2018 m. balandžio 30 d., pirmadienis

Ką sunaudojau per balandžio mėnesį?

Kaip begyvuojate? Šios dienos buvo tokios įtemptos, tačiau mėnesio pabaiga jau rodo, kad turime pakalbėti apie pabaigtus produktus per balandžio mėnesį. Nepasakyčiau, kad jų buvo daug, tačiau labai norėjosi apsivalyti nuo visokių mažų tūbelių, ką aš ir stengiausi padaryti. Taip pat šiek tiek apleidome ir tinklaraščio rašymą, bet tai tik todėl, kad šiuo metu mano gyvenime nieko įdomaus nevyksta - dienos visos vienodos. Tačiau gegužė pranašauja daug veiklos ir įdomybių, netgi nusimato trumpa kelionė. Na, o dabar, kol kas, pasikalbėkime apie pabaigtus produktus!


Levandų hidrolatas. Šį levandų hidrolatą įsigyjau, kai lankiausi Levandų ūkyje, Biržų raj. Mockūnų kaime. Jo kaina yra 6 eur. Nesu išprotėjusi dėl levandų kvapo, bet pamėginti labai norėjau. Šį levandų hidrolatą galima naudoti tiek plaukams, tiek veido odai. Aš jį purkšdavau tiesiog ant veido, kai nuo šilumos kambaryje išsausėdavo oras ir net pradėdavo traukti veido odą. Tai šis hidrolatas puikiai atgaivindavo, o ir kvapas visai malonus.



Kaip ir matote nuotraukoje, sunaudojau kalnelį mini dantų pastų. Kadangi baigėsi ankstesnioji, tai aš nusprendžiau, pirmiau pabaigti šias miniatiūras, o jau tada naudoti pilną produktą. Sunaudojau dvi mažytes dantų pastas, kurias mama atvežė iš Kinijos. Kas buvo įdomiausia, tai, kad apsistojus viešbutyje, kambariuose būdavo ne tik šampūnas ir muilas, bet ir mažos dantų pastos, vienkartiniai dantų šepetukai, net skutimosi kremukai su peiliukais. Taigi, dėžutėje buvo dantų šepetėlis ir mažytė dantų pasta. Šiaip man pasirodė, nieko neypatingos, paprastos, eilinės dantų pastos, kaip ir čia Lietuvoje. Taip pat sunaudojau ir kelioninio dydžio pastą Dentalux iš Lidl. Buvau kažkada nusipirkusi, jei kur keliaučiau. Jos užteko visai ilgai. Taip pat sunaudojau Himalaya kelioninio dydžio dantų pastą. Kiek atsimenu ji buvo visai stipri. 


Nyx maskuoklis, Beige spalva. Štai ką galiu pavadinti dar vienu metų atradimu! Kiek man teko išbandyti maskuoklių, šis - numeris vienas! Jis puikiai maskuoja, atrodo labai natūraliai ant odos ir taip pat labai lengvai, tolygiai ir gražiai pasiskirsto. Tos vietos net neišsausėja. Man labai patiko tas lengvumas, natūralumas. Labai geras produktas. Tiesa, jis jau šiek tiek brangesnis. Kaina apie 8 eur. 
Loreal Superstar blakstienų tušas. Aš visada jį norėjau išbandyti, vien dėl to, kad iš pradžių reikia užsitepti baltą tušą, o jau paskui juodą. Kadangi kiek esu girdėjusi, tas baltas tušas prailgina blakstienas. Šis tušas yra iš abiejų pusių, galvojau jo užteks ne taip ilgai, nes jo tūris mažesnis, tačiau naudojau kasdien jį apie pusę metų ir tai išmetu, nes baigėsi juodas tušas. Bet šiaip man patiko. Norėčiau ir kitus išmėginti. Kaina - 11 eur. 


Babuška Agafija vonios druska, 800 g. Jūs žinote, kaip aš viską mėgstu dėti į vonią. Štai dar viena pakuotė, kurią sunaudojau. Ši vonios druska - žalios spalvos. Kvepia taip pat - žalumynais. Kaina apie 3 eur. 
Toni Gard my honey dušo želė,30 ml. Tai saldžiai gaivus kvapas. Šią dušo žėlę radau Douglas advento kalendoriuje. Tai patogus, mažas, kelioninis produktas. Man visai patiko.


Bella Medica drėgnos servetėlės, 20 vnt. Šias servetėles man ir sau laimėjo Justė. Aš jas labai rekomenduoju, jos tikrai geros, labai skaniai kvepia bei nelipina rankų. Taip pat jos yra su žaliąja arbata, be alkoholio ir parabenų. Užteko taip pat labai ilgai.
Bella vatos diskeliai, 80 vnt. Šie man labai patinka, ką ir bekalbėti. 
Vichy Mineral 89 veido serumo mėginėlis. Kai pamačiau, kad išėjo ši nauja linija, labai susidomėjau. Mėginėlio užteko dviems kartams. Viskas gal būtų ir neblogai, tačiau man nepatiko tas jaučiamas veido lipnumas pasitepus. Tačiau ant odos jautėsi puikus drėkinimas. 

Štai tiek buvo sunaudotų produktų, o dabar noriu parodyti kuo pasipildžiau ir kokios atsargos jau buvo išsekusios. 



Šiek tiek pirkinių iš Eurokos:
Make up revoliution maskuoklis.
Essence nagų lako valiklis.
Eveline blakstienų serumas.
Neutro vonios putos.
Babuška Agafija dantų pasta.


Airpure namų kvepalai.

Cleanic drėgnos servetėlės.


Loreal Elvital plaukų šampūnas su kokosais ir plaukų kondiccionierius. Šiuos prigriebiau Maximoje per grožio mugę. Kas gali atsispirti kokosams?







Taigi nekantrauju viską išmėginti! Gero vakaro ir iki susitikimo!
Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą