2019 m. spalio 21 d., pirmadienis

Babydo - gimdyvės kraitelis. Ar verta?


Norėčiau su jumis pasidalinti savo patirtimi. Galbūt nėštukėms tai bus visai naudinga, o ir iš skaitytojų susilaukiau klausimų ar bus įrašų apie nėštumą. Taigi, nusprendžiau supažindinti jus su babydo.lt Man šis gimdyvės kraitelis labai padėjo, tad jį įsigydami galite tikrai neišleisti pinigų nereikalingiems dalykams, o ir viskas bus po ranka. Tad pažiūrėkime kas viduje?
 



Kai poliklinikoje gavau ilgiausią daiktų sąrašą, ką turėčiau įsigyti, kur ką pasiimti, net sunerimavau. Kai kurių daiktų reikėjo po kelis vienetus, nors parduotuvėse dažniausiai parduoda pakuotėmis, o kur dar, žinoma, prekių ieškojimas ir kainų palyginimas... Tiesiog sugalvojau neapsikrauti, o ir viena pažįstama rekomendavo šį kraitelį įsigyti, tad palengvinau sau gyvenimą ir užsisakiau. Kraitelio kaina 21,44 eur.

O viduje patys reikalingiausi dalykai vežtis į ligoninę:

* Šlepetės
* 4 Įklotai Maxi
* 6 įklotai Midi
* 4 įklotai Mini
* 4 įklotai Micro
* 3 tinklinės kelnaitės 
* 4 neperšlampami paklotai
* 4 vienkartiniai įdėklai į liemenėlę
* 1 dėžutė vienkartinių veido servetėlių (100 vnt.)
* Intymios higienos prausiklio mėginukas
* Babydo firminis maišelis

Taigi, panaudojau beveik viską ir viskas buvo apgalvota ir reikalinga. Gal tik man šiek tiek dar pritrūko daugiau įklotų, bet būnant ligoninėje tikrai visko pakako. Liko nepanaudotas tik prausiklio mėginukas, kurį aš dar tikrai panaudosiu ateityje. Bet, visumoje, šitas kraitelis tikrai palengvino mano visas paieškas, nes ir taip reikėjo daug ką susipirkti. O ir gydytoja ligoninėje mane pagyrė, kad esu kaip reikiant pasiruošusi. 

Dar man patikęs dalykas - pats maišas. Jis labai tvirtas, o ir viskas puikiai sutilpo ir buvo patogu neštis į palatą ar į gimdyklą. 


Taigi, tikrai rekomenduoju būsimoms mamytėms pataupyti laiką ir neišleisti pinigų nereikalingiems dalykams, o iškart įsigyti tai, kas apgalvota ir apskaičiuota. Patikėkite, šitas kraitelis labai naudingas! Įsigyti čia. Tik pastebėjau, kad šiuo metu kraitelyje dar atsirado kremukų mėginiai speneliams. O ar jums būtų įdomu, jei parašyčiau įrašą apie nėštumą ir patį gimdymą? Ar būtų įdomi mano patirtis? Jūsų nuomonės lauksiu komentaruose, o dabar sakau, iki pasimatymo!

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą