2018 m. birželio 2 d., šeštadienis

Ką sunaudojau per gegužę?

Sveikinu, mielieji, su vasaros pradžia! Nors pasakiški orai mus džiugina jau kurį laiką, tačiau vasara mums atneša visai kitokią nuotaiką, sužadina pačias geriausias emocijas ir aplamai, dienos ilgesnės, valgai mažiau ir jautiesi geriau. Ir tradiciškai noriu pakalbėti apie pabaigtus produktus per gegužės mėnesį. Esu minėjusi, kad kai būna karšta išvis nemėgstu naudoti kosmetikos ir dar bandyti daugiau apkrauti savo odos kremais. Karštu metu stengiuosi naudoti tik tai, kas lengva ir gaivu, o ir neprisipirkti ko nereikia. Taip pat nusprendžiau pakalbėti ne tik apie pabaigtus kosmetikos produktus, bet ir pabaigtą buitinę chemiją.


Taigi, kokia mano nuomonė apie produktus? 1. Babuška Agafija dantų pasta, 75 ml. Man vis norisi išbandyti kažką naujo, tad pamačius nematytą ir nebandytą dalyką, ranka automatiškai linksta prie to. Taip buvo ir su šia dantų pasta. Man patinka, kad Babuška Agafija gamintojai atsižvelgia į gamtos išsaugojimą, taršos mažinimą. Jie gamina produktus iš natūralių medžiagų. Matote dantų pastos dėžutę? Ji padaryta iš perdirbto kartono. Super idėja, juk visvien išmetame tokias dėžutes. Taip pat ši pasta yra be parabenų, SLS, floro, be cukraus, naftos ir net be gliuteno! Geras ar ne? Apie dantų pastos poveikį nelabai turiu ką pasakyti. Ji nėra super gaivi, burnos neišgriaužia kaip kitos, aplamai yra silpno poveikio, net nepasakyčiau, kad turi gerą skonį, nes yra su kedrų ekstraktu, citrinvydžio uogų ekstraktu ir su natūraliomis vaško medžiagomis, kas man skamba kiek keistai. Bet jei jūs esate gamtos tausotojos ir mylėtojos, griebkit šią dantų pastą. Kaina apie 3 eur.


2. Macadamia plaukų kaukė, 100 ml. Šią kaukę gavau dovanų su gimtadieniu. Vis taupiau ir stengiausi mažiau naudoti, nes Macadamia produktai aplamai nepigūs ir gana geri. Ypač man labai patinka visų Macadamia produktų kvapas. O plaukų kaukė man pasirodė tikrai nebloga, nors aplamai mano plaukai panaudojus plaukų kaukę, pasikeičia nebeatpažįstamai. Bet kuriuo atveju, patiko, o ypač pasiliekantis kvapo šleifas plaukuose.
3. Creightons plaukų kondicionierius su kokosu, 250 ml. Dar vienas produktas plaukams suviliojęs mane, jog yra kokosų kvapo. Tiesa, išbandžius, man tas kokoso kvapas labiau priminė spiritą, tad aiškiai suprantama, jog kvapas visai nenatūralus. Žinoma, išsiplovus galvą plaukai tapdavo švelnūs, lengvai iššukuojami. 


4. Bioderma Sebium gel moussant prausiklis veidui, 8ml. Mėnesio pradžioje gavau išbandyti keletą Bioderma produktų, skirtų kovoti su akne. Apie visus produktus pateiksiu atskirą įrašą. Labai norėjau juos tikrai išbandyti ir po ilgesnio laikotarpio aprašyti savo nuomonę. Man kartais keista, kad kitos blogerės vieną dieną gauna produktus, o kitą dieną jau aprašo, atseit kokie geri produktai, kaip joms padėjo ir panašiai. Aš manau, kad per dieną poveikis neturėtų jau taip pasijausti, čia tik gal tokia pareiga, ką gavai iškart aprašyti, bet manyčiau tokia nuomonė nėra teisinga. Taigi, o šių kelioninių dydžių produktų man užteko keliems kartams. Bioderma prausiklis man patiko (kaip ir visa linija) dėl nuostabaus kvapo. Sebium linija yra labai gaivi, lengva, neapkraunanti odos. Norėčiau išbandyti ir pilną prausiklio produktą.
5. Bioderma Sebium Sensitive veido kremas, 5 ml. Šis raminamasis kremukas apsaugo odą nuo aknės bei visų odos dirgiklių. Man išties nelabai pasijautė poveikis, kadangi kremuko užteko tik keliems kartams, tad sunku kažką sakyti.
6. Bioderma Sebium Global, 5 ml. Šis kremukas mažina ir naikina spuogus. Man šio kremo poveikis jautėsi labiau, kadangi ant veido odos pasijausdavo tokia gaiva, veido oda tapdavo lygesnė. Ar spuogai išnykdavo? Tikrai ne taip greitai... Bet šiek tiek apmažėdavo.



7. Nyx antakių pieštukas, 03 medium brown. Su šituo antakių pieštuku įvyko toks fiasko ir bajeris. Kai jį pirkau, pieštukas buvo supakuotas, tad negalėjau pažiūrėti kokia spalva, o testerio nebuvo. Tai išsirinkau medium brown, sakau, turėtų tikti, bet kai namie pabandžiau nudažyti savo antakius, žiūriu, kad mano antakiai ryži!!!! :D Nežinau, kas tai per spalva, bet tikrai ne medium brown. O su ryžais antakiais tikrai nevaikštinėsiu, tad bye bye!


Dušo želė mėginukai, parsivežti iš kažkokių viešbutėlių. Oi man patinka mėginukai, tas vienkartinis jausmas, panaudojus išmesti. Taip pat smagu paįvairinti kažką, tarp dažnai naudojamų priemonių.


Ir galiausiai gal kam aktualu buitinė chemija, kurios aš tikrai naudoju labai mažai. Bet maža kas, gal kam nors pravers. 
8. Coccolino skalbinių minkštiklis,2 l. Pirkau jį, tik dėl didelio kiekio. Tačiau pats minkštiklio kvapas laikui bėgant pradėjo labai erzinti. Nežinau ar laikui bėgant patobulėjo mano uoslė, tačiau, mano nosis pradėjo labai atskirti sintetinius kvapus. Turbūt šio minkštiklio nebenaudočiau. Kaina apie 4 eur.
9. Pur priemonė plauti indams. Aš labai mėgstu Pur priemones ir tikrai jas dažnai naudoju, nes jos apsaugo mano rankas. Tad kai pamačiau, kad atsirado naujo kvapo indų ploviklis, nusprendžiau išmėginti, tačiau šis levandų kvapas man visai nepatiko. Šiaip prieš levandas nieko blogo neturiu, tačiau mieliau rinkčiausi kitokio kvapo indų ploviklį. Kaina apie 2 eur. 




Tai tiek tų sunaudotų priemonių per gegužės mėnesį. Gal teko ir jums kažką išmėginti, o gal susidomėjote ir išmėginsite? Susirašykim!

Gabrielė






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą