2018 m. liepos 8 d., sekmadienis

Ką sunaudojau per birželio mėnesį?

Sveikos brangiosios! Namai sutvarkyti, tad galima jau ir prieiti prie tinklaraščio rašymo ir aptarti kiekvieno mėnesio tradicija jau tapusius - sunaudotus produktus! O šį mėnesį jų nemažai, tad pasiruoškite kavos puoduką ir pasižiūrėkite!



1. Loreal pure clay detox mask (veido kaukė su moliu), 50 ml. Man labai patiko šios veido kaukės kvapas. Be to, pačią veido kaukę lengva tepti, ji lengvai pasiskirsto ir pradeda džiūti. Nuplovus, veido oda tampa švelni ir pailsėjusi. Žinoma, kažkokio tai stebuklo nepajaučiau. Tačiau pati kaukė man tikrai patiko. Išskirtinai, galiu pagirti produkto pakuotę - ji labai patogi, stilinga, sunki, prabangi. Kažkur keliaujant ir vežantis šią kaukę, gal būtų ir nepatogu, nes indelis yra iš storo stiklo. Tačiau man taip patiko tas kvadratinis indelis, kad aš jį išsiploviau ir galvoju, gal kur panaudoti. Gal turite minčių? Nuo indelio užrašai puikiai nusiklyjavo, indelį gal panaudosiu kaip žvakidę, dar neapsisprendžiu. Tiesa, pats produktas nepigus, jo kaina apie 10 eur. 

2. Max Factor lash crown blakstienų tušas, 6,5 ml. Šį blakstienų tušą, kartu su kitais Max Factor produktais mums laimėjo Justė viename konkurse. Neslėpsiu, buvo labai įdomu išbandyti visas priemones. O šis blakstienų tušas ypatingai nustebino! Jo šepetėlis ypatingas tuo, jog pasiekia net sunkiausiai pasiekiamas blakstienas. Taip pat jis netepdavo ir nesulipindavo blakstienų. Dar man patiko pakuotė, atseit su karūna. O Jūs žinote, kad karūnos simbolį aš labai mėgstu! Tiesa, šio tušo kaina taip pat nemaža, jei neklystu apie 17 eur.? Kitą vertus, naudoti dar norėčiau. 

3. Bioderma Sebium Mat Control, 15 ml. Dar vienas nustebinęs Biodermos produktas. Jūs jau žinote, kad aš gavau šiuos produktus pabandymui ir būtent šis man labai labai patiko. Tikrai nusipirksiu pilną pakuotę, kadangi šis veido kremas suteikia veido odai matiškumo, kas yra labai neįprasta. Kadangi mano riebi veido oda yra linkusi blizgėti. O šis kremas - išsigelbėjimas. Tik, kaip ir minėjau, mane nustebino, kad produktą buvo sunku naudoti, nes jis kažkaip atsiskirdavo ir kai išspausdavau tūbelę, išbėgdavo vanduo. Bet kuriuo atveju, bandysiu jį dar! Pilno produkto kaina apie 10 eur.


4. Syoss plaukų šampūnas su keratinu, 500 ml. Šio plaukų šampūno užteko labai labai ilgai! Man patiko šampūno kvapas ir tai, kad šampūnas buvo pilnas blizgučių! Be to, jis puikiai užputodavo, o plaukai tapdavo ganėtinai švarūs ir žvilgantys. Kaina apie 5 eur. 

5. Multivitamin maisto papildas, 90 tablečių. Na, iš manęs ne kokia vitaminų gėrėja. Tai aš pamirštu, tai pritingiu, tai neberandu laiko jiems išgerti... Šias 90 tablečių gėriau nuo gal vasario mėnesio? O juk reikėtų per dieną išgerti po dvi tabletes! Kitą vertus, man jie visai patiko, gal aš labai didelio efekto nepajutau, bet šie vitminai yra labai geri. Jie yra skirti ir plaukams ir odai, ir nagams; imuninei sistemai; energijos apykaitai; medžiagų apykaitai. Gal visgi, jie buvo veiksmingi, nes pavasarį nesirgau? O pavasarį mano organizmas būna labai nusilpęs ir man labai trūksta vitaminų. Kaina jų apie 17 eur.


6. Erbario Nature Bath vonios putos, 1000 ml. Vėlgi, šias putas naudoju jau nebe pirmą kartą. Man jos labai patinka, yra gaivaus greipfurtų, apelsinų (citrusinių) vaisių skonio ir puikiai užputoja bei yra nebrangios. Apie 2-3 eur.

7. The body shop kūno losjonas su medumi ir migdolų pienu, 200 ml. Kvapas šio produkto yra pasakiškas! Toks saldus, prabangus, ilgai išlieka ant odos. Pats kremas irgi nuotabus, nes puikiai įsigeria, sudrėkina odą. Tačiau, kas per velnias yra pati pakuotė! Aš galima sakyti, niekaip negalėjau iškrapštyti gal kokio trečdalio kremo, tad išmetu į šiukšlyną. Labai nepatogi pakuotė! Aš jau nekalbu, kaip reikėdavo man tą kremą išspausti. Iš pradžių, kol produkto buvo daug, sekėsi gerai. Vėliau tai tapo tokia kankyne - spausk nespaudęs, vos išspaudi. Žodžiu, į šiukšlyną iškeliauja dar nemažai produkto, kas yra labai gaila. Aišku, galėčiau prakirpti pakuotę, bet nesinori terliotis. Mokėjau apie 10 eur. 



8. The body shop rankų kremas su migdolų pienu ir medumi, 30 ml. Dar iš tos pačios serijos - rankų kremas, kurį jau gavau dovanų, per Kalėdas (visą rinkinį). Turbūt jau esu apsupta visur šio kvapo. Tačiau pats kremas man labai patiko, toks labai lengvos tekstūros, puikiai įsigerdavo į rankas, be to, mažą pakuotę labai patogu nešiotis rankinėje. Labai patiko! 

9. Beauty rankų muiliukas, 10 gr. Šį parsivežiau iš kažkurio viešbučio. Smagus, mažas, rankų muilas. Bet jau toks mažytis, kad sunku sugraibyti.

10. Avon care rankų kremas su vitaminu E ir glicerinu, 100 ml. Didelė pakuotė, reiškė, kad kremo užteks ilgam. Taip ir buvo. Kremas - magnolijų kvapo, irgi labai lengvos tekstūros puikiai įsigeria, palieka blizgučių ant rankų. Man patiko, draugavau su juo visą pavasarį ir birželį. O mokėjau kadaise, gal tik 1 eur!



11. Green tea mėginukai - šampūnai ir dušo želė. Dar vienas grobis iš viešbučių. Taip, esu viešbučiams nenaudingas klientas, nes mėginukus labai mėgstu ir juos pasiimu :) Šie kažkokio įspūdžio nepaliko. 

12. Giorgio Armani Si passione kvepalų mėginukas, 1,2 ml. Kas mane pažįsta, žino, kad Si kvepalai yra man numeris vienas. Tad smagu išbandyti ir kitas jų versijas. Kaip ir šiuos naujuosius - raudonus. Skanūs! Aš jau mintyse svajoju apie juos. Be to, pagaliau, gaunu purškiamus mėginukus, o ne tuos, kur reikia teptis pirštais. Šie labai patogūs, o ir kvepalų telpa daugiau :)

Tai tiek buvo mano išnaudotų produktų. Tikiuosi, skaitant laikas neprailgo. Produktų, baigiau šiek tiek daugiau nei įprastai. O ir dabar labai daug kas baiginėjasi. Tik kažkaip keista, atrodo, tiek daug sunaudoju, bet nieko nemažėja, o ir rodos, nieko pernelyg daug neperku. Kažkokia mistika. Bet man patinka, mano kosmetikos pasaulis. Aš vis pasižiūriu, ką turiu, pačiupinėju. Man patinka įvairūs kvapai, pakuotės, stilius. Toks tas mano moteriškasis rojus! Ačiū, merginos, kad esate su mumis! Mums tai labai daug reiškia! Iki pasimatymo! 


Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą