2018 m. birželio 24 d., sekmadienis

Aknė...Aknė? Aknė!


Ar pakankamai skiriate laiko savo odos priežiūrai? Man buvo toks momentas, kuomet net nesupratau kodėl, bet mano veido oda tapo nusėta spuogais. Atrodo, ir maitinausi sveikiau, tačiau vistiek nebegalėjau atsiginti nuo skausmingų, giluminių spuogų. Ir lyg tyčia, tuo metu į mano namus atkeliavo Bioderma siuntinys. Man prireikė nemažai laiko, kad susidaryčiau nuomonę apie produktus, o taip pat ši apžvalga pasirodys jau kiek vėliau negu tikėtąsi, kadangi norėjau susidaryti tikrą ir nesumeluotą nuomonę ir pasidalinti ja su jumis, mielosios. 




Taigi, kaip žinote, Bioderma padeda kovoti su odos problemomis, o šis rinkinukas skirtas kovoti su akne. Tam buvo sukurtas Aknespotas.
Tai puiki svetainė, padedanti sužinoti, kaip reikia prižiūrėti veido odą, kaip ja rūpintis. Šiame puslapyje, gali net užduoti klausimus ar net atlikti specialų testą ir gauti specialiai tau pritaikytą dermatologinės odos priežiūros programą!
Taigi, o dabar apie produktus! 


Bioderma Sebium H2O micelinis valomasis vanduo. Ši visa Sebium linija man labai patinka vien dėl kvapo, kadangi kvepia labai švelniai ir gaiviai. O pats micelinis tikrai atlieka savo darbą, sakyčiau, gal netgi man labiau patinka nei Sensibio H2O linijos micelinis vanduo. Jis tikrai puikiai nuvalo odą ir visus nešvarumus. Veido oda jaučiasi labai švari. Man labai patinka, manau, ateityje tikrai kartosiu!


Dar vienas man patikęs produktas - tai Bioderma Gel Moussant putojantis gelis - prausiklis. Jis puikiai nuvalo odą, tik šiek tiek ją sausina. Tačiau, man patiko šis mėginukas, o ypač tas švaros ir gaivos pojūtis.
Dar vienas labai patikęs produktas - Bioderma Sebium Mat Control. Šis kremas, kad ir kaip keista, padaro veido odą matinę, sugeria, atrodo, net visus riebalus nuo veido. Tačiau man buvo kiek nepatogu jį naudoti, nes kai išspausdavau kremą, išbėgdavo kremas kaip koks vanduo ir nubėgdavo pirštais net nespėjus užsitepti. Kažkaip pasirodė keista, tad prieš pasitepdama vis smarkiai suplakdavau, kad pats kremas susipurtytų ir susimaišytų ir tada jau galėdavau normaliai užtepti. Nežinau ar man vienai taip pasitaikė ar taip būna su visais tokiais kremais.
Kiti du kremukai - Sebium Sensitive ir Sebium Global man neišsiskyrė. Žinoma, naudojau juos visus tam, kad pasiekčiau geriausią efektą ir išsinaikinčiau visus spuogus. Dar smagu, kad šie kremukai atkeliavo labai fainutėje persišviečiamoje kosmetinėje, kurią tikrai dar naudosiu.


Ir labiausiai man įspūdį palikęs - Bioderma Photoderm Nude Touch apsauginis toninis kremas nuo saulės. Aš tikrai nesitikėjau tokio efekto! Galvojau, tai bus eilinis lengvas makiažo pagrindas. Tačiau jis taip gražiai išlygina odą, o kremo, galima sakyti net nesimato. Jis kaip nematomas! Atrodo, kad jo net nebūčiau užsidėjusi. Man paliko tikrai įspūdį šis toninis kremas! O dar ir su 50 SPF nuo saulės! Tai tikrai tapo numeris 1 mano kosmetinėje, kadangi, aš kaip ir dauguma mėgstu natūralumą, man patinka, kai nesimato storo pudros sluoksnio, o atrodo labai natūraliai, beveik nematomai. 
Taigi, ištikrųjų šias priemones naudoju jau mėnesį, kai kurias jau sunaudojau arba baiginėju. Pastebėjau, kad mano oda tapo sveikesnė, sumažėjo spuogų, bet jie tikrai niekur nedingo! Tačiau aš labai džiaugiuosi, jog nebeturių tų giluminių, skaudančių spuogų, o jei dabar pasitaiko vienas kitas, tai tik pačiame paviršiuje ir pranyksta visai greitai. Taigi, ačiū Biodermai už galimybę išbandyti produktus nuo aknės! Aš tikrai atradau naujus savo favoritus ir galiu drąsiai parekomenduoti juos jums! Mylėkime savo odą!

Gabrielė 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą