2019 m. kovo 3 d., sekmadienis

Ką sunaudojau per vasario mėnesį?

Sveikos, divos. Pagaliau sulaukėme kalendorinio pavasario! Bet ar jaučiate, kaip iš tiesų jis artėja? Lauke darosi šviesiau, dienos ilgesnės, vėjas švelnesnis, net oras atrodo lengvesnis. Taigi, kovo mėnuo skelbia, kad reikia pakalbėti apie paskutinius žiemą pabaigtus produktus. O jų, vasarį, buvo labai nedaug, kadangi mėnuo trumpas, be to, jau savaitė, kaip sergu, tad visi produktai laukė kada pasveiksiu. Juk kam tos kosmetikos, kai guli lovoje ir sloguoji. Tiesa? Taigi, pažiūrėkime, kas gyvena krepšelyje.




1. Lenor parfumelle skalbinių minkštiklis, 1,5 l. Man visada sunku išsirinkti audinių minkštiklį, tačiau parduotuvėje pauosčius šį, negalėjau atsispirti. Tiesiog wow! Kvepia pasakiškai, ne kaip kiti minkštikliai, nuo kurių jaučiasi chemija. Pauosčius šį - gali užuosti gėles, tiesiog pilną jų pievą. Dabar kaip tik bandau kitą Lenor minkštiklį, jau kiek kitokio kvapo. Šį pirkau Maximoje.

2. Yope indų ploviklis mėtų ir mandarinų kvapo, 750 ml. Labai ilgai užteko šio indų ploviklio, tačiau man nelabai patiko kvapas. Lyg ir netiko tos mėtos ir mandarinai. Tačiau šis ploviklis yra ekologiškas, draugiškas gamtai. Tad norėčiau pabandyti kitų skonių. Pirkau Maximoje, už 5 eur. Bet užteko net keliems mėnesiams. 

Taigi, pakalbėjome apie buitinę kosmetiką, dabar paplepėkime apie kitas priemones.



3. Coco Chanel mademoiselle kvepalų mėginukas. Kuo dažniau jais kvepinuosi, tuo labiau jie man pradeda patikti. Puikiai tinka vakarui, nes kvepalai gana sunkūs, su charakteriu, dominuoja saldumas ir prieskoniai. Dar iš visų šių mėginukų, liko vienas. 


4. Huhu vonios bombos, 6 vnt. Šį pakelį man padovanojo Justina per Kalėdas. Ji žino, kaip aš mėgstu pasilepinti vonioje. Maišelyje buvo šeši pakeliai voniai: žaliosios citrinos, apelsinų ir braškių kvapo. Nepasakyčiau, kad tai labai putojantys produktai, tačiau bet ką įmesti į vonią visai smagu. Ir pakuotė labai labai žaisminga.



5. Ecodenta dantų pasta, 100 ml. Aš prisipažinsiu, jog tikrai nespėju naudoti Ecodentos dantų pastų, atrodo, jų jau tiek daug. Ir dar kiek net nesu bandžiusi! Ši dantų pasta man neitin patiko, nesusidraugavau su ja ir tiek. Kitą kartą bandysiu jau kitas. Kaina apie 3 eur.


6. Cotonet vatos diskeliai, 120 vnt. Šiuos diskelius perku gana dažnai, nes jie pagal kainą ir kokybę gan neblogi. Kaina apie 1,50 eur.



7. Rituals of ayurveda plaukų šampūnas su Indijos rožėmis, 70 ml. Nuostabus šampūnas ir ne veltui Rituals. Man labai patiko, plaukus padarė švelnius, taip pat plaukai liko glotnūs ir kvepiantys. Norėčiau išbandyti ir didesnę pakuotę. Šią gavau dovanų kartu su visu rinkiniu, kai užsiprenumeravau žurnalą ,,Laimė".

8. Bioderma Sebium mat control veido kremas, 30 ml. Tai vienas mylimiausių Bioderma produktų. Puikiai tinka mano veido odai, ją padaro matinę, ne blizgią. Jau labai daug kartų šiame tinklaraštyje kalbėjome apie jį, ir man ir Justinai, jis tiesiog tobulas. Šį galima įsigyti vaistinėse. Kaina nuo 10 iki 13 eur.

9. Isadora ultra matt lūpų dažai, 01 nude attitude, 2 ml. Jau apie šiuos lūpų dažus kalbėjau įraše, kuriame pristačiau savo lūpdažių kolekciją. Ir visgi prisiruošiau atsisveikinti su šiuo lūpdažiu, nes jis tiesiog tragedija. Tas pats, kas pabučiuočiau cementą ir ant mano lūpų liktų visokios nuotrupos. Jį buvau gavusi su Douglas advento kalendoriumi. Naudojau tik gal du kartus. 

Taigi, viskas mano mielosios. Toks trumputis įrašas, nedaug produktų buvo sunaudota, bet gal ir gerai savęs taip neapkrauti, tik gaila, kad tenka mažai jums parašyti. Ar teko jums ką nors naudoti iš šių produktų? Paplepėkim! Ir gražios, darbingos savaitės!

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą