2018 m. balandžio 3 d., antradienis

Kasdienės kosmetikos priemonės. TOP 5

Sveikos merginos! Šiandien noriu pakalbėti labai mergaitiška tema. Taaaip, apie kosmetiką! Kad ir kokios mes visos skirtingos, vis tiek turbūt visos mėgstame rūpintis savimi, todėl net neabejoju, kad kasdien turite būtinų kosmetikos priemonių, kurias naudojate, tiesa? Aš gal kiek keista, man labiau patinka turėti kosmetiką, negu ją naudoti :D, bet ir nemėgstu turėti visko daug, man pakanka vienos geros, mėgstamos priemonės, vietoj kelių. Todėl geriau sau leisti gal kiek brangesnę, kokybiškesnę, bet vieną priemonę, negu kelias, bet prastas. Nors iš esmės, kartais pigesnės priemonės yra net geresnės už tas brangias, bet čia jau atskira tema (jeigu įdomu, kokias priemonės laaabai pigios, bet be galo geros, brūkštelėkit komentaruose, pasidalinsiu atradimais!).


Iš esmės nesu linkusi naudoti daug kosmetikos, niekada nenaudoju jokių pudrų, pagrindų, bazių ir t.t.! Pasižaisti su kosmetika mėgstu tik savaitgaliais, kai turiu daug laiko, tada smagu paderinti įvairias šešėlių spalvas, lainerius. Ar atkartoti mėgstamą youtuber'į!
Todėl ir pagalvojau, o ką gi aš naudoju kasdien ir be ko net kojų iš namų neiškeliu? Be ko neįsivaizduoju savo dienos? Kokios tos priemonės? Paplepėkim!

1. Kvepalai. Tiesiog niekada nepalieku namu nepasikvėpinus! Jaučiant mėgstamą aromatą, netgi nuotaika iš kart geresnė, atsiranda net toks pasitikėjimas savimi, moteriškumas. Tiesiog, visai kita savijauta! Gal jau teko pastebėti, kad kvepalai viena didžiausių mano silpnybių ir niekada man jų negana ir vis įsimyliu iš naujo. Dažniausiai esu linkusi pirkti ir kvėpintis gaivesniais, gėlių aromatais. Nemėgstu labai saldžių, nuo jų man susisuka galva. Bet būna ir išimčių, kai randu sau tinkanti aromatą. Todėl kvepalų turiu tikrai daug ir dažniausiai kasdien kvepindavausi vis kitais. Bet  šiuo metu negaliu niekaip atsiuostyti ANNAYAKE ,,Kimitsu" aromato (nuotrauka viršuje), tad kasdien rankos tiesiasi tik link šių kvepalų. Nors kvapas labiau vakarinis, bet noriu tik jo! Net kasdien keliaudama į darbą kvėpinuosi jais. Gaila, kad jų turiu tik mažą buteliuką (10 ml.) ir niekur nėra Lietuvoje pirkti, labai tikiuosi kada nors atsiras, nes kvapas - nerealus!


2. Rankų kremas. Taip taip. Mano rankos vėl kaip Sacharos dykuma. Tiksliau - beveik visada. Tad be kremo nepalieku namų, nes yra nemalonu kai pradeda jaustis sausumas ir kaskart vis norisi jas patepti. Ir tas kibimas! Tiesiog kimba prie rūbų. Fu. O ir atrodo neestetiškai kai oda labai išsausėjusi. Tokie tie kasmetiniai mano žiemos/pavasario vargai su rankomis. Rankų kremai per mėnesį pasibaigia net keli, vos spėju pirkti, nes tikrai didžiulis diskomfortas, kai rankų oda net lupinėjasi. Šiuo metu naudoju BIODERMA rankų kremą, man jis patinka, nors ir nėra tokio ilgalaikio gydomojo efekto. Jeigu reikia tikrai gydančio kremo -  nėra nieko geresnio už The Body Shop rankų kremą su kanapėmis. Kvapas jo tai jau nelabai koks, bet poveikis! Nerealus! Net gi kai būna pėdų oda labai išsausėjusi šis kremas padeda.
 
3. Lūpų balzamas. Kaip ir rankos, taip ir lūpos sausėja, nemėgstu to jausmo. Todėl nuolat po ranka yra pieštukas ir vis patepu lūpas. Nes pastebėjau, kad  jei tik pradeda sausėti lūpų oda, atsiranda kažkoks blogas įprotis, kramtyti lūpas, tad stabdau save, kad taip nedaryčiau! Namuose visur - vonioje, šalia lovos, kosmetinėje, rankinėje - visur yra balzamas lūpoms. Bet pagrinde daugiausia  šiuo metu naudoju NEUTROGENA lūpų pieštuką, jį perku gan dažnai, nes tikrai neblogas, neerzinančio kvapo ir nebrangus, jeigu pasimeta - nelabai gaila. Pigus, bet geras. P.s. Juokinga tai, kad dabar susiruošus fotografuoti, niekšelis kažkur pasislėpė ir niekur nerandu! Turbūt teks keliauti pirkti naujo ir atsinaujinti :D



4. Veido kremas. Nėra nieko svarbiau, nei drėkinti veido odą. Tad kasdienis ryto ritualas veidą patepti kremu. Be kremo visada toks jausmas, kad kažko trūksta, o dienos eigoje pradeda ir nemaloniai tempti. Todėl net jeigu niekur ir neinu, jei nesidažau, visada  patepu veidą drėkinamuoju kremu. VISADA  naudoju BIODERMA  Mat Control riebiai veido zonai, o sausoms veido zonoms šiuo metu naudoju - MIXA Hyalurogel drėkinantį veido kremą, ir jis puikus, tik kvapas erzinantis. Kažkaip atradau, kad man geriausiai tinka kremus naudoti tam tikromis zonomis, nes jokie mišriaodėms skirti  kremai man netinka, kad užtektų tepti tik vieną kremą.


5. Priemonės antakiams. Jeigu sutvarkyti antakiai, gali būti nedažytos akys, lūpos ir t.t. Su padažytais antakiais, veidas nebėra pilkas, atrodo gyvesnis. Todėl jei skubu ir nesidažau net blakstienų, visada greitai padažau antakius. Na tiesiog antakiai veidui suteikia labai daug, o aš kai nepasidažiusi esu labai išblyškusi, tikra vaiduokliukė, tai antakiai suteikia ryškumo. Todėl pats mėgstamiausias dalykas antakiams - MAYBELLINE nulupami antakių dažai, apie kuriuos jau kalbėjau ČIA. Tai tikrai sutaupo laiko rytais ir nebereikia gaišt laiko jei kažkur skubi, niekur nenusitrina dienos eigoje. Pasaka. Tai ko gero visų laikų mėgstamiausia priemonė antakiams. Kai nenusidažau su nulupamais dažais, tada visada naudoju  antakių gelį užtvirtinti antakiams (šiuo metu L'OREAL) ir šešėlius antakiui užpildyti (NYX).  Naudojau  MAX FACTOR antakių pieštuką, kuris buvo pats nerealiausias antakių produktas, gaila kad jis baigėsi ir baigėsi labai greitai. Taip pagalvojus sunaudojau per 3 savaites ir tai naudodama ne kasdien ir piešdama ne visą antakį, o tik suteikdama formą. Bet kaina jo aukšta, o naudojant kasdien - neužtektų net mėnesiui! Kas yra kažkoks kosmosas. Bet tikrai pats nerealiausias produktas.

Tai toks būtų svarbiausias mano penketukas! Ko gero gana standartiškas, šiaip laaabai mėgstu lūpų dažus, bet kai buvo šalta, šalikas iki akių, kažkaip apsileidau su lūpų dažais - teks pasitaisyti, kai orai eina šiltyn! Retai kada išeinu ir nepasidažiusi blakstienų, nes man patinka kai akys ryškesnės, blakstienos ilgos. Bet  aš nesijaučiu blogai ir nepasidažiusi, man patinka kaip atrodau ir natūraliai! Todėl mylėkime save labiau o ypač natūralias! O koks Jūsiškis penketukas? Susitinkame paplepėti komentaruose! :)

JUSTINA


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą