2018 m. balandžio 2 d., pirmadienis

Ką sunaudojau per kovo mėnesį + naujienos

Jau tradiciškai susitinkame paplepėti apie pabaigtus mėnesio kosmetikos produktus. Kai pagalvoji, dabartiniais laikais tiek daug pasirinkimo, net akys raibsta! Gamintojai iš kailio neriasi, kad tik būtų pastebimi, tad darosi sunku rinktis. Tad tikiuosi aprašyti pabaigti produktai padės Jums apsispręsti. O dabar žvilgtelkime, kas patiko, o kam reikia labai pasitempti!


1. L'occitane rankų kremas su taukmedžiu, 10 ml. Kaip aš nustebau, kad L'occitane produktas mane nuvylė! Kad jūs žinotumėte, kaip jis man nepatiko! Toks jausmas, kad ant rankų tepčiau gabalą sviesto! Aš suprantu, kad jis labiau skirtas, toms, kurių oda suskilinėjusi, bet net ir tada, kai mano rankų oda buvo tiesiog tragiška, pasitepus šiuo kremu buvo neįmanoma ką nors paliesti. O ir kvapas, toks nelabai nelabai... Gal man pasitaikė nevykęs produktas? 
2. Avon planet spa rankų kremas su Maroko arganų aliejumi, 30 ml. Kovas - buvo šaltas mėnuo, tad ypatingai dažnai naudojau rankų kremus. O šis - man labai patiko. Kremas taip pat riebus, bet jis puikiai įsigeria, bet labiausiai man patiko kvapas! Rekomenduoju! Mokėjau gal apie 4 eur.
3. Poshe pearl orchid muilas, 100 g. Šį muilą man padovanojo Justė. Jis labai mergaitiškas, violetinis su daugybe blizgučių. Kvepia gėlėmis, gražus įpakavimas. Patiko!


4. Batiste sausas plaukų šampūnas, gėlių kvapo, 200 ml. Oi kiek turėjau daug sausų plaukų šampūnų! Žinoma, man patys geriausi - Batiste. Ir kiek įvairiausių kvapų, o užsienyje, pasirinkimo 3 kartus daugiau - dar daugiau įvairiausių skonių! Šįkart išbandžiau gėlių ir vaisių kvapo. Man patiko, plaukai tapdavo purūs ir neriebaluoti, o didelio kiekio užtenka ilgam. Kaina 3.99 eur.
5. Biosilk plaukų šilkas, 15 ml. Karts nuo karto, nusiperku plaukų šilko, nes jis labai tinka mano plaukams, juos padaro švelnius, glotnius ir lygius. Man plaukų šilkas labai patinka! Kaina Douglas - 4.99 eur. Dar kartosiu!


6. Biotherm dušo pienelis su citrusais, 20 ml. Biotherm produktai yra labai brangūs, tad aš kažkaip nieko ir neturėdavau šios firmos, tačiau, kai pirkau Douglas už tam tikrą sumą, gavau dovanų Biotherm produktų rinkinį ir kosmetinę. Tad pirmiausia, sunaudojau dušo pienelį. Kadangi tai nuplaunama priemonė, sunku susidaryti nuomonę, tačiau man jis labai patiko, kvapas toks, kad norisi uostyti ir uostyti! Ir nors maža talpa, produkto užteko ganėtinai ilgai. Labai norėčiau kada gyvenime turėti pilną produktą. 
7. Avon Incandessence kūno losjonas, 150 ml. Nemeluosiu, šis kvapas vienas populiariausių aplamai Avon produktų istorijoje. Kūno losjonas man visai patiko, jis buvo labai labai skystas, neriebus, lengvai įsigerdavo. Tačiau pati produkto pakuotė labai nepatogi, iš pradžių, produktas labai gerai išsispausdavo, o vėliau jau tekdavo spausti ir spausti, dangtelis labai didelis ir nepatogus išspausti produktui. Kaina 2.99 eur.


8. Annayake serumas nuo raukšlių, 12 ml. Šis serumas slėpėsi Douglas advento kalendoriuje. Kiek mačiau, šis serumas yra labai brangus, vien šio mažo mėginuko vertė yra 20 eur. Bet man labai patiko, tokios lengvos konsistencijos, skaniai kvepėjo, o oda tapdavo pamaitinta ir atsigavusi. Noriu noriu noriu, viso produkto, reikia laukti Kalėdų senelio, tiesa? :)
9. Avon nutraeffects veido kremas, 50 ml. Iš pradžių man jis labai tiko - oda pamaitinta, kremas nei riebus nei labai lengvas. Tačiau vienu momentu nustojau jį naudoti, o kai pradėjau vėl, man pasijautė toks pigaus kremo ir chemijos kvapas... Tad kremą naudoti pradėjau prieš naktį. Tad sunku jį vertinti, bet turbūt nebenorėčiau jo naudoti, o ypač kai pradėjau naudoti Mixa veido kremą. Kaina 4,99 eur.


10. Vix nagų lako valiklis su aloe vera, 180 ml. Šis valiklis be acetono ir man jo užteko taaaaaaip ilgai. Jis man net nusibodo! Nagų laką labai gerai nuvalydavo, tik tas kvapas toks stiprus ir aštrus, kad net reikia langą atidaryti. Mokėjau apie 3.99 eur.


11. Ecodenta juoda dantų pasta su anglimi, 100 ml. Kuomet mano dantys labai stipriai pageltonavo (antibiotikų įtaka), niekas nepadėjo. Tad vėl griebiausi šiaudo ir pradėjau naudoti savo etatinę balinamąją dantų pastą. Žinokite, mano dantys susitvarkė ir aš labai tikiu, kad man padėjo būtent ši dantų pasta. Kol kas, ji man numeris 1! Kaina: 2,49 eur.


12. MaxFactor antakių pieštukas, spalva 20. Šis pieštukas atkeliavo pas mane su MaxFactor naujienomis, kurias laimėjo Justė sau ir man. Man labai patiko šis antakių pieštukas, su juo tikrai gali pasidaryti tvarkingus antakius. Jis yra išsukamas. Tačiau jis taip greitai baigėsi! Užteko gal kokioms 3 savaitėms, dažant antakius kasdien. O kaina jo tikrai aukšta, tad sakyčiau, trumpam laikui naudoti, kiek per brangu. Bet jei mėgstate išlaidauti ir vertinate kokybę, šis antakių pieštukas kaip tik jums, o kitoje pusėje antakių šukytės. 

Tai tiek tų sunaudotų produktų. Sakyčiau tikrai jų buvo nemažai, net pilnas maišelis. O dabar norėčiau Jums parodyti kokias turiu naujienas ant savo kosmetikos staliuko! Kaip ir minėjau, stengiuosi nieko per daugiausia nepirkti ir neišlaidauti, o sunaudoti viską ką turiu, kadangi šiek tiek taupau, o produktų išmesti nesinori, tad tenkinuosi tuo ką turiu, tik nebent kažko extra skubiai įsireikia. Taigi, ką turiu naujo, o visai nedaug...



L'oreal Elvital sausas plaukų šampūnas, 150 ml. Kadangi visi Batiste plaukų šampūnai buvo išpirkti, nusipirkau pabandymui šį - L'oreal. Pasirodė gana neblogas, o dar ir pataikiau ant akcijos. Mokėjau 3,50 eur. 


Jei ne žurnalai, kiek daug visko nežinočiau! Prie Laimos ir Moters žurnalų buvo po Chanel naujų kvepalų mėginuką. Jau išbandyta - kvapas nuostabus!!! Man Chanel kvepalai yra toks kosmosas! Taip pat Vichy veido serumas bei Lancome makiažo pagrindas 02 Lys Rose. 


Taip pat prie žurnalo Happy 365 buvo Essence lūpų dažai - pieštukas 03 Luminous Rosewood. Puiku, išbandysiu, nes šio dar niekur nemačiau!
Taigi, tai štai kiek produktų iškeliauja iš mano namų ir kiek nedaug atvyksta. Tačiau puikus metas prasivalyti!
Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą