2016 m. lapkričio 26 d., šeštadienis

Mary Higgins Clark. Naktis - mano metas

Tikrai buvau pasiilgusi gerų detektyvų. Ir nors prieš tai skaitytas Mary Higgins Clark romanas ,,Pavojinga tiesa" visai nesužavėjo, surizikavau ir vėl skaičiau šios rašytojos knygą. Bent jau viršelis tai labai klasiškas, o ir knygos aprašymas labai sudomino. 


Knygoje pasakojama kaip po dvidešimt metų susitinka buvę bendraklasiai. Visi labai pasikeitę, daug pasiekę gyvenime. Tačiau visus susitikimo dalyvius slegia netektis, juk neseniai mirė jų bendraklasė. Ir ji jau penktoji auka iš šios klasės! Vienas moksleivis, svajojantis apie žurnalistiką, žutbūt nori parašyti straipsnį apie šį susitikimą. Tačiau pasiknaisiojus giliau jis atranda vieną nuotrauką, kurioje, prie vieno stalo sėdi visos merginos kadaise buvusios populiariausios mokykloje. Įdomiausia tai, kad per dvidešimt metų, visos mirė keistomis aplinkybėmis ir dar iš eilės, kaip ir pavaizduotos nuotraukoje! Iš visų merginų, gyvos likusios gyvos tik dvi. Ar ir joms gresia nelaimė? Moksleivis imasi įdėmiau tyrinėti. Tačiau visi turi daugybę paslapčių...

Knyga tikrai buvo prikaustanti. Bet žinote, kas mane labiausiai nustebino? Turbūt aš pati save. Kadangi visuomet skaitydama nuspėju knygos pabaigą, išsiaiškinu, išnarplioju bylas, nutuokiu kas yra žudikas. Ir man buvo šokas, kuomet visą tą laiką įtarinėjau vieną veikėją, galvojau, kad tai jis turėjo pretekstą žudyti, o knygos pabaigoje, pasirodė, jog žudikas visai ne tas, kurį įtariau! Joptararai! Kaip man tai patiko! Pagaliau pasijaučiau apgauta! Vadinasi, autorė labai gražiai sužaidė su skaitytoju. 
Knygoje veikėjų labai daug, tad kartais sunku juos įsidėmėti ir jie pradeda maišytis tarpusavyje. Ypač kai dar ir jų vardai panašūs: Džinė, Džeinė, Džoja... Tik tokį minusą man pavyko atrasti šioje knygoje. Tačiau visumoje, mane ji labai labai užkabino! Aš ją labai greitai perskaičiau, praktiškai, dviem prisėdimais. 
Tai jau trečioji šios rašytojos knyga, kurią skaičiau.

Mano vertinimas būtų - 9.
Leidykla: Alma littera.
NIGHTTIME IS MY TIME
361 psl.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą