2016 m. lapkričio 10 d., ketvirtadienis

Aliexpress pirkiniai

Šiandien jums norėčiau, mielosios, parodyti kokius gi gavau niekučius pastarąjį laikotarpį. Mėgstu Aliexpress, juk šiame puslapyje gali rasti tiek daug visko! Mačiau, kad merginos apsipirkinėja ir kituose panašiuose tinklalapiuose, bet man kažkodėl prie širdies labiau Ali <3 Taigi, žiūrim, ką turim.




Aš labai norėjau kažkokio tai naujo pakabuko, netgi buvau atradusi vieną Facebook puslapį, kuriame pardavinėjami labai panašūs papuošalai. Bet juk, žinoma, yra Aliexpress ir vieną kartą pamačiau šį ir įsimylėjau!! Esu laiminga turėdama jį savo rankose. Tas akmuo toks glotnus, toks švelnus, kad tik ir norisi čiupinėti. Dabar nepasakysiu, koks tai akmuo, bet man labai patiko jo forma  ir tas mėlynumas. 


Ir nors ta virvelė tokia pigi, kur pakabukų pilna Palanga, man šis pakabukas visvien labai patinka.  Kaina: 0,83 e. Dar norėčiau parodyti vieną pakabuką, o gal labiau tokią virvelę, kurią galima kaip tik nori užsirišti ant kaklo, galima susirišti ir kaspinėlį ir gaunasi toks Choker'is. 



Aš jo dar nesimatavau, nes šiuo metu sergu ir mano kaklas apmuturiuotas, tačiau nekantrauju išbandyti įvairias variacijas. Kaina: 0,55 e.
Žinoma, nepamiršau ir savo šuniuko, tad užsakiau žiemai super minkštą megstuką! Kokio jis švelnumo ir minkštumo! Šuniukas tikrai nesušals per žiemą.


Aš pati norėčiau megstuko iš tokios medžiagos! Ak, super soft!


Mano mergytė labai mėgsta būti aprengta, nes žino, kad eis į lauką, kas jai viena iš didžiausių laimių. Kaina: 2,48 e.
Visada sukau galvą, kur galėčiau pasidėti vatos diskelius, kol netikėtai radau štai tokią nuostabaus grožio dėžutę!


Wow! Man ji tiesiog tobula! Gaila, kad ji nėra stiklinė, pagaminta iš plastmasės, tačiau man ji atrodo nuostabiai! Mano kosmetikos lentyna atrodys daug gražiau!


Apačioje yra tokia skylė, kur gali su pirštais paimti apatinį vatos diskelį - labai patogu. Be to, jie neapdulka, nes dėžutė turi dangtelį. Super daiktas! Mokėjau: 2,86 e. 

Ir paskutinis dalykėlis - makiažo šepetukas. Man jis pasirodė labai gražus ir minkštas!


Manau, būtent toks ir yra. Tik, kad šerelių labai labai daug ir jie tokie tankūs, kad, užsitepus makiažo pagrindą, gali greit jį sugerti. Na, bet nepabandžius - nesužinosi. Mokėjau: 1,16 e.



Štai tokie buvo mano Aliexpress pirkinukai. Ar patiko? Jei turite klausimų, lauksiu jų komentaruose! Gražios dienos!




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą