2018 m. vasario 2 d., penktadienis

Su kokiais produktais atsisveikinau sausį?

Man tokia laimė, kad Jūs mielosios, užsukate į mūsų tinklaraštį. Mes Jūsų visada su nekantrumu laukiame, džiaugiamės sulaukusios šilto komentaro, stebime peržiūrų skaičius. Vis stengiamės, kad čia Jums būtų erdvės pabūti ir kiekvienai ar net kiekvienam atrasti bent dalelę kažko sau! Tai mes labai džiaugiamės, kad peržiūrų skaičius pamažu vis auga! O gal yra kokių temų apie kurias norėtumėte daugiau paskaityti? Parašykite, nebijokite! O dabar, smalsuolės, pristatau produktus, kuriuos sunaudojau sausio mėnesį. Juk visada būna smalsu žvilgtelėti, kas slepiasi draugės kosmetinėje, tiesa?


Taip pat, labai norėčiau, kad mūsų įrašai nebūtų banalūs ar tokie kaip visų. Jei turite pastabų, drąsiai sakykite! Nežinau kodėl, bet kuo toliau įsijungiu youtube ir stebiu visas vlogeres ar ten blogeres... aš net nežinau, kas pasidarė, bet jos taip pradėjo kalbėti apie niekus, taip tuščiai ir jau susidaro įspūdis, kad kai juokdavomės iš blondinių, kad jų didžiausia problema yra nulūžęs nagas, tai dabar toks jausmas, kad ši stadija apimė visas... Labai bijau to nubukėjimo... Dar vienas dalykas, kuris nustebino, yra tai, kad kiekvienas įrašas ar video tapo viena didžiule reklamos baze, kur kiekvienas dalykėlis yra fainas, gražus ir geras. Taip, mes tobulėjeme, produktai irgi. Bet, visos įžymios personos tampa tokiais gyvais bandomaisiais triušiais. Jūs taip nemanote? Aš manau, kad jei tu nori padaryti reklamą, turi tai padaryti profesionaliai, kad skaitytojas ar žiūrovas to nejaustų, kaip pavyzdį duočiau ,,Chanelette". Ji tikrai profesionaliai moka ir pareklamuoti ir sudominti, o jos filmukų nesinori praleisti. Mano manymu, su tuo labai daug reikia padirbėti. Nes pagaliau, norisi to tikrumo, tos tikros emocijos ir netgi tiesos! Ir skaitytojui/žiūrovui tampa labai sudėtinga atsirinkti, kas tikra ir kas ne. Bet aš labai labai nukrypau nuo temos. Tad noriu išsakyti savo nuomonę apie produktus, ko jie verti ir ko ne.

1. Bio2You plaukų kaukė (viršuje), 200 ml. Prisipažinsiu, tai buvo mano geriausia ir brangiausia, kada nors naudota plaukų kaukė. Aš dažniausiai niekada neišlaidauju brangiai kosmetikai, ypač tai, kuri tiesiog nubėga kartu su vandeniu, tačiau taip jau atsitiko, kad teko išbandyti šią kaukę (~ 12 eur.). Jos kvapas yra labai prabangus, kaip prabangių kvepalų, o rezultatas po plovimo - superinis, nes plaukai ir švelnūs ir minkšti. Be to, Bio2You yra kosmetika be jokių chemikalų, tad rekomenduoju! Praeitą mėnesį sunaudojau šios firmos šampūną, pirmą kartą kaukės užteko ilgiau nei šampūno. Tačiau rezultatu džiaugiuosi.


2. Douglas vonios druska, 100 g. Šioji simpatiškoje dėžutėje buvo maišelis su vonios druska. Ją gavau dovanų per šias Kalėdas ir ji buvo supakuota tokiame rinkinėlyje, kuriame dar buvo kempinė ir kūno kremas. Kvapas tikrai toks žiemiškas, jaučiasi aštrus prieskonis persipynęs su gaivumu. Miela, graži dovanėlė. 
3. Organic shop kūno... kažkas, 250 ml. Iš tikro net nesupratau, kas tai yra, lyg ir kūno šveitiklis, nes turėjo grūdelius, nors ir nešveitė... kas tas polish? :D Aš jį pirkau iš pigu.lt, galvojau bus geras kūno šveitiklis, nes kur turėjau anksčiau, tie buvo nerealūs, na bet šis, kažkoks nesusipratimas. Naiviai tikėjau, kad man patiks bambuko kvapas, bet taip smirdėjo, kad galvoju, na, visvien sunaudosiu, bet stengsiuos kuo greičiau :D Jo kvapas kaip žolės. Ir nors man patinka žolės kvapas, bet šis tai tikrai ne!!! O efekto taip pat jokio nepajutau, tiesiog šis produktas man buvo nemalonus naudoti. Daugiau niekada.


4. Bioderma Sensibio paakių kremo mėginėlis, 2 ml. Kai buvau susitikusi su Juste, pakalbėjom, kad norėčiau išmėginti šį paakių kremą, o ji man ir sako, imk, turiu mėginėlį! Ir aš pabandžiau, nors jo ir nedaug, bet užteko gerai savaitei. Aš draugauju su Sensibio visa linija, man riebiaodei ji labai tinka ir patinka, o šis paakių kremas labai prilipo, tad nusipirkau ir pilną pakuotę. 
5. Hej Organic veido fluidas su kaktusais, 10 ml. Šį radau Douglas kalendoriuje. Įdomu, buvo sužinoti, kas tas fluidas. Pasirodo, jis toks skystas veido kremas ir yra skirtas daugiau riebiaodėms. Man tiko! Buvo įdomu išmėginti kažką naujo, man patiko kaktusų kvapas, o dar tai, kad jis natūralus produktas, išvis šaunu. Be to, labai patogus miniukas. 


6. Bioderma Sensibio H2O micelinis vanduo, 250 ml. Šis micelinis nepakeičiamas! Jis tiesiog tobulai tinka mano odai, puikiai nuvalo makiažą ir visus nešvarumus. Puikiai žinau, kad ši linija - manoji. Be to, su Justina esame šio micelinio vandens ambasadorės, kaip smagu! :)


7. Mitomo kaukė nuo raukšlių akių srityje su auksu ir bičių nuodais. Šią kaukę irgi gavau dovanų per Kalėdas, buvo įdomu išbandyti, nes niekada nebandžiau, bet rezultatas - vienkartinis. Tas džiaugsmas po kaukės, kad vieną vakarą oda, kaip kūdikėlio, tačiau kitą dieną ir vėl oda apsunksta. 
8. The body shop braškių vonios bomba. Ši irgi Kalėdinė dovanėlė, tačiau tokia nereali! Kvapas labai intensyvus, vanduo nusidažė raudonai, o pakvipo visi kambariai. Vien dėl kvapo, verta mėgautis braškinėje vonioje. 


Ir dar niekučiai - DAMANA rankų muilas, kurį gavau viešbutyje Vytautas Mineral Spa (kvepia nerealiai), beauty blender makiažo kempinėlė, namų kvepalų buteliukas ir Yani vonios bomba (Versace Bright Crystal kvapo) - ši vonios bomba visus namus pakvepino ir visi namai išties kvepėjo kaip Versace kvepalai. Ji atrodė štai taip (rožinė), o mėlynąją sunaudojo draugas, tik, kad aš nieko neužuodžiau nes turėjau nenormalią slogą.


Tai su tiek šiukšlių atsisveikinau per Sausio mėnesį :) Gražaus savaitgalio!

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą