2019 m. gegužės 16 d., ketvirtadienis

Mūsų virtuvės transformacija

Šiandien norėčiau jums parodyti, kas per darbai vyksta mūsų namuose. Mane kamuoja remonto nuovargis, nes, mano manymu, kuomet pertvarka vyksta virtuvėje - yra sunkiausia. Juk viskas: nuo lėkščių ir puodelių iki mylimo kavos aparato sukrauta kalnais arba dėžėse, gaminti vietos beveik neturiu, o ką jau kalbėti apie šiuo metu nebeveikiantį kraną, tad indų plovimas prilygsta kopimui į kalnus. Užtat, vieną dieną eidama į darbą, prisiminiau vieną eilėraštį iš vaikiškos knygos:
,,Čiaupas varva/ Miegoti neduoda./ Rytą bus tvanas,/ klaiki paguoda./ Supus grindys,/ per mažytę tarpinę./ Vėl tėvas ars,/ kol uždirbs kilimui./ Šitaip vargšelis netruks gauti galą./ Tėvai, taisyk čiaupą, baik tą skandalą." Tikras juokas pro ašaras, bet šios linksmos eilės tikrai atitinka mano kasdienybę :)
Tad, norėčiau pasidalinti su jumis, kokius darbus jau padarėme, galbūt kažkas pasisems kokią mintį, o gal jūs esatę šiek tiek išprotėję kaip ir aš dėl namų dekoravimo, rekonstrukcijos, remonto ir pan.



Šiame įraše gražių nuotraukų tikrai nerasite. O, kad būtų efektingiau, dar ir įsivaizduokite aplink save didelį dulkių ir šiukšlių debesį. O gal pradėkime nuo to, jog užpernai mes persikraustėme į kitą butą ir pilnai susitvarkėme svetainę, o dabar judame toliau - remontuojame virtuvę. Jei kažką darome, tai stengiamės daryti nuo pradžių, tad ir virtuvę pradėjome nuo lubų, ant kurių buvo užklijuotos senos, pageltonavusios putplasčio plokštės. Kaip aš jų nemėgstu! Teko viską lupti lauk ir lubas dažyti baltai. Taip pat, pakeitėme apšvietimą.



 Dar norėčiau pridurti, kad ką jau galime daromės patys, nieko nesamdome, užtat darbai vyksta labai labai lėtai. Sekantis mūsų žingsnis buvo plytelių nuo sienos daužymas ir plastikinių lentelių plėšimas. Prisipažinsiu, dar vieną sieną palikome su plastikinėmis lentelėmis, prie jos dar prieisime, o kol kas, nemažai darbo buvo ir su plytelėmis. 







Kaip matote tikras smagumėlis, bet tai dar tik pradžia. Kadangi pas mus dujų skaitliukas sienos viduryje, jei dėsime spinteles, atrodys tikrai kvailai, nes jis neužsidengs, tad nusprendėme užsisakyti paslaugą iš ,,Eso", kad perkeltų dujas. Neišsigąskite, nes ši paslauga kainuoja 150 eur. (jei kartais ir jums kada prireiktų). Tačiau, mano norai buvo išpildyti ir darbuotojai netgi padarė daug geriau negu aš tikėjausi. Žodžiu, ir virino, ir pjovė dujų vamzdį, užtat dabar jį galėsime paslėpti spintelėse.




 Taip pat, iš nuotraukų galite pastebėti, kad siena yra rausva. Tai dėl kvarcinio smėlio, kuriuo reikėjo ištepti visą sieną, kad geriau prikibtų tinkas. Ir taip pat, žinoma, matote keturias skylutes - naująją rozetę. Tikras vargas buvo iš vienos rozetės, padaryti keturias, vien dėl to, kad, regis, pas mus ši siena yra nepramušama, tad teko labai daug vargti, kol pavyko išgręžti skyles.




 Ir tikrai, pagaliau turime normalią keturių dalių rozetę. Rozetės rėmelį rinkomės stiklinį, kadangi tokia rozetė atrodo daug gražiau. Ir šviežiausias darbas - pusę sienos padengėme tinku. Kai tinkas išdžiuvo, jau pagaliau išryškėjo padoresnis vaizdas. Nors dar labai labai daug darbo laukia ateityje. Ir, rodos net galo nėra. O juk galime minimaliai kažką pasidaryti tik po darbo ir savaitgaliais. O kartais neturime net savaitgalių...
 Dar vienas dalykas, nutikęs mums, jog betinkuojant teko patraukti seną spintelę su kriaukle ir kranu, o patraukus, spintelė subyrėjo, vandens šlangelės prakiuro, o tada ir prasidėjo visi smagumai. Tai, tiek paimė nervas, jog tą visą spintelę išmetėm lauk, kriauklę sukarpėm ir palikom tik kraną kabėti kibire, kadangi, jei jį nuimtume, gautųsi spaudimas ir pradėtų purkšti vanduo. Taip, kad dabar jau visiškai akmeninis amžius pas mus virtuvėje.




Taigi, pamažu judame į priekį, o aš vis mąstau apie svajonių virtuvę... Kiekvienas žingsnis, man kaip mažas laimėjimas. O aš be galo mėgstu ,,prieš" ir ,,po". Juk taip norisi grįžti į jaukius ir švarius namus. Nors, kol kas dar tas negresia, bet viskas visai kitaip, kai daromės viską patys. O aš jau svajoju apie spinteles! Nors dar reikia paruošti sieną, o tada jau pereisime prie grindų... Ir nors, atrodo, jog visi aplinkui turi nuostabias virtuves ar bent jau daugybę spintelių, kur viskas telpa ir niekas nesimaišo, tikiu, kad bent jau iki vasaros galo turėsime tobulą virtuvę. Gal netgi tai mane įkvėps gaminti įvairiausius nebandytus patiekalus, kepti pyragus ir panašiai. Bet juokas juokais, ko man tik norisi dabar tai švaros ir jaukumo. Ir aplamai, mane dabar pagavo toks daiktų mažinimo azartas, vis norisi minimalizmo, neapsikrauti nereikalingais daiktais, gal tikrai tos dulkės nuo sienų ir mane užgulė... Tad, laukite tęsinio!

Ir būtų įdomu sužinoti ar jums patinka tokio tipo įrašai ar jie jums aktualūs. Jei nelabai, tai išties, jie bus įdomūs bent jau man, pasižiūrėti po kelių metų, kaip viskas atrodė :) Cha! O kol kas, tiek tų atliktų darbų. Vėliau įkelsiu ir daugiau pasikeitimų.

Linkėjimai!

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą