2018 m. rugpjūčio 6 d., pirmadienis

Ką sunaudojau per liepos mėnesį?

Sveikos merginos! Kaip aš pasiilgau tinklaraščio rašymo, Jūs net neįsivaizduojat! Liūdna, kai pritrūksta laiko Jums. O visada norisi vis ką nors parašyti, padiskutuoti su Jumis. Ar jaučiate, jau rūgpjūčio mėnuo? Tai mano mėgstamiausias mėnuo, kadangi rugpjūtį yra labai daug gimtadienių, švenčių, progų. Tai mėnuo, kuomet gali viskuo džiaugtis(nors mano piniginė paprieštarautų). Tačiau man, šių metų rugpjūtis išvis ypatingas ir laikui bėgant Jūs sužinosite kodėl :) Bet, pakalbėkime apie tai, ko ir mes čia susirinkom, o gi apie sunaudotas kosmetikos priemones per liepos mėnesį!


Balance audinių minkštiklis, 1,5 l. Visada skalbiu rūbus su minkštikliu, bet dažnai kvapai būna labai stiprūs - tikra ,,chemija" kaip aš sakau. Tad norėjosi kažko natūralesnio. Taigi teko patikėti pakuote, nes Balance firmos, tikrai nieko nebuvau bandžiusi. Man patiko kvapas, jis neerzina, yra malonus, silpnas. Taip pat šis minkštiklis yra patvirtintas dermatologų, yra be dažiklių, fosfatų ir alergenų. Man patiko! Kaina apie 5 eur.

Air wick kvapas namams, 250 ml. Vis norėjosi kažkokio kvapo namams, kadangi pas mus dar labai trūksta remonto, o sienos įsigėrę visokiausių kvapų, tad kažkaip bandau pamažu kurti tą namų jaukumą. Norėjosi ne saldaus kvapo, kuris neerzintų. Tad pasirinkau citrusinių vaisių kvapą. Jūs turbūt žinote tą baltą aparačiuką, kuris pats purškia automatiškai kvapą, o šiuos buteliukus maždaug reikia keisti kas du mėnesius. Man patiko. Kaina apie 3,50 su akcija.


Bio2you natūrali balinanti dantų pasta, 100 ml. Bio2you naudotas priemones suskaičiuočiau ant rankų pirštų. Išties, labai nedaug jų priemonių teko naudoti, tačiau visos man jos buvo nuostabios. Kaip ir ši pasta! Labai norėjau palyginti su juoda Ecodentos pasta ir tiesa sakant, nepasakyčiau kuri geresnė. Jos abi puikios! Man patinka juodos dantų pastos, nes jos turi anglies, kuri daro dantis baltesnius. Kas keisčiausia, šios dantų pastos mums užteko pusantro mėnesio, kuomet, kitų pastų užtenka mėnesiui. Taigi, tai labai praktiškas variantas. Kaina 5 eur. 

Neutrogena lūpų balzamas, 4,8 g. Lūpų produktų turbūt užtenka visam gyvenimui, jie taip lėtai naudojasi, o kai įvyksta tie reti atvejai, kai jie baigiasi, aš iš dalies ir džiaugiuosi! Šį lūpų balzamą man laimėjo Justė. Nors šiaip, retai naudoju Neutrogena gaminius, bet šis balzamas tikrai nenuvylė. Buvo labai geras!



Štai ir mano veido kremų armija. Keista arba pusę metų nebaigiu nei vieno arba per kartą subaigiu visus.

Mixa veido kremas, 50 ml. Dar viena priemonė, kurią man laimėjo Justė. Ir gana seniai, vis laukė eilės, kada prieis naudoti :)Šį kremą šiek tiek aprašinėjau ir čia. Bet jis man labai patiko! Kvapas suteikė gaivos pojūtį. Veido oda tikrai jautėsi pamaitinta! Mixa, Jūs šaunuoliai!

Under twenty veido kremas nuo aknės, 50 ml. Šį kremą man kaip dovanėlę buvo įdėję Eurokos parduotuvė, kuomet kažką užsisakinėjau. Norėjau pabandyti, nes tiek gamintojas man buvo nelabai girdėtas, bet kaip supratau iš pakuotės, čia turbūt lenkų firma. Bet žinokit, man nelabai patiko. Kvapas per daug intensyvus, veidas vis lipdavo pasitepus, tad pradėjau šį kremą naudoti nakčiai. Sunaudojau ir tiek, tačiau įspūdžio man nepaliko.

L'occitane veido kremas iš vyšnių linijos, 8 ml. Žinokit, kai pasitepi geru kremu, jaučiasi iškart! Būten taip man nutiko su šiuo! Pakuotė - tobula, nors ir mažytė pabandymui. Kvapas - neapsakomas, nei erzina, nei labai prisimeni. Bet ir pati konsistencija verta dešimties balų - puikiai įsigeria, pasiskirsto, veidui suteikia žvalumo. Man labai patiko! Pirkau kažkada su visu vyšnių rinkinuku.


Domašnije recepti ampulės dažytiems ir pažeistiems plaukams, 8 vnt.
Norėjau palepinti savo plaukus, tad sumaniau pabandyti šias ampules. Nors ir šiek tiek gasdino ryškiai geltona spalva, tačiau pats efektas tikrai paliko įspūdį. Plaukai tikrai šiek tiek atsigavo, o kai išsiplaudavo tapdavo minkšti ir švelnūs. Ampulėse gausu vitaminų, aliejų. Kaina apie 4 eur. Gal reiks ateity vėl pabandyti ir kaina pernelyg negasdina.

Loreal elvital extraordinary oil plaukų šampūnas, 250 ml. Naudoju tikrai jau nebe pirmą kartą. Kaip ir esu minėjusi anksčiau, šis šampūnas yra nebrangus, tačiau kvapas toks tobulas ir prabangus, lyg išsiplautum galvą su aukščiausios rūšies šampūnu. Turiu ir su kokosais nusipirkusi, bet dar nebandžiau. Kaina apie 3 eur.


Himalaya veido prausimosi putos, 150 ml. Ar Jums būna, kad naudojamos priemonės pradeda taip įgrįsti? Man taip nutiko su šiomis prausimosi putomis! Prisiekiu, jei norite produkto, kuris nesibaigtų amžinai, tai yra šios putos. Naudojau tikrai gal du metus. Ir kas dar labiausiai nervuodavo, jog vis strigdavo dozatorius, tai spausdavau po kelis kartus. Tiesiog per daug nepatogi man buvo ši priemonė, nors gal efektas neblogas. Tačiau aš jau šios priemonės naudoti nebenorėsiu. Pirkau su akcija gal mokėjau apie 3 eur.

Bioderma Sebium H2O micelinis vanduo, 250 ml. Jau buvau minėjusi anksčiau, kad ši priemonė man labai patiko! Biodermos miceliniai vandenys aplamai man yra numeris vienas, o štai šis dar tokio skanaus, švelnaus, gaivaus kvapo! O taip pat ir sukurtas kovoti su akne! Labai patiko ir dėkoju, Biodermai, kad leido išbandyti šią priemonę!

Bioderma Sensibio H2O micelinis vanduo, 20 ml. Šis miniukas yra nepakeičiamas kelionių metu. Labai patogi pakuotė, ypač trumpoms kelionėms! Tai dar vienas micelinis vandenukas skirtas jautriai odai. Labai patinka!

Tai štai tiek mano sunaudotų produktų per liepos mėnesį. Visai nemažai, tiesa? Nors liepos mėnuo tikrai buvo intensyvus, pažiūrėsime kas lauks rugpjūtį. Mano kosmetikos produktų pravalymas sekasi puikiai. Vis bandau nieko nepirkti ir sekasi tikrai gerai, kaip juokiuosi, gyvenu dabar iš atsargų, kadangi produktų nesinori paimti ir išmesti, jų net nepanaudojus. Tad turiu visko užtektinai, vis gaunu ar dovanų ar Justė man ką nors laimi, tad visai neblogai sekasi, tiesa? Tad bandau vartoti mažiau ir vis stengiuosi apsivalyti namus, nes armija produktų mane kažkaip gasdina, o taip norisi tvarkos! Nežinau, net kada pirkau kvepalus, nes pas mane jų gal 20 buteliukų, o kuo daugiau turi, tuo ilgiau užtenka. Iki pasimatymo, merginos!

Gabrielė



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą