2016 m. lapkričio 23 d., trečiadienis

Zara Fruity kvepalai

Pagaliau pagaliau pagaliau! Aš susipažinau su Zara kvepalais! Jau taip seniai norėjau juos visus išuostyti ir pagaliau pavyko. Mano netikėta kelionė į Vilnių pasisuko taip, kad turėjau šiek tiek laiko užsukti į Akropolyje esančią Zara parduotuvę ir viską galėjau atidžiai apžiūrėti. Tiesą sakant, neatsispyriau pagundai ir vienus kvepalus įsigyjau.


Nors prie  kvepalų stendo stovėjau neilgai, tačiau greitai suspėjau apuostyti kone visus buteliukus. Ir labiausiai man patiko šie, Zara Fruity kvepalai. Draugei taip pat patiko mano pasirinkimas, tad abi įsigijome tuos pačius kvepalus. Juk protingi žmonės mąsto vienodai ar ne? :)
Dėžutė, sakyčiau, pagaminta iš labai plono kartono. Tad man jaučiasi toks netvirtumas ir visąlaik persekioja mintis ar tik neiškristų tie kvepalai pro dėžutės apačią?
Visgi, pats kvepalų buteliukas labai sunkus, pagamintas iš storo stiklo, gan didokas. Bet juk čia 100 ml!!! Ir pats dizainas man labai patinka - tiesiog, minimalistinis.
Neapsigaukite, deja, tai tik tualetinis vanduo. Tačiau, pabandžiau pasikvėpinti ryte ir vakare dar jaučiau kvapą! Įsivaizduojate? Kartais net parfumuotas vanduo nebesiuodžia vos prabėgus keletai valandų, o šį kvapą dar jaučiau.
Pats kvapas toks mano stiliaus, kadangi aš labai mėgstu tokius saldžiai gaivius kvepalus. Tai šie tokie ir yra - ir saldūs ir gaivūs. Kvapas tikrai įdomus, neįprastas. Daugiau jaučiasi citrusinių vaisių aromatas. 
Purškiant, pasklinda labai daug kvepalų. Tad, manau, pasikvėpinimui pilnai užtektų 1-2 purkštelėjimų.
Kvepalų kaina: 9.95 e.  Manau, tikrai kaina nesikandžioja, palyginus kokybę ir kiekybę.

O aš jau laukiu kito karto, kuomet vėl apsilankysiu Zaroje ir griebsiu dar vienus kvepalus, kuriuos nusižiūrėjau. Tai būtų labai saldūs kvepalai, tinkantys tik vakarui, tačiau tikrai nepakartojami!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą