2016 m. lapkričio 2 d., trečiadienis

Išbandyta! Ką sunaudojau spalio mėnesį??

Štai ir vėl norėčiau išsakyti savo nuomonę apie naudotus produktus spalio mėnesį, kurie jau tuoj keliaus į konteinerius! Tačiau pristatysiu jums tikrai ne visus, KADANGI, vieną dieną mano draugas sumąstė truputį apsitvarkyti ir atrado mano slaptą maišelį su šiomis šiukšlėmis ir kuomet aš grįžau namo, jų, aišku, neberadau :D 
Na, bet ką padarysi, žiūrim, ką turim!



1. Rituals... dezodorantas - galima sakyti naudojau tik tam, kad sunaudočiau. Jis turi aliuminio, tai pats didžiausias minusas. Antra, jis visiškai neapsaugojo nuo prakaito, gal tik sulaikė kvapą. Nepatiko ir nekartočiau. Dezodorantą gavau dovanų.
2. Loreal Triple Active day veido kremas - iš pradžių, jis man labai patiko, nes mano oda yra linkusi riebaluotis, tačiau vėliau, sakyčiau mano oda priprato ir kai iš pradžių veido oda buvo maloni, o vėliau liko visvien tokia riebi, kremas pradėjo kažkaip prastai gertis... Žinoma, aš jį pabaigiau, tačiau man jis didelio įspūdžio nepaliko. Kainavo apie - 4,60 e.

3. Grace Cole rankų prausiklis/muilas - šis levandų kvapo rankų prausiklis, buvo rinkinyje dar ir su rankų kremu. Nežinau ar aš jį naudojau tinkamai, tiesiog naudojau vietoj muilo. Kvapas man labai patiko, lyg būčiau levandų lauke, o ir nemažai putojo. Rinkinuką gavau dovanų.
4. Rose muiliukas - šį muiliuką gavo mano mama, lauktuvių iš Bulgarijos, tačiau jinai man jį perdovanojo, nes jai nepatinka tokie muiliukai. Pats muiliukas buvo toks ryškiai rožinis, kaip dviratininko liemenė, o kvapas irgi labai stiprus. Tačiau man jis labai patiko, ir kaskart plaudama rankas jaučiausi lyg būčiau kambaryje, pilname rožių.


5. Avon vonios putos su granatais ir bijūnais... Mmm... Avon vonios putos yra kažkoks stebuklas! Jos puikiai putoja, kvapas tiesiog tobulas! Gera gulėti tarp tokių kvapų. Man labai pasisekė, jog pataikiau ant akcijos ir šios putos man tekainavo vieną eurą. Noriu išbandyti visas Avon vonios putas!
6. Areon Spring Bouquet kvepalai namams tai dar vienas mano atradimas! Galiu pasakyt, jog šio buteliuko užteko maždaug 2 mėnesiams! Namai visuomet kvepėjo, šiais pavasario žiedais. Tikrai nenusivyliau šiais kvepalais. Jie netgi atrodo visai prabangiai, o kainuoja netoli 7 eur. Tačiau tikrai verta!

Tai tiek, apie spalio mėnesį sunaudotus produktus. Galbūt ir jums ką nors teko išbandyti? Ką galiu pasakyti, jog daugelio dalykų kainų nežinau, nes daugumą gaunu dovanų arba laimiu... O ir nuotraukos šįkart nespalvotos, todėl, kad neturėjau normalaus fono, o spalvos tiesiog pjovėsi tarpusavy, tad norėjau labai suspėti viską aprašyti, nes esu labai pavargusi ir lekiu miegoti, juk ryt vėl anksti keltis... :) Štai ir tokia trumpa apžvalgėlė :) Labanakt!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą