2016 m. lapkričio 28 d., pirmadienis

Išbandyta! Lapkričio atradimai ir nusivylimai


Lapkričio mėnuo jau pamažu užleidžia savo vietą Žiemai Žiemužei. Tad ateina laikas, kuomet turiu pasidalinti su jumis savo nuomone apie sunaudotus mėnesio produktus. O sunaudojau jų pačių įvairiausių, o kai ką teko net nepabaigus išmesti...

Turiu pripažinti, kad tikrai naudoju labai mažai kosmetikos, palyginus su šių laikų mergina. Būna daugybė dienų, kuomet tiesiog nesidažau, kadangi nereikia niekur eiti. Taip leidžiu atsigauti veidui. Tačiau, nepasidažiusi, atrodau lyg kokia nepilnametė, būtent todėl jaučiuosi kiek nejaukiai. Mano veido bruožai tokie išblyškę ir vaikiški, jog be make up, aš atrodau lyg sirgčiau gripu. Todėl įvairiausių produktų man užtenka ilgam.


Pradėkime nuo plaukų. Tai BIOSILK plaukų šilkas, 15 ml. Kažkada aš tiesiog įsimylėjau šį plaukų šilką. Šis buteliukas jau antrasis. Tiesą pasakius, tokio mažo kiekio man pilnai užtenka pusei metų. Dabar jau rimtai svarstau įsigyti didesnės talpos buteliuką. Nes man šis plaukų šilkas kažkoks stebuklas! Plaukai po jo, tikrai tampa it šilkiniai, švelnūs, stiprūs, sveiki. Šilkas sustiprina ir pamaitina plauką, nesvarbu kur jo užsitepsi. Tačiau šio produkto esmė yra jo nepadauginti! Jei ant plaukų užtepsite per daug, plaukai taps riebaluoti ir glitnūs. Aš siūlau naudoti jį išsiplovus galvą, dėti šilko vieną didelį lašą ir būtinai ant dar nevisiškai sausų plaukų bei gerai ištrinti. Naudoti kartą per savaitę. Man pasiteisino. Imsiu dar :) Jo kaina yra apie 5 eur. Douglas'e, tačiau su akcija pilnai galima nusipirkti už 2 su centais.


Pereikime prie veido priežiūros. Garnier micelinis vanduo, 400 ml. Kam dar neteko naudoti šio micelinio vandens, būtinai išmėginkite. Aš jau naudojau trečią butelį. Man jis labai patinka, kadangi labai gerai nuvalo makiažą, negraužia akių ( kuomet daugelis produktų jas graužia), be to puikiai išvalo odą, ištraukia visus nešvarumus. O baisiausia, kad aš netikėjau, kad tas stebuklingas vanduo gali švariai išvalyti odą. Tačiau, dabar, kai nenaudoju micelinio vandens kiek daugiau nei savaitę, tai mano odos košmaras! Pradėjau jausti nešvarumus ant odos, kasdien išsikelia bent vienas spuogas... Paprastas makiažo valiklis taip neišvalo odos, kaip šis vanduo, tad greitu metu reikės įsigyti šio stebuklingo vandenėlio. Bet šįkart, manau, bandysiu kitos firmos. Šį naudojau apie pusę metų, o jo galiojimo laikas ir yra 6 mėn. Kaina šiek tiek virš 7 eur.


My Face kreminis prausiklis, 150 ml. Va čia tai fiasko! Štai ką reiškia -  spontaniškas pirkinys. Turbūt tai vienintelis produktas, kurį išmetu jo nepabaigusi. Jis turėtų būti kaip šveitiklis, tačiau galbūt pakuotėje ir yra keli grūdeliai, bet kaskart prausiantis jų net nepajusdavau, nes jų paprasčiausiai nebūdavo! Be to, oda siaubingai išsausėdavo, ją pradėdavo net keistai traukti. Kažkokio tai pokyčio net nepajutau. Ir išvis, veidas būdavo daug švaresnis, kuomet jį nuprausadavau paprasčiausiu vandeniu iš krano. Labai labai nepatiko, bye bye! Kaina apie 2 eur.


Kažkodėl kartu su žurnalais gaunu labai daug VICHY mėginukų. Tačiau kaskart juos bandydama, nei karto nenusivyliau. Man patinka šių kremų kvapas, konsistencija. Šis serumas labai gerai įsigėrė į veido odą, pasijutau netgi žvalesnė, o veidas tapo skaistesnis, gyvesnis. Dauguma šių kremų skirti nuo raukšlių arba sumažinti senėjimą. O būtent raukšlių tai aš turiu ir labai jų nemyliu. Tad džiaugiuosi kiekvienu tokiu mėginuku.


Limituotos kolekcijos The body shop. PINITA COLADA kūno šveitiklis, 250 ml. Va čia tai didžiulis WOW! O kaip kitaip, juk čia TBS! Patikėkite manimi, kaskart paėmus šį šveitiklį į rankas, norėdavosi jo palaižyti! :) Kvapas tiesiog nuostabus! Lyg gulėčiau pliaže, prie vandenyno ir gerčiau pina colada. Šis šveitiklis tikrai nušveisdavo odą, jame buvo gausu grūdelių. O po visos procedūros oda dar skaniai kvepėdavo kokosu ir ananasais. Man labai pasisekė, jog šį šveitiklį laimėjau viename konkurse. Nes jo kaina apie 22 eur.


L'OCCITANE rankų kremas PIERRE HERME, 30 ml. Šios firmos rankų kremai šiaip ar taip - nepakartojami. O kai naudodavau šį, mano rankos taip kvepėdavo jazminais, lyg sėdėčiau ant suoliuko, po žydinčiu jazmino krūmu. Šis rankų kremas praturtintas taukmedžių sviestu, puikiai maitina, švelnina. Kadangi jis ypatingai riebus, puikiai apsaugojo mano rankas nuo nušalimų. Šis rankų kremas, jei neklystu taip pat limituoto leidimo. Jį buvau gavusi vienoje grožio dėžutėje. O jo vertė 7 eur.


Nagų valiklis Vix, 50 ml. Jis turbūt vienas pigiausių ir efektingiausių, bet taip pat ir iš tų, kurie labai labai žaloja ir sausina nagus. O ką daryti, kai nori greitai nusivalyti nagų laką... :) Tačiau man jis vis vien nepatinka.

 

Normal Clinic vatos krapštukai, 200 vnt. Man jie visai patiko, kadangi jie 100 proc. medvilniniai. Natural beauty vatos diskeliai, 100 vnt. Šie diskeliai pasirodė man nematyti, nusprendžiau pabandyti. Jie nėra apsiūti, galbūt todėl labai plyšdavo. Nemanau ar dar kada juos naudosiu.

Ir.... gyvūniukai mano <3



Tetra pašaras žuvims 20g/100 ml. Čia aktualu tiems, kurie namuose turi akvariumą su žuvytėm :) Šis pašaras geras todėl, kad saugo žuvų spalvą, be to jame yra daug naudingų medžiagų. Gaila tik, kad jis greitai baigėsi, nes pašaro grūdeliai visai nemaži. Tačiau jis beveik nepalieka šiukšlių akvariume, kadangi grūdeliai nemaži ir jie nesutrupa. Kaina 3.56 e.

Papildysiu dabar konteinerį šiukšlėm  :) 

Štai tokie mano sunaudoti produktai lapkričio mėnesį. Jei turite klausimų, drąsiai klauskite komentaruose! O dėl nuotraukų... kadangi viską rašau virtuvėje, kurioje vyksta remontas ir nėra nei vietos nei apšvietimo... na, bet yra kaip yra :) 

Nepamirškite svajoti!
- Gabrielė








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą