiagų, be sintetinių priedų.



Max Factor blakstienų tušas masterpiecemax. Šį tušą laimėjau Facebook konkurse, tad dabar jau pradedu draugystę su juo. 

Tai tiek tų naujų produktų mano namuose. Sunaudojau 25, o naujų - 5. Ir dar kartoju Pregnancare vitaminus. Tai iš mano namų iškeliauja 25 pakuotės, o atkeliavo 6. Kol kas visko pilnai pakanka. Taigi, toks tas mano mėnuo. 


Gabrielė

1 komentaras: